Wij stonden op het punt om weg te gaan, lopend en de hond mee. Ineens begon het te regenen, onweren en nu hagelt er ook nog bij. Arm hondje zit hier nu helemaal verward met zijn tuigje om te wachten, haha. Dus nu maar eventjes zitten wachten tot het misschien nog weg trekt.
Ik had ook het licht aan in huis. En de straat stond deels blank! (Oh shoot, dat mag je niet meer zeggen...) Het was echt even met bakken uit de lucht aan het komen.
Anoniem
Geplaatst: 03-11-13 15:59
Agossie schreef:
Ik had ook het licht aan in huis. En de straat stond deels blank! (Oh shoot, dat mag je niet meer zeggen...) Het was echt even met bakken uit de lucht aan het komen.
Wat een hagel, regen en onweer net. (Hoogvliet) nu bij den haag en nog droog of alweer droog.
gohya
Geplaatst: 03-11-13 17:30
[quote="Agossie"]. En de straat stond deels blank! (Oh shoot, dat mag je niet meer zeggen...)
In Deventer hadden ze een wolkbreuk! de wedstrijd werd daar af geblazen,zóveel water kwam er in korte tijd naar beneden. Eigenlijk valt het hier best mee,we hebben een paar fikse buitjes gehad,beetje onweer met bliksem,maar grotendeels toch droog gehad tot nu toe. Maar Gromingen en Friesland hebben het beste weer,veel zon zag ik.
gohya
Geplaatst: 03-11-13 17:32
Reusje0504 schreef:
Hagel storm onweer en bakken met regen.. Vanochtend nog les gehad in het zonnetje!
Tja geen idee, al wat ik weet is dat wij hier ook goed op moeten letten. Komt hier ook hele dikke lucht langs.
Leliaardje
Geplaatst: 03-11-13 18:08
Wow, dat is heftig! Wij hebben bijna de hele dag droog gehad (bij Tiel in de buurt). Maar zag wel donkere luchten ten Noorden en Zuiden van ons. Nu komt er wel een bui over.
Net heerlijk in de hardste hagelbui naar de bushalte gelopen. Midden in de polder, bushokje was ook niet helemaal waterdicht, en lekker de harde wind. Ik had het ontzettend koud in ieder geval!