Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:De helft van de broeken die ik heb is zwart, haha.
Ik wil nog steeds een Mi Moneda ketting, maar ze zijn zo ontzettend duur!
urselin schreef:CCCCC schreef:De helft van de broeken die ik heb is zwart, haha.
Ik wil nog steeds een Mi Moneda ketting, maar ze zijn zo ontzettend duur!
Dat is toch zo'n ketting met munt eraan? Die zijn wel heel mooi
Ik was altijd gek van Ti Sento, aantal oorbellen, bedelarmbandje en ring van liggen![]()
Jammer genoeg pas ik de oorbellen niet meer!
Trouwens geen ervaring met colbertjes van de Zara en Vero Moda, heb er nu drie van de H&M en die passen prima![]()
Ik had trouwens vandaag zo'n maximizer bh geprobeerd van de Hunkemoller (die beweert dat het twee maten groter lijkt), maar inderdaad het leek wel twee maten groterHet zat alleen voor geen meter, veel te hard.
Rebeccaa schreef:Vivi, waar in Arnhem komt de Bershka? Wel echt leuk zeg! Ga er snel een keertje heen dan!
Mendel schreef:Ik heb ook een vraag.
Ik heb een tijdje geleden een groene blazer gekocht (van de H&M, waren toen net in de aanbieding 30% korting). Nou weet ik gewoon niet waarmee ik hem moet combineren. Het prijskaartje zat er zelfs nog aan. Niet veel nut want ik kan hem toch nu niet meer terug brengen.
Ik heb verder niets anders in die kleur (groene broek in een andere tint, maar dat vind ik ook teveel groen). Heb hem wel eens geprobeerd op een donkere spijkerbroek of bordeauxrode broek maar ik vind de kleuren niet echt bij elkaar passen. Wat vinden jullie? Zeur ik?
liespower94 schreef:Ik heb ook een roze blazer waarvan ik se mouwtjes kan omkrullen en die binnenkant is dan gestreept.
Verticale of horizontale streepjes in mijnshirt eronder?
Flying_Angel schreef: