Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
niet heel erg romantisch..
geweldig de reactie hierboven!! 
nienke_H schreef:Ik zag het niet helemaal aankomen dat mijn vriend me "verkering" zou vragen, op het moment dat hij het vroeg schrok ik zo dat ik alleen maar "uhm ja, dat kan wel hoor, dat is wel goed" kon mompelen..niet heel erg romantisch..
volgende dag ja gezegd en zijn ondertussen al 9 jaar bij elkaar, dus helemaal goed gekomen, haha
Ik heb niets, mijn vriendje is er eentje van goud, wat een doorzetter!
maar ben wel benieuwd naar nog meer van mede-bokkers!
Mijn zus was pissig en bleef voor de deur zitten uit protest. Ze kregen een dikke ruzie daar 

Slina schreef:Oh wow, dat je nog wilt afspreken als iemand bij je thuis op de laptop gaat en zich vervolgens opsluit.
Dan was ik op mijn laptop gegaan en had ik hem een berichtje gestuurd dat hij wel naar huis mag
De relatie was en is gelukkig succesvoller dan het programma dat hij toen maakte
al is hij wel gek op koken haha. Maar goed, mijn zus heeft daarin haar gelijke getroffen
huishouden van Jan Steen
Ik durfde amper te vragen om een glas water bij mijn ex! vuurneon schreef:Mijn zus nam haar vriend (zal zo'n 20 jaar zijn geweest) voor het eerst mee naar huis. Jongen parkeerde zich in de tuin, klapte laptop open en toonde totaal geen interesse in ons. Wij hebben ons best gedaan, maar contact krijgen was lastig. Goed eerste indruk was niet geweldig. Het eten kwam en na het toetje ging hij naar de wc... Maar niet zomaar want: Meneer wou de afwas ontduiken! (mijn zus stelde voor dat zij samen de afwas wel zouden doen) Hij sloot zichzelf gewoon op als een kind van 5Mijn zus was pissig en bleef voor de deur zitten uit protest. Ze kregen een dikke ruzie daar
Dus 3 keer raden wie wel de afwas kon doen

zijn reactie was "dat hij haar heeft afgewezen ", sure babe haha