DeMolenhoek schreef:Yellomofoon: Krijg je nog jars van Berrylicious binnen?
Volgens mij is die uit het assortiment

Ik ben ook echt verliefd op die geur.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liekec schreef:Hoi,ik had een kort vraagje. Ik heb zo'n bolsius brander met bijbehorende scentchips gekregen, kleine maat. Een tijdje geleden had ik hem staan brander, niet eens achterlijk lang (2 uur ofzo) en toen vatte de onderkant van dat schoteltje ineens vlam? Of de vlam van mn waxinelichtje werd ineens heel groot, er ging iig iets mis. Waar kan dat door komen? Want heb uit pure angst en frustratie dat brandertje weggegooid, maar wil nu weer aan een nieuwe beginnen. Misschien de grote maat pakken?
muppetmayo schreef:Hmmm.. dat is dan ook niet de oplossing.. Ik dacht dat ze niet helemaal hetzelfde warm als koud snuffelden maar toch erop leken zeg maar...
Dan denk ik dat ik maar een verrassingspakket moet bestellen ofzo
Sonja schreef:liekec schreef:Hoi,ik had een kort vraagje. Ik heb zo'n bolsius brander met bijbehorende scentchips gekregen, kleine maat. Een tijdje geleden had ik hem staan brander, niet eens achterlijk lang (2 uur ofzo) en toen vatte de onderkant van dat schoteltje ineens vlam? Of de vlam van mn waxinelichtje werd ineens heel groot, er ging iig iets mis. Waar kan dat door komen? Want heb uit pure angst en frustratie dat brandertje weggegooid, maar wil nu weer aan een nieuwe beginnen. Misschien de grote maat pakken?
Kan het zijn dat je schoteltje te vol heeft gezeten en dat doordat het een klein brandertje was, de wax te heet is geworden, misschien is gaan bewegen/koken (?) en over het schoteltje heen is gegaan en toen in de fik is gevlogen?
Ik merk bij mijn kleine brandertje ook dat de wax eerder 'walmt' dan bij de wat hogere brander.
waxmeltsenzo schreef:Ik sta 13 december niet op een markt, dat was afgelopen jaar
Dit jaar heb ik me nergens voor aangemeld. Afgelopen jaar ben ik ook gevraagd voor die markt.
Maar toen was ik bezig met opzetten van mijn shopje en nu heb ik het eigenlijk online al zo druk dat dat waarschijnlijk niet bij te benen is. Wel zit ik er aan te denken om eens een soort snuffel middag te houden maar dit vergt ook behoorlijk wat voorbereiding dus of dit echt wat wordt??
Yv_ schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik sta 13 december niet op een markt, dat was afgelopen jaar
Dit jaar heb ik me nergens voor aangemeld. Afgelopen jaar ben ik ook gevraagd voor die markt.
Maar toen was ik bezig met opzetten van mijn shopje en nu heb ik het eigenlijk online al zo druk dat dat waarschijnlijk niet bij te benen is. Wel zit ik er aan te denken om eens een soort snuffel middag te houden maar dit vergt ook behoorlijk wat voorbereiding dus of dit echt wat wordt??
Als je nou allemaal nieuwe geuren hebt die de bokkers ondertussen nig niet besteld hebben gok ik een mini meeting
DeMolenhoek schreef:Lisitano schreef:Ik krijg in mijn Fireside Treats jar een gat![]()
Ik heb de kaars toch echt elke keer minstens 3 uur aan maar de zijkanten polen niet goed.
Iemand een tip? Ik doe vast iets verkeerd.
Heb je al zo een illuminated(?) ding geprobeerd? Dit zou helpen voor het beter poolen van de kaars.
Sonja89 schreef:Is het gebruikelijk bij webshops dat wanneer zij iets niet op voorraad hebben, de levertijd van het missende product onbekend is en de rest allemaal wel op voorraad, dat het in 2x verstuurd wordt en je de tweede keer weer verzendkosten moet betalen? Of dat je via Ideal betaalt maar dat de levertijd niet genoemd kan worden, dus dat je niet weet waar je aan toe bent qua wachttijd?
Sonja89 schreef:Is het gebruikelijk bij webshops dat wanneer zij iets niet op voorraad hebben, de levertijd van het missende product onbekend is en de rest allemaal wel op voorraad, dat het in 2x verstuurd wordt en je de tweede keer weer verzendkosten moet betalen? Of dat je via Ideal betaalt maar dat de levertijd niet genoemd kan worden, dus dat je niet weet waar je aan toe bent qua wachttijd?
Yv_ schreef:Troost je Lisitano, die ruikt toch naar kattenkots![]()
Die illumadi gen schijnen idd goed te zijn, anders voor nood een zilverfolie? Heeft bij mijn WoodWick goed geholpen!