Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:21

amkeVH schreef:
Onrespectloos, Dan zou ik ze juist een ballon geven, lieve mensen :D _O-

Onrespectloos? :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:31

Ja dat zei zij hahahaaha

Edit: oh ze heeft het aangepast haha

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:45

Oeh ik ga ook confessen. Hierna vindt niemand me meer aardig :')

1. Ik vind het super vervelend dat vriendinnen uit mijn geboorteplaats ieder weekend af proberen te spreken en dan verwachten dat ik helemaal naar Zeeland kom. En dan vinden ze het stom dat ik zeg geen tijd te hebben. Zij wonen allemaal thuis, doen naast d'r HBO cursusje niks. Ik heb één dag per week vrij, dan wil ik graag wat andere dingen doen. Bovendien heb ik helemaal geen leven meer in Zeeland, waarom verwachten ze dat ik ooit vrijwillig terugkeer naar dat hol 8)7

2. Met mijn vriendinnetje zit ik vaak Bokt helemaal af te kraken :)) Via PB ook. "Oooh kijk eens wat een lelijkerd dit paard!" met een topic erbij :') En alle topics met kinderen, alle topics met bruiloften "Zo die heeft hem op z'n hoofd laten vallen of niet..." "Man man man die jurk! Afgrijselijk!"

Super gemeen haha :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:49

BaileyMix schreef:
2. Met mijn vriendinnetje zit ik vaak Bokt helemaal af te kraken :)) Via PB ook. "Oooh kijk eens wat een lelijkerd dit paard!" met een topic erbij :') En alle topics met kinderen, alle topics met bruiloften "Zo die heeft hem op z'n hoofd laten vallen of niet..." "Man man man die jurk! Afgrijselijk!"

Schuldig :')

japielover

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:55

Ik heb er nog een..

Ik zou best is een beschuitje kunnen eten met mn hoefsmid...
Hahahahaha

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:57

Ghostattack schreef:
BaileyMix schreef:

Hier ook een.... Ik bespreek het niet per pb via iemand, maar ik denk het vaak genoeg :') ik vind ook de meeste bokkers die 183719 topics per week openen ook strontirritant :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:01

Ghostattack schreef:
BaileyMix schreef:

Schuldig :') zowel via pb, facebook als whatsapp :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:05

Yesss niet de enige dus :') Hahaha

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:16

japielover schreef:
Ik heb er nog een..

Hahahahaha

Heb jij dezelfde hoefsmid als mij haha? <<)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 22:08

Ik schrijf fanfiction. Niet veel mensen weten het en tegen een leek zeg ik dat ik een beetje verhaaltjes schrijf en dan hoop ik dat ze er niet op ingaan :')

Op het moment bezig met Batman, voor het eerst dus ben wel benieuwd wat mensen er van vinden. Beetje zelf promotie moet kunnen :D
https://m.fanfiction.net/s/11481301/1/Chiroptophobia

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 22:11

amkeVH schreef:
japielover schreef:
Ik heb er nog een..

Hahahahaha

Heb jij dezelfde hoefsmid als mij haha? <<)

Uhmm weet ik niet hahahah

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 22:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:04

Ik schrijf ook fanfiction! Dat zeg ik tegen mensen in m'n leven ook niet echt :')

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:30

Confession:
Ik weet niet wat fanfiction is.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:57

Jamiie schreef:
Confession:
Ik weet niet wat fanfiction is.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 00:00

Verhalen (meestal online) door fans over hetgeen waar ze fan van zijn met hunzelf of hun idool in de hoofdrol (filmkarakters, bands, youtubers). Smut is dan de 18+ versie daar weer van.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 00:17

Als ik een lijstje maak met dingen die ik nog moet doen, zet ik er altijd wat dingen bij die ik al gedaan heb zodat het lijkt alsof er al heel wat gedaan is :')

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 00:25

Dannon schreef:
Bralindy schreef:
Ik schrijf fanfiction. Niet veel mensen weten het en tegen een leek zeg ik dat ik een beetje verhaaltjes schrijf en dan hoop ik dat ze er niet op ingaan :')

Op het moment bezig met Batman, voor het eerst dus ben wel benieuwd wat mensen er van vinden. Beetje zelf promotie moet kunnen :D
https://m.fanfiction.net/s/11481301/1/Chiroptophobia

... ik viel van mijn stoel bij Man-Bat, sorry xD

http://www.savagechickens.com/2014/05/h ... lains.html

Ik moest echt zo hard lachen hierom hahaha. Hoop dat niemand wakker is geworden :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 07:09

Stephaniiee_ schreef:
Als ik een lijstje maak met dingen die ik nog moet doen, zet ik er altijd wat dingen bij die ik al gedaan heb zodat het lijkt alsof er al heel wat gedaan is :')

:') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 07:34

Danique schreef:
Verhalen (meestal online) door fans over hetgeen waar ze fan van zijn met hunzelf of hun idool in de hoofdrol (filmkarakters, bands, youtubers). Smut is dan de 18+ versie daar weer van.

Kleine correctie; ook gewoon verhalen geschreven in de stijl van een film/tv-show/boek (of een poging daartoe) en met de originele of deels zelf toegevoegde personages.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:22

Lente schreef:
Danique schreef:

Kleine correctie; ook gewoon verhalen geschreven in de stijl van een film/tv-show/boek (of een poging daartoe) en met de originele of deels zelf toegevoegde personages.

Dit probeer ik altijd. Het verhaal verrijkken.
Laatst bijgewerkt door Bralindy op 01-09-15 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:24

Is het niet verrijken?

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:32

ik heb de afgelopen maanden zo mn best gedaan om een pony-vriendje voor mijn fjord te vinden. Nu staat er sinds afgelopen weekend een vriendje bij, maar mijn pony flipt nu als die andere uit het zicht is. Nu heb ik spijt -O- Hoewel ik weet dat het diervriendelijker is om ze samen te houden.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 10:16

Mijn omgeving is behoorlijk aan het babyboomen. Meiden die jonger dan mij zijn hebben al een paar koters en zijn gelukkig getrouwd enzovoorts. Ondertussen heb je mij: 26, vrijgezel, prima baan, goed sociaal leven... En mijzelf afvragend of ik ondertussen toch niet eens wat tempo moet maken. Tegelijkertijd praat ik mijzelf aan dat ik totaal niet bezwijk onder sociale druk, want hey... Ik moet eerst nog halsoverkop verliefd worden.

Langzaam maar zeker heb ik het idee dat ik de weg kwijt ben. Ik wil even terug naar 'johhh, chill, komt allemaal wel'. Ik haat deze quaterlifecrisis! :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:19

Winged schreef:
Mijn omgeving is behoorlijk aan het babyboomen. Meiden die jonger dan mij zijn hebben al een paar koters en zijn gelukkig getrouwd enzovoorts. Ondertussen heb je mij: 26, vrijgezel, prima baan, goed sociaal leven... En mijzelf afvragend of ik ondertussen toch niet eens wat tempo moet maken. Tegelijkertijd praat ik mijzelf aan dat ik totaal niet bezwijk onder sociale druk, want hey... Ik moet eerst nog halsoverkop verliefd worden.

Langzaam maar zeker heb ik het idee dat ik de weg kwijt ben. Ik wil even terug naar 'johhh, chill, komt allemaal wel'. Ik haat deze quaterlifecrisis! :+

[LZP] Toekomst: willen we veel te snel, veel te veel?