model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:18

En we hebben er weer eentje binnen :D

Afbeelding
Door Mark van Velsen :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:26

Mooie courses! Met die fotograaf had je ook al eerder samengewerkt toch? Je lijf, je gezicht, het klopt allemaal op deze foto! Alleen ..... je rechterborst/bh/hangend shirtje blijft een beetje euhm 'mijn aandacht trekken' maar dat is eigenlijk niet eens heel erg, vind 't een toffe plaat! (Wil je een beetje buikvet van mij overnemen alsjeblieft :') )

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:29

Dit was nog uit die shoot, haha :P Hij heeft 't heel druk met opdrachten enzo dus tussendoor als 'ie tijd heeft bewerkt 'ie een beeld voor me na :D Vind het echt zulke toffe beelden geworden!

Hahaha, nou, ik denk dat als ik rond de 30 ben ik aardig zal aankomen gezien dat nu nooit 't geval dus :') Dus wat dat betreft .. eh ... liever niet :P Maar toch bedankt voor 't genereuze aanbod, haha! :P Moet zeggen dat m'n figuur hier alsnog niet heel erg duidelijk naar voren komt hoor ... :P Not that I mind :D Blijft echt een super toffe plaat.

EN KOUD DAT HET WAS DAAR :+

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:33

Ik dacht al, ik heb dat logootje eerder gezien en dacht al van volgens mij vond ik die foto's vorige keer ook zo mooi. Zo komen de beelden beetje bij beetje binnen toch haha heeft allemaal geen haast :D Dertig? Ja dan heb je vast al kinderen gehad( of niet natuurlijk) of krijg je gewoon ouderdomsvet haha

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:38

Nou, ze zeggen dat als je nu dus nooit een gram aankomt je 't later echt heel erg krijgt :') Dus ik vind 't een beetje eng haha. Nu eet ik niet heel erg veel vettig ofzo (1x per maand McDonalds of ander fast food denk ik) en eten we thuis uitsluitend laag vetgehalte enzo gezien er best wel wat problemen met ... bloeddruk? zijn in onze familie, dus veel olijfolie, weinig boter dat soort dingen :P Maar ja, je weet 't maar nooit. Ik ben zelf een enorme chips eter en heb liever chips dan snoep en dat soort dingen meer. Maarja, zie 't allemaal wel :Y)

Mark is echt een goede fotograaf, ben zo blij dat ik voor 'm mocht staan! Is echt een hele goede boost dit :D
En ja, dat logo'tje herken je snel ja, had ik ook al door! :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:58

Toffe plaat! Leuke stijl heeft die fotograaf :) Moest even 2x kijken naar wat er nou op je panty zat maar nu zie ik het :D

Mijn moeder heeft nog steeds maatje 36/38 een beetje hetzelfde lijf als ik (alleen iets minder vormen) dus dat hoeft helemaal niet waar te zijn :Y)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:06

Ja, dat zie je op deze plaat niet heel goed inderdaad! Maar misschien was dat hierop ook een beetje te afleidend geweest :P

Ja, dat is wel waar, mijn moeder is ook nog steeds erg slank dus wat dat betreft heb ik misschien nog wel geluk :Y)

Heb vanmiddag voor 't eerst in jaren weer eens foundation gehaald. Ben zeer benieuwd. Ga weer wat meer met make-up doen denk ik (voornamelijk m'n roodtinten in de huid wegwerken) en ga zo even m'n makeup plank her inrichten :P Ben er zo'n nibwad mee, haha. Vanmiddag ook 4 uur aan de edit gezeten voor de foto's van Anniek o.a, Ellen en Iris ook, maar 't is echt zoveel werk! :D

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:16

Als je moeder slank is heb je grote kans dat je zelf ook gewoon slank blijft hoor :)

Leuke foto!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:20

mymy schreef:
Als je moeder slank is heb je grote kans dat je zelf ook gewoon slank blijft hoor :)

Leuke foto!

haha dat is positief!! mijn moeder heeft nu nog maatje 36 na 5 kidz :P

mooie foto's zeg!!

