Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wolken schreef:Gisteren toch nog maar gemaild voor het bureau dat ze die nog af kon halen en ze stonden netjes om 8 uur op de stoep. Maar wat was er nou: mevrouw heeft last van claustofobie en durfde niet met de lift! En ik woon op 7 hoog.... Mens dus helemaal met de trap en heeft 10 minuten in mijn woonkamer staan uit te hijgen. Maar ze was er verder wel erg blij mee.
staroo schreef:In mijn geval is geen antwoord ook een antwoord, daar zou ik niet eens meer op reageren.
joyce2 schreef:Pfff, ik kwam het ook regelmatig tegen in de winkel, om gek van te worden! Ik werkte in een luxe lingeriezaak en dan vroegen mensen "Als ik de BH koop, krijg ik dan korting op het broekje?" of "Als ik een BH en een broekje koop, krijg ik het 2e broekje dan gratis?" Tuuuurlijk joh, je krijgt een broekje van €150,- van een gloednieuwe collectie gewoon cadeau *koekoek* Klanten kregen al standaard 10% korting op nieuwe collectie, dan mag je je toch al in je handjes knijpen... En vooral de "Gooise dames" met hun dure tassen, die voor kwamen rijden in hun luxe wagens, waren het ergst. Hoe meer ze uitstraalden dat ze geld hadden, hoe harder ze (soms letterlijk) schreeuwden om korting.
Of we hadden een keer een mega sale, mensen konden setjes kopen (dus bh en broekje) vanaf €15,- tot €60,- (voor setjes die normaal tussen de €120,- en €400,- waren) en de Wolford collectie (ook de basis, de nooit in de sale gaat) met 60% korting. Bleven de mensen ook maar zeuren om nog meer korting, of om gratis artikelen en dan geirriteerd raken als ze hun zin niet krijgen. Hallo zeg, zie het ergens anders eens tegen die prijs te krijgen! Onze dure lingerie werd verkocht tegen Hunkemoller prijzen, dit onder de inkoopprijs en dan nog is het dan niet goed genoeg. Ik heb tegen sommige mensen ook heel vriendelijk gezegd dat als ze iets goedkopers zochten dan €15,- voor een setje, dat ze dan beter even langs de V&D of Zeeman konden gaan.
Bulk korting krijg je overigens bijna nergens, tenzij het echt om mega aantallen gaat.
lifeofmarit schreef:Oke, ik meld mij nu ook
Heb een dekje te koop staan voor 10 euro excl. verzenden. Krijg ik een mail van .........
Beste Marit,
15 incl verzendksoten
.........
Stuur ik terug:
Hallo!
Ik ga akkoord met uw bod, u kunt het overmaken op ******* tnv * * * *** ** ****
Naar welk adres kan ik het verzenden?
Mvg
Paar dagen niks gehoord dus ik stuur:
Hallo!
Heeft u nog intresse in het dekje?
Mvg