Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DromenLies

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:16

Gefeliciteerd!! Bevalt het goed? Hebben jullie fijn huisje?

Wij wonen nu al bijna een jaar niet meer samen ;)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:18

Mijn broer die bij mij thuis woont heeft een relatie met iemand die in Canada woont :) Ze zien elkaar redelijk vaak, hij vliegt de hele wereld over voor z'n werk en meestal gaat ze mee. Maar komt ook vaak voor dat hij hier is en zij in Canada. En volgend jaar gaan ze trouwen en dan ergens ook samenwonen

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:38

DromenLies, dankjewel! Ja hoor. Hij woont hier al 2 jaar. :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:21

Een ander topic herinnerde me aan het bestaan van dit topic ... dus ik heb deze maar even weer opgezocht O:)

Fnews, wat heerlijk zeg!

EmmyJoyce, dat is wel heel fijn voor ze zeg, dat ze elkaar ondanks die afstand zo vaak kunnen zien!

Wij zijn sinds mijn laatste trip naar Polen (begin juni) zijn we eigenlijk constant samen geweest :o
we zijn nu net een paar daagjes terug van onze vakantie naar Schotland. (inclusief de familie ontmoetingen dus := maar ik heb alles goed 'overleefd' :Y) ) We hebben het echt heerlijk gehad, geweldig zo'n persoonlijk gids die je door zijn thuisland rondleidt, haha.

Vriendlief blijft overigens in Nederland na de zomervakantie *\o/* Hij is klaar met zijn colleges in Polen en alles en hij moet alleen nog zijn scriptie schrijven ... en dat kan overal natuurlijk O:) Hij gaat in september zelfs beginnen met een cursus Nederlands (bij de universiteit van Leiden). Ik moet in september natuurlijk (iig doordeweeks) in Nijmegen zijn voor mijn studie, maar betekent dus dat we dan op zijn verst maar zo'n 1,5u, met de auto, van elkaar vandaan zijn (en in elk geval in hetzelfde land zitten.) Happy me :D

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 12:29

Wauw wat super zeg Jetske! Even nieuwsgierig/gemist, waarom deed hij een studie in Polen en wat voor een?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 12:41

Super jetske! :)

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 13:23

Wooow dat is fijn zeg.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 15:03

Ik ben ook echt zo blij :o

@Nachtlampje: Hij heeft eerst gewoon in Schotland geschiedenis gestudeerd en is toen vorig jaar voor een master (central european studies) naar Polen gegaan. Hij had voor meerdere buitenlandse uni's aangemeld en van Krakau kreeg hij als eerste reactie terug geloof ik.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:00

Wat super dat het allemaal zo goed gaat Jetske!

Ik zal binnekort ook wat uitgebreider antwoorden. In het hotel is het mega druk, hoogseizoen natuurlijk. Zelf vlieg ik zaterdag weer terug na 2 weken Nederland. Mijn oma is overleden. Vind het wel moeilijk om familie en vrienden weer achter te laten..

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:00

Gecondoleerd Y;(

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:15

Gecondoleerd :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:11

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-26 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 20:24

Sterkte!

Hoe beslissen jullie nu of je daar gaat wonen of hier?
(In mijn geval UK of BE)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 20:48

Hier was de keuze België of Nederland. Mijn vriend woonde al op zichzelf dus was het makkelijker dat ik naar Nederland ging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 21:29

Ik wil al zo lang als ik me kan herinneren verhuizen naar de UK, dus voor ons is de keuze heel makkelijk :=

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:07

He wat naar.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:34

gecondoleerd Mel, lijkt me een lastige situatie zo.

Jetske, gaaf en fijn dat hij nu eindelijk klaar is dan! Misschien kom ik jou dan wel eens tegen in nijmegen :P

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:13

Gecondoleerd Mel
@ Jetske, na Polen moet 1,5 uur een huppeltje zijn ;)

Ik ga naar alle waarschijnlijkheid richting hem verhuizen/emigreren wanneer het zover is, mijn beroep is iets makkelijker in een ander land uit te voeren dan het zijne =)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:03

Rijkelijk laat, maar Mel, gecondoleerd! Lijkt me vreselijk lastig als je op zo'n moment ver weg moet zitten...

Ik ben net weer terug na twee weken vakantie met mijn lief. Voelde me het hele weekend al rot omdat ik wist dat ik weer naar huis moest. Gister ook een gigantische huilbui gehad toen ik eenmaal thuis was. Vind het zo rot om telkens weer afscheid te moeten nemen! Gelukkig zien we elkaar over 3 weken weer 2 daagjes, daar houd ik me maar aan vast...

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:40

Het hello-goodbyen, zoals ik het noem, valt hier ook nog steeds zwaar. Juist die overgangen maken het lastig. De rest heb ik nu wel zo'n beetje onder de knie. Mag ook wel, we zijn nu ruim een jaar verder.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:01

Die overgangen zijn inderdaad zo rot. Nu vond ik het extra vervelend, omdat wij elkaar normaal gesproken maar 2 dagen zien en nu 2 weken. Was er helemaal aan gewend dat we weer gewoon altijd bij elkaar zouden zijn, en dan komt dat einde ineens weer zo hard aan. Vind het echt verschrikkelijk. Ben meestal de eerste week nadat ik 'm heb gezien ook niet te genieten. (Zit nu dus ook met een chagrijnig hoofd op mijn werk, haha :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:16

Ik vond dat ook echt heel erg lastig - vooral toen we twee weken in Griekenland waren geweest en echt continu samen waren geweest. Gelukkig zag ik hem 9 dagen daarna alweer voor een paar dagen.
Sterkte in ieder geval!

Ik... heb een baan in Birmingham en ik begin over anderhalve week!! :D Dan zit ik alsnog op anderhalf uur afstand, maar het is in ieder geval een hele verbetering.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 16:24

Gecondoleerd mel!

Ik woon ondertussen alweer bijna 5 maandjes samem zo heerlijk. Hopelijk komt voor jullie deze dag m snel

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:20

Hier is het ondertussen alweer 2 maanden geleden dat ik hem gezien heb en het zal nog zeker 2 weken duren =/ Maar afscheid nemen wordt inderdaad nooit makkelijker...

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:44

Lattertjes, leven we nog?