Maar ik ben een koukleum, misschien jij wel niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Klopt, een auto kan altijd kapot gaan.
Vind die nieuwe polo's wel een hele stoere uitstraling hebben. Met die van Roy is nog niets aan de hand en dat ding is ook erg zuinig, 1/21 gemiddeld (ook korte stukjes erbij)..
Qua model zijn nieuwere auto's vaak wel mooierVind ik idd ook. Nieuwe Ka's zijn ook niet zo duur..
Maargoed feit blijft wel dat hoe ouder de auto is, hoe meer slijtage er heeft plaatsgevonden natuurlijk.
Vind die jas van de h&m erg leuk! Die lijkt wel op mijn 'herfst'jas
Die zitten erg lekker
Chris schreef:Davinia_ schreef:
Ik heb ze besteld!
Destino schreef:Hmm nou door al die krassen op de bijrijderskant denk ik niet dat ie nog veel waard is.. Misschien 2000/2500 euro ofzo?
Die parkeergarage waar ik moet parkeren daar zijn kleine vakken dus vaak de deur van degene die naast je staat tegen je auto aanMijn huidige auto is er flink door beschadigd..
Ik hoop dat ik hem ook heb
tinkergirl89 schreef:pffff nou, was het topic over de winterjassen kwijt, maar ik heb jullie gevonden
Baal wel als een stekker!
Ik las over de canadian goose jassen dat ze zo warm zijn, en ben gaan zoeken op internet (geen verkooppunt hier in de buurt) en dacht WOW wat een gave jassen! echt helemaal mijn ding! Er hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan, maar ach... mijn huidige jas is ook niet de goedkoopste, en heeft t ook al zeker 3 jaar goed gedaan! (suede leren jas van mustang) maar deze is nu echt vuil en vies en niet meer als goed te dragen...
Toen ben ik verder gaan zoeken over de canadian goose jassen. Mijn zoektocht naar een goede nieuwe winterjas gaan niet over 1 nacht ijs, en zeker niet als ze zo duur zijn :p
alles leek perfect!
...... tot dat ik deze site tegen kwam:
let op!!! het filmpje wat op deze pagina staat kan door sommige als schokkend ervaren worden!!
http://www.bontkragen.nl/de-gruwelijke- ... se-jassen/
En toen viel mijn droomjas af.... ik ga niet met zoiets rond lopen
LETS schreef:Tinkergirl ik vind die jassen ook prachtig! Zo zonde van dat bont. Toen ik in Noorwegen woonde had iedereen zo'n jas, maar ze zijn ook zwaar boven mijn budget. Maar inderdaad, ik denk dat er ook wel kinderhandjes aan onze kleding hebben gezeten. Je weet gewoon niet hoe het gemaakt wordt.
En nu alweer een H&M gids? Heb een bestelling uit de oude nog niet eens binnen.. Vind het altijd heerlijk, door die gids bladeren
eenitraM schreef:Dat plaats je denk ik in het verkeerde topic, want ik ga nu heel erg offline.
Zulke jassen blijven gewoon verkocht worden. Ik vind de jassen supermooi, maar zonde geld en zou ze voor geen meter aan willen hebben. Omdat er winst op gemaakt wordt, blijven ze verkopen. Beesten zijn toch al dood als ze in de winkel hangen.
Maar de jassen van de H&M worden met kinderhandjes gemaakt. Alsof dat zo vriendelijk is