Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 14:27

DeMolenhoek schreef:
Yellomofoon: Krijg je nog jars van Berrylicious binnen?

Volgens mij is die uit het assortiment -O-
Ik ben ook echt verliefd op die geur.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:28

Hmmm.. dat is dan ook niet de oplossing.. Ik dacht dat ze niet helemaal hetzelfde warm als koud snuffelden maar toch erop leken zeg maar...
Dan denk ik dat ik maar een verrassingspakket moet bestellen ofzo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:29

Dat meen je nou niet :( Heb er de sampler van en vindt hem echt heerlijk...

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:32

liekec schreef:
Hoi,ik had een kort vraagje. Ik heb zo'n bolsius brander met bijbehorende scentchips gekregen, kleine maat. Een tijdje geleden had ik hem staan brander, niet eens achterlijk lang (2 uur ofzo) en toen vatte de onderkant van dat schoteltje ineens vlam? Of de vlam van mn waxinelichtje werd ineens heel groot, er ging iig iets mis. Waar kan dat door komen? Want heb uit pure angst en frustratie dat brandertje weggegooid, maar wil nu weer aan een nieuwe beginnen. Misschien de grote maat pakken?

Kan het zijn dat je schoteltje te vol heeft gezeten en dat doordat het een klein brandertje was, de wax te heet is geworden, misschien is gaan bewegen/koken (?) en over het schoteltje heen is gegaan en toen in de fik is gevlogen?

Ik merk bij mijn kleine brandertje ook dat de wax eerder 'walmt' dan bij de wat hogere brander.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:34

muppetmayo schreef:
Hmmm.. dat is dan ook niet de oplossing.. Ik dacht dat ze niet helemaal hetzelfde warm als koud snuffelden maar toch erop leken zeg maar...
Dan denk ik dat ik maar een verrassingspakket moet bestellen ofzo :+

Sommigen lijken wel. Maar de geur warm in de brander is intenser en soms juist zoeter of juist zuriger. Ik probeer altijd goed te omschrijven waar een geur naar ruikt maar dat is niet altijd even makkelijk omdat mensen ook geur echt anders beleven. Zo vind ik winter wonderland ondanks dat ik van zoet hou niet zo lekker idd door het zure wat er ook door heen zit. En zuur wil ik sowieso niet ruiken dat is enkeltje prullenbak ;) Maar bijvoorbeel de jamaican me nuts is een koffiegeur dat haal je er droog niet echt uit maar in de brander dus wel. De apple crumble is dan weer zo een die droog bijna het zelfde ruikt. De parfum dupes ruiken wel vaak het zelfde al de paris paris dan weer niet. Het is dus lastig inschatten droog. Ik vind sommige luchten droog niet lekker en zou die nooit droog uitkiezen zoals de tomato leaf en de Honey suckle and Jasmine bijvoorbeeld maar beiden vind ik ze in de brander heerlijk.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:41

Sonja schreef:
liekec schreef:
Hoi,ik had een kort vraagje. Ik heb zo'n bolsius brander met bijbehorende scentchips gekregen, kleine maat. Een tijdje geleden had ik hem staan brander, niet eens achterlijk lang (2 uur ofzo) en toen vatte de onderkant van dat schoteltje ineens vlam? Of de vlam van mn waxinelichtje werd ineens heel groot, er ging iig iets mis. Waar kan dat door komen? Want heb uit pure angst en frustratie dat brandertje weggegooid, maar wil nu weer aan een nieuwe beginnen. Misschien de grote maat pakken?

Kan het zijn dat je schoteltje te vol heeft gezeten en dat doordat het een klein brandertje was, de wax te heet is geworden, misschien is gaan bewegen/koken (?) en over het schoteltje heen is gegaan en toen in de fik is gevlogen?

Ik merk bij mijn kleine brandertje ook dat de wax eerder 'walmt' dan bij de wat hogere brander.

Nee dat niet. Echt de onderkant van het schoteltje was zwart en vatte een soort van vlam
Ik had een gewone grootte waxine erin staan. Denk dat ik gewoon voor de grote maat ga, want daar zit de waxine iets verder van het schoteltje af... Vind het wel eng maar t ruikt zo lekker :(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:46

Een grote waxine is niet geschikt alleen een kleintje maakt niet uit 4,6,8 uur maar wel een kleintje, die grote hebben een langere lont en dus een grotere vlam en de was gaat dan koken.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:04

waxmeltsenzo schreef:
Ik sta 13 december niet op een markt, dat was afgelopen jaar ;)

Dit jaar heb ik me nergens voor aangemeld. Afgelopen jaar ben ik ook gevraagd voor die markt.
Maar toen was ik bezig met opzetten van mijn shopje en nu heb ik het eigenlijk online al zo druk dat dat waarschijnlijk niet bij te benen is. Wel zit ik er aan te denken om eens een soort snuffel middag te houden maar dit vergt ook behoorlijk wat voorbereiding dus of dit echt wat wordt??

Als je nou allemaal nieuwe geuren hebt die de bokkers ondertussen nig niet besteld hebben gok ik een mini meeting _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 15:13

Ik krijg in mijn Fireside Treats jar een gat ;(
Ik heb de kaars toch echt elke keer minstens 3 uur aan maar de zijkanten polen niet goed.

