Eydis schreef:En de prijs?
Deze was 35 euro.
Ik vond om eerlijk te zijn de rest van de schoenen prut, of ze leken heel goedkoop of er zat een hak van minimaal 10cm onder (niets voor mij)
Ik weet niets van een sticker trouwens!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Noraly schreef:En foto's van de leukste dingen die ik heb gekocht![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto-X68HH3ZB.jpg
Vestje is erg leuk!
JodieR schreef:Wat een leuke dingen komen er weer naarvoren zeg! Die witte winterjas is ook heel gaaf! Zit die een beetje warm?
En na welke primark in NL kan ik het beste gaan op zaterdag 13oktober?
Naomi_Haffie schreef:Wat zijn de openingstijden van essen? Krijg het niet gevonden
MyLittleLove schreef:Wij gaan binnenkort naar Essen. Maar las iets over een verplichte sticker? Hebben jullie die op jullie auto gehad?
Ben 2x in die van rotterdam geweest, 1 keer hadden mijn zus en ik samen 100 euro, 2de keer iets meerMaar had mijn zus ook een gaaf leren jasje en ik had een tas van 12 euro die het toch wel redelijk lang als schooltas heeft uitgehouden (droomtas, toen ging de rits kapoet
) En heb voor het werken tijdens de kerst 2 shirtjes: 1 van sesamstraatfiguurtjes met een kerstboom voor 1 euro en 1 supersuperschattig rendiertje met de tekst 'don't get your tingle in a tangle' of andersom'
Zijn er nog echt dingen die ik moet hebben? Vind die laarsjes niet zo, maar ben wel opzoek naar nieuwe schoenen..
happyhorse schreef:Blingh schreef:Oh Marianne ik wilde ook vandaag maar wist niet dat ie open was, nouja dan maar morgen!
Hij is elke dag open.
Alleen weekend is heel druk.
vond op zich wel meevallen kan toch niet snel lopen met krukken dus was eerder rij achter mij aan