Eigenlijk voor toevoeging voor je portfolio. Ik ken veel fotografen dus zo kom ik eraan of ik plaats een oproep op Facebook groepen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leverage schreef:Sorry, kom even binnen vallen uit hoge nood![]()
Ik ben op zoek naar een model & visagist voor mijn fotografie examen van aankomende donderdag! Iemand interesse?Shoot vind plaats in 's-Hertogenbosch in een oude fabriek/bedrijfshal, beetje industrieel. Setting word aangekleed dmv diverse props.
Ik ben dringend op zoek, ik heb geen hoge eisen, voor meer informatie stuur mij even een berichtje!
Hasiinaaax schreef:Leverage schreef:Sorry, kom even binnen vallen uit hoge nood![]()
Ik ben op zoek naar een model & visagist voor mijn fotografie examen van aankomende donderdag! Iemand interesse?Shoot vind plaats in 's-Hertogenbosch in een oude fabriek/bedrijfshal, beetje industrieel. Setting word aangekleed dmv diverse props.
Ik ben dringend op zoek, ik heb geen hoge eisen, voor meer informatie stuur mij even een berichtje!
Ik zou wel kunnen. Heb toch 3 maanden vakantie. Maar ik kan geen pb sturen... Ik weet niet waarom.
Julot_Engel schreef:Okee, bedankt. zijn dit ook goede foto's?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ben ik wel mooi genoeg om het te proberen? Ik twijfel heel erg. Mij lijkt het leven zelf heel leuk en mooi maar ik weet niet of ik er wel geschrikt voor ben. Mijn vriendin zegt 'niet geschoten is altijd mis' .
Wat denken jullie?