hazira schreef:Hoe heten die 'snotjes' in je oog ? :p
En hoe komen ze daar en waar zijn ze goed voor?
Ik zie dr alleen maar wazig door
Bij mij heten die 'snotjes' gewoon 'slaap'
'Hee, er zit nog wat slaap bij je oog...'
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
astwice schreef:ik ook :p
Waarom zijn hoge kijkcijfers zo belangrijk voor tv-programma`s?
miss_lizje schreef:Waarom mensen/bedrijven/verenigingen nog altijd van die bordjes ophangen van "wij zijn niet aansprakelijk bla bla bla"? Want juridisch gezien hebben die bordjes een waarde van 0,0 bij ongelukken en aansprakelijkheid.
)
Kim_14 schreef:waarom krijg je de hik ? is dat echt dat je dan groeit of is dat een fabel ?

roxiie schreef:hazira schreef:Hoe heten die 'snotjes' in je oog ? :p
En hoe komen ze daar en waar zijn ze goed voor?
Ik zie dr alleen maar wazig door
Slaapzand, dat Klaas Vaak er in strooit zodat je kan slapen
Dat 'zand' is opgedroogd traanvocht. Traanvocht is 's nachts dikker dan overdag ( overdag wordt er namelijk wel *ik dacht* water aangemaakt in je ogen en 's nachts niet) met slapen heb je je ogen dicht en daardoor gaat dat 'zand' er via je ooghoek 'uit'
iertje93 schreef:Saaams schreef:Waarom bestaan er meerdere talen? Waarom niet gewoon één taal.
Door de toren van Babel uit de bijbel

iertje93 schreef:Saaams schreef:Waarom bestaan er meerdere talen? Waarom niet gewoon één taal.
Door de toren van Babel uit de bijbel
MarlindeRooz schreef:Saaams schreef:Waarom bestaan er meerdere talen? Waarom niet gewoon één taal.
hier is geen antwoord op te geven, ik denk dat het komt doordat mensen op verschillende plekken zich gingen ontwikkelen en later pas elkaar tegen kwamen.
edit:
http://www.quest.nl/vraag-en-antwoord/w ... ende-talen
merelj93 schreef:Ik heb al een tijdje iets in m'n hoofd wat ik me afvraag....
Namelijk iedereen kent die conimex reclames wel denk ik? (woksaus, satesaus, crisps, enz...)
Er speelt altijd zo'n aziatisch (?) meisje in mee, en op z'n laatst gaat haar gezicht dan op de verpakking zegmaar,
maar wat was er eerder?
- De verpakking en hebben ze een meisje gezocht wat daarop lijkt?
- Of het meisje en een soort schets van haar op de verpakking geplakt?