Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:11

Misschien heb ik er overheen gelezen poes, maar waar ga je trouwen? komen zoveel plekken en namen voorbij kan niet onthouden wie bij welke hoord ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:45

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:05

Ik vind deze ook wel erg mooi maar ik vraag me af of hij niet teveel gaat trekken in de oksels.

Afbeelding

De jurk die ik laatst ontvangen heb bleek bij nader onderzoek en zwarte vlek te hebben en de rand onderaan was niet recht aan elkaar genaaid.
Terugsturen is geen optie omdat dat de helft van de jurk kost. Nu krijg ik mijn geld terug. Wel een hele nette service van wish. Jammer want het was verder wel een ontzettend mooie jurk, mij alleen veel te groot dus ik kon er ook niet een mooie foto van maken

http://i62.tinypic.com/55jqmb.jpg

http://i60.tinypic.com/wwglr5.jpg

http://i58.tinypic.com/15hzx4l.jpg

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:29

:wave: lees al een tijdje mee om ideeen op te doen. Heb er zeker wat aan gehad en ben afgelopen zaterdag geslaagd voor een jurk!

Wij trouwen in november.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:44

Repelsteel, ik vind de pasvorm erg mooi van die. Maar vraag me ook af of die mouwtjes zo niet gaan storen. Mag je die andere jurk nu houden?

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:45

Anoniem schreef:
[ [url=m/RHPcl3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh, hier ben ik ook wel van gecharmeerd :o
Wel de vraag of het zou staan natuurlijk, ik ben geen klein Aziatisch vrouwtje met onevenredig lange benen :D

Repelsteel, zijn de dingen aan die jurk nog weg te werken of lijkt het onherstelbaar? Of is het überhaupt niet de moeite voor wat de jurk heeft gekost?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:06

Ik mag de jurk houden. Misschien dat een flesje wasbenzine wonderen kan doen met de vlek en ik denk dat een naaister de rand wel recht kan naaien ( als je zelf handig bent een kunt naaien dan lijkt me dat ook geen probleem maar ik kan dat echt niet).
Hoe dan ook... De jurk was niet perfect, maar met mijn geld was ook niks mis, dus heb ik ze een klacht gestuurd met foto's ervan en toen boden ze me het geld terug aan als oplossing.

Wasbenzine is echt een wondermiddel hoor, toen mijn satijnen trouwschoenen vies waren geworden met feest en grasvlekken werden ze dankzij wasbenzine weer schoon en als nieuw.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:07

Hoe kan deze jurk trekken in de oksels?

En kun je die jurk met die vlek niet laten stomen?

Anoniem schreef:
Ik vind deze ook wel erg mooi maar ik vraag me af of hij niet teveel gaat trekken in de oksels.

[ [url=m/RHPcl3.jpg]Afbeelding[/url] ]

De jurk die ik laatst ontvangen heb bleek bij nader onderzoek en zwarte vlek te hebben en de rand onderaan was niet recht aan elkaar genaaid.
Terugsturen is geen optie omdat dat de helft van de jurk kost. Nu krijg ik mijn geld terug. Wel een hele nette service van wish. Jammer want het was verder wel een ontzettend mooie jurk, mij alleen veel te groot dus ik kon er ook niet een mooie foto van maken

http://i62.tinypic.com/55jqmb.jpg

http://i60.tinypic.com/wwglr5.jpg

http://i58.tinypic.com/15hzx4l.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:13

Die oksels van de close up in de foto vind ik wat naar buiten trekken wanneer ze haar hand in de zij zet zoals op de foto.

Stomen is aardig duur en voor zo'n kleine plek erg rigoureus. Ik denk dat je zo'n plek er binnen een paar uur op je trouwdag ook wel in hebt zitten. Ik had na een paar uur al duivenpoep in mijn rok van het vasthouden van de duiven ( en ik kneep niet eens :P )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:24

Daarom wil ik geen duiven op mijn bruiloft :')
Of misschien wel de opblaasvariant :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:27

