[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 18:10

Hebben ze een tuin? En zijn het broertje en zusje?

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:01

Britta31 schreef:
Hebben ze een tuin? En zijn het broertje en zusje?

Ze hebben een kleinere tuin en zijn broertje en zusje van elkaar

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:07

Waterspeelgoed bv waterpistolen.Een spel voor in de tuin,frisbee,bal,badmintonset zoiets.Of een badlaken van hun favoriete programma,Cars,Aladin of met een dierenprint.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:15

Boeken, spelletjes, lego, playmobiel, knutsel spullen.

Ik weet niet of je het leuke kinderen vindt, maar anders kun je ze misschien meenemen op een uitje, dan hebben ze meteen een leuke herinnering.

De film toystorie 4 komt van de week uit, huisdieren geheimen is ook leuk

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:36

Wat een ideeen al.
Ze gaan al wel vaker mee een dagje weg, denk dat ze dit meer iets normaals is haha.
Ze hebben kwa water spelletje al heel veel

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 22:53

Ik zoek een cadeau voor mijn vader....
Drama... as usual...

Hij heeft ALLES al... En als hij het niet heeft dan koopt hij het wel als hij het wil hebben.

Houdt niet van sport, doet er dus ook niet aan.
Heeft een Honda Goldwing limited edition uitvoering, waar ik ook niet iets bij kan bedenken.
Heeft nooit tijd, altijd aan het klussen (en die benodigdheden heeft hij dus ook wel :') )
Gek op gadgets...

Wij doen niet aan cadeaus van exorbitante bedragen... Rond de 30 euro vind ik wel een geinig bedrag.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 22:57

Ga met hem lunchen.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 10:07

Mag ik iemand PB'en voor een cadeautip? :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 10:11

Ik zoek graag met je mee hoor!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 13:57

Goed, ik ben op zoek naar iets leuks voor m'n vader. Hij houd heel erg van modelauto's en auto's in general maar de autobladen en standaard dingen ben ik wel een beetje voorbij :) Iemand leuke, originele ideeën?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:03

Zet hij graag zelf autootjes in elkaar?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:09

Op vakantieveilingen staan wel eens van die leuke aanbiedingen voor slipcursussen en ritjes in snelle auto's enzo. Ook tickets voor de F1 staan er wel eens op. Vindt hij zoiets niet leuk?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 14:59

Naar een automuseum?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 22:54

Granoek schreef:
Zet hij graag zelf autootjes in elkaar?

Mijn eerste gedachte ook inderdaad!
Zijn er niet van die abonnementen waar je elke zoveel tijd een nieuw deel krijgt?

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 11:25

Iemand een idee voor een jongedame die voorlopig aan bed gebonden is?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 20:55

Zucht lastig altijd je eigen verjaardag..
Ik ben over 2 weken jarig en moet nog een cadeautje bedenken die mijn ouders kunnen geven (ongeveer 50 euro) en mn zusje en zwager (ongeveer 25).
Van mijn vriend krijg ik al twee armbanden en een bon voor de epplejeck.
Ben zo inspiratieloos..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:07

Kimberley_ schreef:
Ik ben over 2 weken jarig en moet nog een cadeautje bedenken die mijn ouders kunnen geven (ongeveer 50 euro) en mn zusje en zwager (ongeveer 25).
Ben zo inspiratieloos..

Ik weet niet wat je zelf leuk vind... Ik vond het ook moeilijk...

Kreeg dit jaar een multitool van mijn ouders, wasnoten en een verlengsnoer (voor buiten van 25 meter) van mijn zusje en zwager... Ik kreeg Rituals omdat ik verslaafd ben aan die rommel :')

Multitool omdat ik zelf graag wat wil kunnen doen als ik wat moet... Bestaat uit een boormachine (dus nu heb ik er twee), twee schuurkoppen, een zaagkop en nog iets... Wordt allemaal vrij driftig gebruikt...
Wasnoten omdat het me erg leuk leek om het te proberen...
En met een verlengsnoer van 25 meter kan ik tenminste mijn hele grasveld maaien :')

Ik ben dus echt gegaan voor bruikbare dingen die ik zelf uitstel...

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:10

Janine1990 schreef:
Kimberley_ schreef:
Ben zo inspiratieloos..

Ik weet niet wat je zelf leuk vind... Ik vond het ook moeilijk...

Kreeg dit jaar een multitool van mijn ouders, wasnoten en een verlengsnoer (voor buiten van 25 meter) van mijn zusje en zwager... Ik kreeg Rituals omdat ik verslaafd ben aan die rommel :')

Multitool omdat ik zelf graag wat wil kunnen doen als ik wat moet... Bestaat uit een boormachine (dus nu heb ik er twee), twee schuurkoppen, een zaagkop en nog iets... Wordt allemaal vrij driftig gebruikt...
Wasnoten omdat het me erg leuk leek om het te proberen...
En met een verlengsnoer van 25 meter kan ik tenminste mijn hele grasveld maaien :')

Ik ben dus echt gegaan voor bruikbare dingen die ik zelf uitstel...

