Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miisshOrse schreef:Dankjewel! Ik begin nu alleen te twijfelen nu ik heb gegoogled heb.. Hij is veroodeeld voor seksueel misbruik met minderjarige ( lees 12 jaar) Ik probeer niet te oordelen, maar het is wel rot dat ik dit net even gemist heb..
miisshOrse schreef:@ Mavelle, een jongen van 24, van mijn leeftijd dus. Ik vond dat hij wel een leuk verhaaltje had geschreven! Aan de hand van zijn leeftijd en verhaaltje dus besloten te schrijven. Een stukje:
I’ve been incarcerated for a little over a year now and the monotony and boredom are starting to set in.
So, I have joined this site in hopes of finding new and interesting people. In all honesty it would just be nice to talk to someone who isn’t a criminal. I’m not that picky either. I’m really not looking for anyone in particular, just something fun, casual, and light-hearted, to keep the spirits up. I would like however to point out that I’m in an all-male environment, so anyone female is a plus.
I can’t tell you that you’ll love writing to me, or that I’m someone you need to know. Though, I can tell you that I like to meet new people. I can also tell you that I’m willing and able to have any sort of conversation about just about anything. I am a very easygoing and laid-back person. I’m also an introvert, but that has never really held me back.
VivaLaVida schreef:Hallo,
Tijdje meegelezen en wil toch even reageren.
Ik snap niet, mavelle, dat je zoiets kunt schrijven.
Natuurlijk zit niet iedereen terecht vast, maar hoe jij dit hier neerzet kan echt kwetsend overkomen bij mensen die zoiets meegemaakt hebben.
Omdat iemand 'aardig en normaal klinkt' ...
Het valt me op dat hier soms de realiteit echt uit het oog word verloren, althans, dat lijkt zo, en dat de gruwelijkste dingen worden goedgepraat.
Dat is wat anders dan schrijven met een gevangene wetend dat deze fouten heeft gemaakt.. Want dat snap ik nog..
VivaLaVida schreef:Hallo,
Natuurlijk zit niet iedereen terecht vast, maar hoe jij dit hier neerzet kan echt kwetsend overkomen bij mensen die zoiets meegemaakt hebben.
Het valt me op dat hier soms de realiteit echt uit het oog word verloren, althans, dat lijkt zo, en dat de gruwelijkste dingen worden goedgepraat.
Dat is wat anders dan schrijven met een gevangene wetend dat deze fouten heeft gemaakt.. Want dat snap ik nog..
Mavelle schreef:VivaLaVida schreef:Hallo,
Over welk bericht heb je het nu?