Twee jongens vanmorgen in de trein. Die liepen hardop te klagen dat het vervelend is dat er kleine mensen bestaan. Zo leek het net alsof er plek was, maar dat was er dus niet. Heb hardop maar ''sorry dat ik zo klein ben'' gezegd. Toen was het meteen: ''Sorry, sorry! Zo was het niet bedoeld!!'' Zèg het dan ook niet...
JudithGigi
Geplaatst: 05-06-15 10:51
Alle leuke bijkomsten van hooikoorts, vooral mensen die vragen of ik high ben/gehuild heb
Aan het feit dat ik straks toch echt even boodschappen moet doen, anders hebben noch ik nog mijn beestjes vers eten... En dat is met dit belachelijk warme weer juist zo lekker.
Dat mijn dochter en een vriendin bij een andere ingang stonden te wachten bij het zwembad.Ik had ze bij een andere ingang afgezet.Leuk, op elkaar wachten met dit weer.
Wederom auto's en tractoren en auto's met aanhangers die gewoon vlak langs mij en m'n verzorgpaard af scheurden toen ik hem langs de weg aan het droogstappen was. Hij is gelukkig bomproof, maar kan me daar zo over opwinden..
Mijn dochter van 12 die vannacht om 1 uur kwam zeuren dat er een grote spin boven haar bed zat.Was een hooiwagen.Beestje op de overloop gezet en haar weer in bed gestopt.(niet de spin natuurlijk)