Zelfs op bruikbare dingen kom ik niet haha... een gereedschapskist heb ik en ik heb geen tuin.. Maar thnx voor het meedenken.
Ben zelf ook gek op lekkere luchtjes enzovoort maar die heb ik dus ook al genoeg.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:13

Trust me... Rituals heb je nooit genoeg van...
En het leuke is, ze hebben ook heel veel luchtjes voor niet op het lichaam... Denk aan stokjes, interieurspray... Wil je wat meer uitgeven kan je voor zo'n diffuser gaan...

En toffe gadgets misschien?
Wat doe je in het dagelijks leven? Ik zou bijvoorbeeld kunnen denken aan een slowcooker/crockpot... :D

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:20

Janine1990 schreef:
Trust me... Rituals heb je nooit genoeg van...
En het leuke is, ze hebben ook heel veel luchtjes voor niet op het lichaam... Denk aan stokjes, interieurspray... Wil je wat meer uitgeven kan je voor zo'n diffuser gaan...

En toffe gadgets misschien?
Wat doe je in het dagelijks leven? Ik zou bijvoorbeeld kunnen denken aan een slowcooker/crockpot... :D

Ik heb geur van rituals voor in de auto.. in huis..onder de douche enz haha.. ik heb een hekel aan koken..
In het dagelijks leven werk ik.. Ben ik veel op stal (al teveel rotzooi).. lees ik (heb een e-reader) ga ik weekendjes weg met een vriendin.. (staan alweer 2 gepland).
Laat mijn nagels elke drie weken al doen.. Ben niet van dr sauna ofzo..
Laatst bijgewerkt door Kimberley_ op 15-12-19 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:36

Ooooh jeetje... ik ben bijna jaloers :')
Als je een hekel hebt aan koken zou ik eens kijken wat een slowcooker/crockpot is... Want daar zou je wel eens wat aan kunnen hebben :D

Misschien zijn er leuke gadgets voor in de auto? Ik weet niet hoe hip je auto is, mijne heeft nog geen spotifymogelijkheden dus ik heb zo'n dingetje voor in de lader waarmee ik andere muziek kan afspelen via mijn radio aangezien er ook geen usb in zit. Maar een andere autoradio is niet zo chill aangezien er vet veel opties in zitten verder :+

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:39

Janine1990 schreef:
Ooooh jeetje... ik ben bijna jaloers :')
Als je een hekel hebt aan koken zou ik eens kijken wat een slowcooker/crockpot is... Want daar zou je wel eens wat aan kunnen hebben :D

Misschien zijn er leuke gadgets voor in de auto? Ik weet niet hoe hip je auto is, mijne heeft nog geen spotifymogelijkheden dus ik heb zo'n dingetje voor in de lader waarmee ik andere muziek kan afspelen via mijn radio aangezien er ook geen usb in zit. Maar een andere autoradio is niet zo chill aangezien er vet veel opties in zitten verder :+

Ik zal zo eens kijken voor een slowcooker..
De auto is wel een beetje mijn kindje altijd.. helaas nu een beetje problemen en afhankelijk van wat de reparatie gaat kosten ga ik misschien over op leasen..

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:33

Had het ook al in een ander topic gevraagd, maar die was een stuk langer inactief dan deze! Dus ik probeer het hier ook maar even.

Een vriend is as zaterdag jarig en wordt 31 jaar. Het is best een mannelijke man, houdt niet erg van lezen of koken. Wel van Formule 1 en is wel erg gek op zijn zoontje met een 2e baby onderweg. Ik zoek een cadeau van ongeveer 20 euro, het mag een cadeau met een knipoog zijn, zolang het maar wel praktisch is.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:42

chantalboes schreef:
Had het ook al in een ander topic gevraagd, maar die was een stuk langer inactief dan deze! Dus ik probeer het hier ook maar even.

Een vriend is as zaterdag jarig en wordt 31 jaar. Het is best een mannelijke man, houdt niet erg van lezen of koken. Wel van Formule 1 en is wel erg gek op zijn zoontje met een 2e baby onderweg. Ik zoek een cadeau van ongeveer 20 euro, het mag een cadeau met een knipoog zijn, zolang het maar wel praktisch is.

Iets voor in de tuin of gereedschap ofzo?
Edit: of voor de auto?

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:43

Of boek over de formule 1, of een bbq boek? Of een boek over vaders, jongens vaders, of een bierpakket.

Maar hier heb je zelf misschien al over nagedacht.. of een bioscoopbon en een oppas tegoed kaart?