Ik kom me ook melden Heb al eens via Ebay een nintendo ds voor €70 inclusief verzendkosten gekocht En ben sinds een paar weken weer druk aan het speuren op ebay Heb net mijn 2e aankoop gedaan, hele mooie enkellaarsjes van Timberland Vind het wel heel spannend met betrekking tot de maat, dus we zullen zien!
Tessaaa
Geplaatst: 19-05-12 11:49
Hoi,
Ik heb een vraagje. Ik ben inmiddels in het bezit van paypal, heb daar ook geld op gezet. Nu wil ik dit kopen. http://www.ebay.com/itm/New-Womens-Eleg ... c7289#shId Maar hoeveel verzendkosten moet ik betalen? En hij verzend wereldwijd dus dat moet goedzitten. Ik heb nog nooit ge ebayd, dus heb even een beetje hulp nodig haha hoe het allemaal in zijn werk gaat
Je zit op de Amerikaanse eBay, dus tijdens het zoeken zou dan een popup moeten komen waarbij je je land en postcode in kan vullen, zodat de verzendkosten erbij staan. Anders de seller even een mailtje sturen.
Ohhh en er is nog een paar schoenen dat ik graag wil hebben Bieden loopt over een uur en 20 minuten af heb nog niet geboden, maar ga het wel even goed in de gaten houden
Never_Mind
Geplaatst: 19-05-12 13:54
Suus___ schreef:
Yeah jurkje en Sims zijn binnen
Voor PC? Zou je me dan kunnen vertellen of dat ook echt werkt dan? Ik vertrouw die niet helemaal, aangezien er bijna geen 1 als nieuw verkocht wordt
Jeej, mijn pakketje is ook eindelijk binnen Alleen nog steeds geen doppen, terwijl die een week eerder zijn verstuurd dan deze
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 19-05-12 21:56
Leuk, dat aapje staat hier ook al een hele poos op de watchlist Maar hij werkt dus wel echt? Hmm, misschien toch maar bestellen dan.
Pffff, fijn! Oplader van m'n telefoon doorgevreten door één van m'n ratjes... Hier op marktplaats gekeken, goedkoopste is 5 euro excl verzending, tweedehands.. Natuurlijk ook gelijk op ebay gekeken: €1,35 inclusief voor een nieuwe! Nou, daar kan ik dat mormel wel voor vergeven dat ie trek had in een kabeltje, toch.