Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dott

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:16

Oef. Daar kun je een serieus blauw oog van krijgen :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 15:25

Nouja...

Mijn laatste date was ook wel een beetje een fail
Hij vond vooral zichzelf belangrijk, geld en wat ik deed of mijn leven boeide hem niet zoveel.
En nadat hij me 1x gezien had zeggen dat die me leuk vond (heb ik ook weleens gehad, maar het klonk raar omdat dat gevoel dus 100% de andere kant op was bij mij).

nienke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 12:56

Ik zag het niet helemaal aankomen dat mijn vriend me "verkering" zou vragen, op het moment dat hij het vroeg schrok ik zo dat ik alleen maar "uhm ja, dat kan wel hoor, dat is wel goed" kon mompelen.. :') niet heel erg romantisch.. :+

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:02

_/-\o_ geweldig de reactie hierboven!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:34

En ook een gesprek met een loser die denkt dat hij grappig is. _O-

Hij: Heb je al gehoord van t gerucht
Ik: nou?
Hij: Willem Alexander gaat scheiden
Ik: En nu de grap?
Hij: Plastic van de groenten en fruit. En karton stopt die ook niet meer in de zwarte container
fruit is een interesse van jou
Ik: biiijjnna grappig!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:59

nienke_H schreef:
Ik zag het niet helemaal aankomen dat mijn vriend me "verkering" zou vragen, op het moment dat hij het vroeg schrok ik zo dat ik alleen maar "uhm ja, dat kan wel hoor, dat is wel goed" kon mompelen.. :') niet heel erg romantisch.. :+

ik meldde dat ik er nog even een nachtje over moest slapen :o :o volgende dag ja gezegd en zijn ondertussen al 9 jaar bij elkaar, dus helemaal goed gekomen, haha

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:10

Wat zijn Bokkers toch ook über romantisch, we zijn net allemaal Cupidootjes :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:57

erg leuke fails! :) Ik heb niets, mijn vriendje is er eentje van goud, wat een doorzetter! :D maar ben wel benieuwd naar nog meer van mede-bokkers!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:52

Mijn zus nam haar vriend (zal zo'n 20 jaar zijn geweest) voor het eerst mee naar huis. Jongen parkeerde zich in de tuin, klapte laptop open en toonde totaal geen interesse in ons. Wij hebben ons best gedaan, maar contact krijgen was lastig. Goed eerste indruk was niet geweldig. Het eten kwam en na het toetje ging hij naar de wc... Maar niet zomaar want: Meneer wou de afwas ontduiken! (mijn zus stelde voor dat zij samen de afwas wel zouden doen) Hij sloot zichzelf gewoon op als een kind van 5 :') Mijn zus was pissig en bleef voor de deur zitten uit protest. Ze kregen een dikke ruzie daar :')

Dus 3 keer raden wie wel de afwas kon doen :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:54

O-m-g _O- -:(- 8)7
Zijn ze nog samen?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:01

Al ruim 20 jaar nu en hij loopt nog steeds met lege handen naar de keuken als hij bij ons is :+ hij sluit zichzelf niet meer op maar ploft gewoon gelijk al op de bank. Eerste indruk hebben wij weinig bij hoeven schaven :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:12

O ik weet er nog 1 :')

Ik had een afspraakje met een Tinder date, hartstikke leuk en gezellig. Zitten we samen ergens, krijg ik een berichtje via Tinder binnen en had het geluid niet uit staan. Dat was wel even een domper, want hij wist natuurlijk ook wat dat geluidje was. _O-

Is allemaal goed gekomen, we zijn nu ruim 7 maanden samen. :j

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:12

Oh wow, dat je nog wilt afspreken als iemand bij je thuis op de laptop gaat en zich vervolgens opsluit.
Dan was ik op mijn laptop gegaan en had ik hem een berichtje gestuurd dat hij wel naar huis mag :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:49

Slina schreef:
Oh wow, dat je nog wilt afspreken als iemand bij je thuis op de laptop gaat en zich vervolgens opsluit.
Dan was ik op mijn laptop gegaan en had ik hem een berichtje gestuurd dat hij wel naar huis mag :Y)

internet had je toen alleen met de inbelverbinding dus hij werkte offline :') De relatie was en is gelukkig succesvoller dan het programma dat hij toen maakte :')

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:04

Ik zat me net af te vragen wat voor laptop dat geweest moet zijn 20 jaar geleden :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:05

Zo'n dikke en zware :D

Geloof dat hij IBM had.