Wij zijn in het stadhuis getrouwd waar we ook de duiven los hebben gelaten, zijn de halve dag op stap geweest met de koetsen van Wouter Hazeleger met Shires ervoor. De witte landaulette met 4 span, de dubbeldekker tram en de luxe tram. Wij hadden s' middags ons grote feest in een grote bruidstent voor 270 mensen. Die was helemaal ingericht met doeken langs het plafond en speciaal meubilair met veel bloemen en catering met buiten grote BBQ' s.
Daarna met onze kleinere groep avondgasten een koetsrit gemaakt van een krap uurtje met catering in de koetsen met hapjes en drank. Zij gingen daarna bowlen terwijl wij foto's gingen maken. Toen met de touringcar dubbeldekker weer terug naar ons diner met avondfeest.
Als ceremoniemeester hadden wij Frank Los ingehuurd die op de dag zelf op humoristische wijze er voor zorgde dat het drukke programma qua timing juist verliep. Hij zorgde dat iedereen op tijd weer in de koetsen zat en stuurde de groep gasten op de juiste momenten naar de juiste plekken, heel handig, zo kon iedereen van de bruiloft gekregen en had niemand door dat ze eigenlijk best veel deden op die dag.

http://www.franklos.nl

Echt een geweldige vent!
Zo had ik geen zenuwachtig familielid of vriendin die van de dag niks mee kreeg omdat de taak als ceremoniemeester erg zwaar zou zijn en hebben we ontzettend moeten lachen om frank zijn capriolen terwijl ik zelf de regie over de dag had gemaakt en deze perfect werd opgevolgd en uitgevoerd.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:29

Wij hebben een gastvrouw en ceremoniemeester (de broer van mijn verloofde). We wilden een ceremoniemeester die ons goed kent en geen buitenstaander die onze voorkeuren -ondanks dat je ze altijd zo goed mogelijk probeert in te lichten- moet inschatten. Omdat ze met z'n tweeën zijn, is er minder stress voor de broer van m'n verloofde en het scheelt weer onnodige kosten :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:35

Dat gastenboek lijkt mij wel gaaf van Frank Los :') maar ik vrees dat 't aardig wat mag kosten :=

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:43

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:47

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:48

Nah.. allemaal net niet. Of ik vind het lijfje mooi en de jurk niet of andersom. :=

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:53

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:34

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:44

Hmz, nee, vind het een beetje standaard en dertien in een dozijn :o

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:59

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 07:09

ik kan de links niet openen...

Maar wauw poes, wat een locatie zeg

jacquelinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:10

Cayenne schreef:
Wij hebben een gastvrouw en ceremoniemeester (de broer van mijn verloofde). We wilden een ceremoniemeester die ons goed kent en geen buitenstaander die onze voorkeuren -ondanks dat je ze altijd zo goed mogelijk probeert in te lichten- moet inschatten. Omdat ze met z'n tweeën zijn, is er minder stress voor de broer van m'n verloofde en het scheelt weer onnodige kosten :)

Ik vind dat wel lastig wie ik zou moeten kiezen als ceremoniemeester.
Ik heb gekozen voor mijn moeder. Die kent mij het beste denk ik.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:13

jacquelinee schreef:
Cayenne schreef:

Ik vind dat wel lastig wie ik zou moeten kiezen als ceremoniemeester.
Ik heb gekozen voor mijn moeder. Die kent mij het beste denk ik.

Vind je moeder het niet erg om de hele dag druk te zijn met de bruiloft? Als moeder van de bruid heb je toch al een speciale taak, het lijkt me best zonde dan ook nog CM te zijn.
Maar is een persoonlijke keuze, en als je moeder het wilt doen is het prima natuurlijk. Het is wel veel werk voor een persoon, meestal zijn het er twee toch?

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:32

Mijn vriend en ik zijn afgelopen jaar ceremoniemeester geweest voor vrienden, maar die hadden én alles op 1 locatie én alles zelf al uitgebreid gepland, daar hoefden we niet veel voor te doen. Enkel wat dingetjes in de gaten houden en nu en dan kadootjes afvoeren naar de suite :)
Het zal dus net zijn hoe & wat je zelf al regelt en wat je uit handen geeft. Bij mijn schoonzusje had de ceremoniemeester idd een veel grotere taak.

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:01

Een goede vriendin van me was onze ceremoniemeester. Zij heeft veel ervaring met het regelen van (grote) events, woont in de buurt (handig met afstemmen), was ook al eerder ceremoniemeester geweest én (ook niet onbelangrijk) had al gezegd dat ze dat leuk vindt om te doen.

We hebben zelf in aanloop naar de bruiloft al veel geregeld, alleen met de communicatie met gasten na versturen van de uitnodiging heeft ze geholpen. Op de dag zelf viel 't ook wel mee, het e.e.a. in de gaten houden en toen wij al weg waren 't staartje van het feest managen. Heeft ze heel goed gedaan!

Wij zijn overigens hier getrouwd: Bistro Boschoord bij Lage Vuursche.

Afbeelding

(Maar dan zonder prieeltje)
Afbeelding