En een adres kun je natuurlijk heel gemakkelijk even verzinnen aan de telefoon, maar kompleet met passende postcode ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElizeVdS schreef:Ik bied overigens mijn poes te logeren aan. Zo krols als wat, mag wat mij betreft bij een kater in huis (heb ik over een poosje kittens voor op MP). Schreeuwt wel een klein beetje en drukt zich overal enthousiast tegenop. Wil haar wel heelhuids terug, zodra ze zichzelf weer is
Wie biedt? o:)
Ellee schreef:Dames, kan iemand me helpen wat het nut is van het hebben van een postcode bij een adres wanneer je ergens komt kijken.
Iemand belde vanavond om te komen kijken deze week naar de auto die ik op MP heb staan, prima. Maar hij wilde ook graag mijn postcode..
ElizeVdS schreef:Ik bied overigens mijn poes te logeren aan. Zo krols als wat, mag wat mij betreft bij een kater in huis (heb ik over een poosje kittens voor op MP). Schreeuwt wel een klein beetje en drukt zich overal enthousiast tegenop. Wil haar wel heelhuids terug, zodra ze zichzelf weer is
Wie biedt? o:)
natasha1996 schreef:Daisyree: Nog gefeliciteerd![]()
Ik heb weer een aankoop gedaan op marktplaats!
Deze keer een fjord gekocht voor 19,50 beetje aan hogekant maarja ik wou hem zo graag ^^
Het geld is al overgemaakt nu maar hopen op een mailtje terug.![]()
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... um=6&pos=6
Zelfs mijn naam staat op de advertensie haha
Alja schreef:gister er ook weer een hele rits op gezet!
ben nu zelf druk met vvv bonnen kopen maar krijg toch wat argwaan als iemand akkoord gaat met mijn bod en diegene is net 1 dag lid en je kunt het niet komen afhalen!
ElizeVdS schreef:Dat zal zeker een bijzondere kruising worden. Ze is zelf ook wel erg knap, dus met jouw honden.. oef..
En ze biedt zich ook al aan ons gecastreerde konijn aan, dus honden zullen waarschijnlijk ook in de smaak vallen. Het is haar eerste krolse dag (ooit) en ik kan haar nu al achter het behang plakken
(is wel dé manier voor mij om hier stiekem een hondje in huis te krijgen)