KNNWB Hier nog maar een bericht van het Koninklijke Noord Nederlands WeerBericht. Het was, zoals voorspelt, een grauwe dag. Even dacht ik dat ee Nog een regenbui over zo komen, maar dat bleek verbeelding te zijn. Gelukkig maar, want sommige mensen moesten klussen deze dag. Wel was het mistig, in ieder geval, allerlei miniscule waterdruppels die het zicht belemmerde. Geluk voor mij dat Ik de weg niet op hoefde, want in de avond, zouden de borrelglazen van mijn vriendin al beslagen zijn voordat we werkelijk vertrokken zijn. gelukkig kon Ik vandaag vertrouwen. op mijn o zo lieve smartphone. En wat zegt, nouja, laat zien, mijn o zo lieve smartphone, is dat het morgen zonnig wordt, met hier en daar een wolkje, minimum en maximum temperatuur van 12 en 19 graden. mocht je niks te doen hebben? Neem dan een kijkje in het prachtige groningse landschap!
Zo dan... die voorspellingen! Mijn paard staat nu nog zonder deken en morgen waarschijnlijk ook, maar dan zou ze binnen 3 dagen van geen tot 200gr. moeten! Raar weer... Ik vind de kou heerlijk, maar het is gewoon raar dat het nu 20+ graden is en eind van de week gaat vriezen ('s nachts dan...)