Voor mij wel , ik heb nu 1 slaapkamer , woonkamer , keuken en berging en badkamer. 356 euro , maar ja ik snap dat in de grote steden dat veel moeilijker is . Wil naar ouderlijk dorp , minimaal 3 slaapkamers , een tuin etc dat is er te vinden voor 450 a 500 euro.
Voor mensen onder de 23 geldt het niet per se voor het huren van volledige woningen. Via bepaalde instanties voor studentenwoningen kan je kamers huren die een eigen keuken en badkamer hebben... Daar betaal je vaak rond de 350-400 euro voor en dan kan je dus huurtoeslag aanvragen
Nee hoor is niet privé. Ik werk als beveiliger en nu inderdaad nachtdienst.
En het is rustig nu. Dus kunnen wel op internet kijken.
Nirvana_
Geplaatst: 02-04-15 04:24
@ Rebecca & Emmaa_: Oh jeetje. Ik ben dus nu op zoek naar iets, maar ik kan hier echt niks in de buurt vinden wat ook maar richting die prijs gaat hoor Ik betaal nu 350 voor 1 kamer, dusja, voor die prijs een eigen keuken etc hebben is dan best luxe!
Zo dan.... Klaar met het kleinere gedeelte van mijn deadline voor morgen 16:00u. Had gegokt dat ik hier nog max 1,5-2 uur mee bezig zou zijn. Nou... dat werd 3,5 uur. Zucht. Durf ook eigenlijk niet te gaan slapen.. Dan zul je zien dat ik door mijn wekker heen slaap, om 2 uur wakker word en dan nog 2 uurtjes heb om alles af te maken. Wordt m niet. Dus we gaan nog maar ff door. Voordeel is wel dat ik me veeel beter kan focussen als iedereen slaapt
Ik heb meer aan een lange avond dan een lange ochtend...maar goed, echt uitslapen is ook wel es lekker...en dan kan ik die ochtend mijn eigen huisje poetsen...