Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:51

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:53

Mijn mentor (en ook docent wiskunde), hij deed een meisje (die achter mij zit) heel erg grappig na, zij lachte heel dom, die man doet het na. Wow ik ging echt stuk, ik lach er echt keihard over heen, iedereen stil in de klas, behalve ik. Ze keken me echt aan van: 'Ehh Carmen?'
En toen dacht ik: 'Oeps' :D

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 18:01

Goed dat ik nu net dit topic tref!! Vandaag hadden we sport met school en we moesten dus bok springen :) bij mij ging het helemaal goed gelukkig maar mijn beste vriendin die zei van te voren al dat ze het niet kon. Ik zei zo: als je niet probeert dan weet je het niet !! Ik dacht ook dat ik het niet kon ;) dus ze verzameld moet en doet een om over dat ding te springen maar jammer genoeg bleef ze met haar rechterbeen haken terwijl haar linker er over heen was... XD dus klapte best hard neer op de mat xd dus ik had tranen in mijn ogen van het lachen en een jongen uit me klas had het gezien en vroeg of het goed ging en toen kon ik helemaal al niet meer van het lachen!! Ze moest zelf gelukkig ook erg lachen :) maar was echt weer iets voor de Drama Dinsdag :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 18:26

Ik speelde Call of Duty met mijn broer en hij schoot mij af en keek me triomfantelijk aan tot zijn eigen avatar ook doodviel door mijn granaat die hij vergeten was :)

De blik op zijn gezicht - priceless!

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 19:40

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:15

De poging tot galop onder het zadel met mijn 5 jarige (nog niet zo heel lang onder het zadel) puppypaard :D Wat een gehobbel, maar wat doet ze haar best <3 (ik vraag niet veel van haar, alleen dat ze aanspringt in galop en dan een kort stukje galoppeert. Puur zodat ze de hulp leert begrijpen. We werken momenteel voornamelijk aan stuur en evenwicht.)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:27

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:52

Mijn baas die opstaat en z'n telefoon laat vallen, vervolgens ontzettend geïrriteerd zegt: "Ik moet écht een nieuwe telefoon! Deze valt steeds!"

Vervolgens kwam ik langs de ICT afdeling, en dat zijn de grootste grapjassen van kantoor, die hebben al een paarse krokodil in de hoek liggen, van die reclame, omdat zij iedereen altijd helpen.

Nu hebben ze een nieuw briefje aan de deur hangen met instructies:
Citaat:
"Klop 2x als je een vraag hebt,
Klop 3x als je koffie voor ons wil halen,
Klop 4x als je op zoek bent naar de juridische afdeling, loop vervolgens 1 verdieping omhoog, daar zitten ze!
Klop 5x als je niet binnen wil komen,
Klop 6x als je een snoepje uit de snoeppot wil,

Je hoeft niet te kloppen als je ons komt verwennen met aardbeien met slagroom!"

Hahaha, ik lag echt krom van het lachen... Leuke collega's.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 14:31

Een vacature gevonden in mijn woonplaats die echt heel erg bij mij past. En pas drie dagen online staat. Heb gelijk gesolliciteerd en loop nu helemaal te stuiteren. Is nog wel iets anders dan pedagogisch medewerker op een BSO.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 16:03

Afbeelding

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:18

_O-