amkeVH schreef:Onrespectloos, Dan zou ik ze juist een ballon geven, lieve mensen![]()
Onrespectloos?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Via PB ook. "Oooh kijk eens wat een lelijkerd dit paard!" met een topic erbij
En alle topics met kinderen, alle topics met bruiloften "Zo die heeft hem op z'n hoofd laten vallen of niet..." "Man man man die jurk! Afgrijselijk!"
BaileyMix schreef:2. Met mijn vriendinnetje zit ik vaak Bokt helemaal af te krakenVia PB ook. "Oooh kijk eens wat een lelijkerd dit paard!" met een topic erbij
En alle topics met kinderen, alle topics met bruiloften "Zo die heeft hem op z'n hoofd laten vallen of niet..." "Man man man die jurk! Afgrijselijk!"
Ghostattack schreef:BaileyMix schreef:2. Met mijn vriendinnetje zit ik vaak Bokt helemaal af te krakenVia PB ook. "Oooh kijk eens wat een lelijkerd dit paard!" met een topic erbij
Schuldig
ik vind ook de meeste bokkers die 183719 topics per week openen ook strontirritant
Ghostattack schreef:BaileyMix schreef:2. Met mijn vriendinnetje zit ik vaak Bokt helemaal af te krakenVia PB ook. "Oooh kijk eens wat een lelijkerd dit paard!" met een topic erbij
Schuldig
zowel via pb, facebook als whatsapp

Bralindy schreef:Ik schrijf fanfiction. Niet veel mensen weten het en tegen een leek zeg ik dat ik een beetje verhaaltjes schrijf en dan hoop ik dat ze er niet op ingaan
Op het moment bezig met Batman, voor het eerst dus ben wel benieuwd wat mensen er van vinden. Beetje zelf promotie moet kunnen
https://m.fanfiction.net/s/11481301/1/Chiroptophobia
Dannon schreef:Bralindy schreef:Ik schrijf fanfiction. Niet veel mensen weten het en tegen een leek zeg ik dat ik een beetje verhaaltjes schrijf en dan hoop ik dat ze er niet op ingaan
Op het moment bezig met Batman, voor het eerst dus ben wel benieuwd wat mensen er van vinden. Beetje zelf promotie moet kunnen
https://m.fanfiction.net/s/11481301/1/Chiroptophobia
... ik viel van mijn stoel bij Man-Bat, sorry xD
http://www.savagechickens.com/2014/05/h ... lains.html
Danique schreef:Verhalen (meestal online) door fans over hetgeen waar ze fan van zijn met hunzelf of hun idool in de hoofdrol (filmkarakters, bands, youtubers). Smut is dan de 18+ versie daar weer van.
Lente schreef:Danique schreef:Verhalen (meestal online) door fans over hetgeen waar ze fan van zijn met hunzelf of hun idool in de hoofdrol (filmkarakters, bands, youtubers). Smut is dan de 18+ versie daar weer van.
Kleine correctie; ook gewoon verhalen geschreven in de stijl van een film/tv-show/boek (of een poging daartoe) en met de originele of deels zelf toegevoegde personages.
Winged schreef:Mijn omgeving is behoorlijk aan het babyboomen. Meiden die jonger dan mij zijn hebben al een paar koters en zijn gelukkig getrouwd enzovoorts. Ondertussen heb je mij: 26, vrijgezel, prima baan, goed sociaal leven... En mijzelf afvragend of ik ondertussen toch niet eens wat tempo moet maken. Tegelijkertijd praat ik mijzelf aan dat ik totaal niet bezwijk onder sociale druk, want hey... Ik moet eerst nog halsoverkop verliefd worden.
Langzaam maar zeker heb ik het idee dat ik de weg kwijt ben. Ik wil even terug naar 'johhh, chill, komt allemaal wel'. Ik haat deze quaterlifecrisis!