Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley_ schreef:Zucht lastig altijd je eigen verjaardag..
Ik ben over 2 weken jarig en moet nog een cadeautje bedenken die mijn ouders kunnen geven (ongeveer 50 euro) en mn zusje en zwager (ongeveer 25).
Van mijn vriend krijg ik al twee armbanden en een bon voor de epplejeck.
Ben zo inspiratieloos..
Janine1990 schreef:Kimberley_ schreef:Zucht lastig altijd je eigen verjaardag..
Ik ben over 2 weken jarig en moet nog een cadeautje bedenken die mijn ouders kunnen geven (ongeveer 50 euro) en mn zusje en zwager (ongeveer 25).
Van mijn vriend krijg ik al twee armbanden en een bon voor de epplejeck.
Ben zo inspiratieloos..
Ik weet niet wat je zelf leuk vind... Ik vond het ook moeilijk...
Kreeg dit jaar een multitool van mijn ouders, wasnoten en een verlengsnoer (voor buiten van 25 meter) van mijn zusje en zwager... Ik kreeg Rituals omdat ik verslaafd ben aan die rommel![]()
Multitool omdat ik zelf graag wat wil kunnen doen als ik wat moet... Bestaat uit een boormachine (dus nu heb ik er twee), twee schuurkoppen, een zaagkop en nog iets... Wordt allemaal vrij driftig gebruikt...
Wasnoten omdat het me erg leuk leek om het te proberen...
En met een verlengsnoer van 25 meter kan ik tenminste mijn hele grasveld maaien![]()
Ik ben dus echt gegaan voor bruikbare dingen die ik zelf uitstel...
Janine1990 schreef:Trust me... Rituals heb je nooit genoeg van...
En het leuke is, ze hebben ook heel veel luchtjes voor niet op het lichaam... Denk aan stokjes, interieurspray... Wil je wat meer uitgeven kan je voor zo'n diffuser gaan...
En toffe gadgets misschien?
Wat doe je in het dagelijks leven? Ik zou bijvoorbeeld kunnen denken aan een slowcooker/crockpot...
Janine1990 schreef:Ooooh jeetje... ik ben bijna jaloers![]()
Als je een hekel hebt aan koken zou ik eens kijken wat een slowcooker/crockpot is... Want daar zou je wel eens wat aan kunnen hebben![]()
Misschien zijn er leuke gadgets voor in de auto? Ik weet niet hoe hip je auto is, mijne heeft nog geen spotifymogelijkheden dus ik heb zo'n dingetje voor in de lader waarmee ik andere muziek kan afspelen via mijn radio aangezien er ook geen usb in zit. Maar een andere autoradio is niet zo chill aangezien er vet veel opties in zitten verder
chantalboes schreef:Had het ook al in een ander topic gevraagd, maar die was een stuk langer inactief dan deze! Dus ik probeer het hier ook maar even.
Een vriend is as zaterdag jarig en wordt 31 jaar. Het is best een mannelijke man, houdt niet erg van lezen of koken. Wel van Formule 1 en is wel erg gek op zijn zoontje met een 2e baby onderweg. Ik zoek een cadeau van ongeveer 20 euro, het mag een cadeau met een knipoog zijn, zolang het maar wel praktisch is.