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:01

Bah zeg, vreselijk, zo'n luie vriend. Zelf heb ik er ook zo eentje gehad, hij keek liever toe hoe anderen aan het werk waren. Met de nodige commentaar uiteraard. Wat een tijdverspilling was dat zeg.

Is je schoonbroer in z'n eigen huishouden ook zo tam?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:07

Ja :j al is hij wel gek op koken haha. Maar goed, mijn zus heeft daarin haar gelijke getroffen :+ huishouden van Jan Steen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:15

Mijn vriend is juist zo schijnheilig dat als ik 10 seconden langer blijf zitten dat hij tegen mij zegt dat ik moet helpen en ook altijd zo dat m'n ouders het horen :') Ze vinden hem ook helemaal het einde, vreselijk haha :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:16

Mijn vader wast nooit af omdat hij & m'n moeder het gewoon zo afgesproken hebben: Zij het huishouden, hij de zaak.

Mijn ex dacht ook wel eens weg te kunnen sneaken na het eten om bij m'n pa op de bank te gaan zitten in plaats van ons te helpen met de afwas. Vréselijk vond ik dat :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:53

Dat je uberhaupt het lef hebt. Je maakt toch alleen maar meer een scene als je in de WC gaat zitten om de afwas te ontduiken :') Ik durfde amper te vragen om een glas water bij mijn ex!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:04

vuurneon schreef:
Mijn zus nam haar vriend (zal zo'n 20 jaar zijn geweest) voor het eerst mee naar huis. Jongen parkeerde zich in de tuin, klapte laptop open en toonde totaal geen interesse in ons. Wij hebben ons best gedaan, maar contact krijgen was lastig. Goed eerste indruk was niet geweldig. Het eten kwam en na het toetje ging hij naar de wc... Maar niet zomaar want: Meneer wou de afwas ontduiken! (mijn zus stelde voor dat zij samen de afwas wel zouden doen) Hij sloot zichzelf gewoon op als een kind van 5 :') Mijn zus was pissig en bleef voor de deur zitten uit protest. Ze kregen een dikke ruzie daar :')

Dus 3 keer raden wie wel de afwas kon doen :')

Jezus dat ze daar mee verder is gegaan :oo
En die jongen... als je je zo gedraagd durf je toch nooit mwer langs te gaan daar...

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 17:03

Omg, hoe hilarisch door topic! Zo blij dat ik al aan de vent ben ;)

Zelf wel een paar datefails maar dat gaat dit nooit overtreffen!

Wel eentje waar ik en mn vrienden nog steeds hard om kunnen lachen is toen ik mn ex tegen kwam met zn Date.. Hij had mij wat kunstjes geflikt en was niet meer heel erg geliefd daardoor. Ik was op stap met een goede vriend (een super mooie gast die iedere vrouw om zn vingers weet winde) en we ontkwamen er niet aan om netjes gedag te zeggen. We hadden toen bedacht dat ik mn ex aan de praat zou houden en ondertussen heeft die vriend van mij haar telefoonnummer geregeld _/-\o_

Ex vond het echt niet cool! wij wel :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 21:16

:')
Eigenlijk vind ik dat je die ex wel n plezier hebt gedaan, ondanks dat ik t wel een geniale reactie vind lol
Als ze al zo makkelijk dr nummer geeft terwijl ze al met iemand op date is.. Of het moet bij voorbaat al niks zijn geweest natuurlijk _O-

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 21:20

Whahahahahahahha dat zeiden wij ook ;) zijn reactie was "dat hij haar heeft afgewezen ", sure babe haha