Iemand een tip? Ik doe vast iets verkeerd.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:15

Yv_ schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Ik sta 13 december niet op een markt, dat was afgelopen jaar ;)

Dit jaar heb ik me nergens voor aangemeld. Afgelopen jaar ben ik ook gevraagd voor die markt.
Maar toen was ik bezig met opzetten van mijn shopje en nu heb ik het eigenlijk online al zo druk dat dat waarschijnlijk niet bij te benen is. Wel zit ik er aan te denken om eens een soort snuffel middag te houden maar dit vergt ook behoorlijk wat voorbereiding dus of dit echt wat wordt??

Als je nou allemaal nieuwe geuren hebt die de bokkers ondertussen nig niet besteld hebben gok ik een mini meeting _O-

Ja dat is het punt ik moet alles overzetten daarheen en weer terug dat is de moeite niet vrees ik.
Maar misschien is het wel iets voor in de toekomst een snuffelmiddag en niet alleen voor bokters maar gewoon voor ieder die wil snuffelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:18

Snuffelmeeting :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:19

Lisitano schreef:
Ik heb de kaars toch echt elke keer minstens 3 uur aan maar de zijkanten polen niet goed.

Heb je al zo een illuminated(?) ding geprobeerd? Dit zou helpen voor het beter poolen van de kaars.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 15:19

DeMolenhoek schreef:
Lisitano schreef:

Heb je al zo een illuminated(?) ding geprobeerd? Dit zou helpen voor het beter poolen van de kaars.

Nee maar dat ga ik wel even proberen.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:28

Is het gebruikelijk bij webshops dat wanneer zij iets niet op voorraad hebben, de levertijd van het missende product onbekend is en de rest allemaal wel op voorraad, dat het in 2x verstuurd wordt en je de tweede keer weer verzendkosten moet betalen? Of dat je via Ideal betaalt maar dat de levertijd niet genoemd kan worden, dus dat je niet weet waar je aan toe bent qua wachttijd?
Laatst bijgewerkt door Wijslander op 09-11-15 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:32

Troost je Lisitano, die ruikt toch naar kattenkots :P _O-
Die illumadi gen schijnen idd goed te zijn, anders voor nood een zilverfolie? Heeft bij mijn WoodWick goed geholpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:32

Nee, normaal niet. Als agradi wat achter stuurt is dat op eigen kosten... Ons probleem toch niet dat hun het niet op voorraad hebben? Ze kunnen jou de keuze geven om iets te annuleren, te wachten of het in 2 x te ontvangen, maar de 2de verzendkosten zijn voor hun.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:34

Sonja89 schreef:
Is het gebruikelijk bij webshops dat wanneer zij iets niet op voorraad hebben, de levertijd van het missende product onbekend is en de rest allemaal wel op voorraad, dat het in 2x verstuurd wordt en je de tweede keer weer verzendkosten moet betalen? Of dat je via Ideal betaalt maar dat de levertijd niet genoemd kan worden, dus dat je niet weet waar je aan toe bent qua wachttijd?

Daarom vraag altijd of men iets anders wil.
Soms is iets er echt uit of het duurt te lang. 2 keer verzendkosten omdat de shop de voorraad niet in orde heeft klopt niet. Dat de levertijd niet genoemd kan worden dat is niet zo gek als een shop afhankelijk is van leveranciers ;)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 15:45

Sonja89 schreef:

De Duizendpoot zeker? :')

Yv_ schreef:
Troost je Lisitano, die ruikt toch naar kattenkots :P _O-
Die illumadi gen schijnen idd goed te zijn, anders voor nood een zilverfolie? Heeft bij mijn WoodWick goed geholpen!

:oo Hoe kún je?
Fireside Treats is zo'n goddelijke geur. Zoet, warm, knus <3
Zelfs vriendje vindt die lekker.

Ik ga eens knutselen vanavond.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:47

Nou breekt mijn klomp.
Vriendje moest wat uitprinten voor mij omdat de printer weer niet connect met mijn pc erg irri, maar handig een vriend die aan huis werkt. Iig hij komt die geprinte vellen brengen en in de hal staat apple crumble af te koelen. Zegt hij hij zoo dat ruikt lekker wat is dat voor geur? Echt mannen niet te volgen haha.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:50

Weet je wat ook zou kunnen helpen als je een accu boor hebt met een klein boortje een gaatje erin en iets van een lont fabriceren dan zitten er twee lonten in ;)
Ik zou je ook wel een stuk speciaal kaarsen lont willen toesturen evt als je dat wilt laat maar weten. Die zijn ook te koop bij hobbie winkels btw ;)

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:52

Ook maar een bestelling geplaatst bij waxmeltsenzo. Ik ben benieuwd :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:55

Al die bestellingen die jullie plaatsen en ik moet nog 21 dagen wachten... :(

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:57

DeMolenhoek schreef:

Sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:58

LSnuitje schreef:
DeMolenhoek schreef:

Sterkte :(:)

Ja, heb het er echt heel zwaar mee. Daarnet al weer bijna een bestelling geplaatst maar het mag niet |(