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 23:19

Wauw gave foto courses!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 00:01

Thanks everyone <3 Ben er zelf ook echt heel erg blij mee :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:30

Gave foto idd! Alles is echt precies goed, sfeer, houding etc :j

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 11:08

Ook weer zo'n super mooie foto, echt tof :D Vind je outfit ook erg leuk en goed bij het hele plaatje passen :)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 18:09

Ann_moi en Posh, dit moodboard zag ik voor de catwalkshow voorbij komen op FB! :D

Afbeelding

Posh, zal ik de foto voor het inschrijfformulier via Bokt of mail naar je opsturen? :)

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 18:34

Gave foto Courses!

@UMayDream: Ik heb 'm ook gekregen, ik ben benieuwd naar hoe het er uiteindelijk uit zal zien. Je mag de foto wel per e-mail toesturen.

Aan iedereen die ook een formulier heeft opgestuurd: Ik heb ze ontvangen maar nog niet de tijd gehad om ze te verwerken. Binnenkort ga ik ze uitwerken en krijg je weer een e-mail terug.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 19:24

Oke, ga ik nu even een fotootje uitzoeken.. Handig, die foto's van die shoot van laatst! Heb daar toch niet al te veel make up op dus kies ik er mooi eentje daarvan, haha :P

En ik ben ook benieuwd naar hoe 't wordt. Heb nog even gemaild voor een telefoonnummer trouwens, mijn moeder is ook behoorlijk overbezorgd :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 01:29

Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik mee babbellen, ik heb geen plannen om model te wprden, niet reeel :') maar zou mij graag verdiepen in fotografie van mensen en vind het intressant hoe modelen alles ervaren

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 01:54

banditlove schreef:
iemand ervaring met huntmodels?

Sorry dat ik jullie topic kom binnenvallen :) ik heb vroeger (5/6/7jaar geleden) wel eens shootjes gedaan en wou toen ook serieus model worden, was lang, dun en mensen zeiden vaak dat ik het moest proberen, nou oke. Door een casting-dag bij huntmodels heb ik dit idee direct uit m'n hoofd gewist en nooit meer een shootje gedaan.. Ik was toen 14 denk ik (kan het wel precies voor je opzoeken) en stond daar letterlijk op een vleeskeuring, nou had ik dat wel kunnen verwachten maar dat de 'keurmeester' een dikke rokende arrogante vent op een stoel was die iedereen aan het afkatten was.. Hmm zo had ik het me niet voorgesteld ;P uiteindelijk mocht ik op proef aangemeld worden maar dan moest ik wel een paar honderd euro betalen en dat was een hele mooie kans!! (Terwijl ze daarvoor nog vertelden dat je nooooooit moest betalen voor een modellenbureau) mijn ervaring met huntmodels is dus een beetje vaag, had ik niet verwacht aangezien de site er zo professioneel uitziet!

Prachtige foto's komen hier trouwens voorbij! Courses die foto die jij gemaakt heb met dat model met die zwarte vloeistof en dat glas, super gaaf!!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 09:31

Gianti schreef:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik mee babbellen, ik heb geen plannen om model te wprden, niet reeel :') maar zou mij graag verdiepen in fotografie van mensen en vind het intressant hoe modelen alles ervaren

Van mij mag je hoor, gezellig :D

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 09:40

Zijn weer gave foto's voorbij gekomen zeg!

Vind het moodboard er leuk uit zien umay, ik ben zo benieuwd :D

Ik heb de foto's van Courses ook ontvangen, echt vet vind ik ze zelf! (even in link omdat ik anders moet verkleinen)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 6061_n.jpg

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 10:01

Ann_moi schreef:
Zijn weer gave foto's voorbij gekomen zeg!

Vind het moodboard er leuk uit zien umay, ik ben zo benieuwd :D

Ik heb de foto's van Courses ook ontvangen, echt vet vind ik ze zelf! (even in link omdat ik anders moet verkleinen)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 6061_n.jpg

Ik zie er 1, was dat de bedoeling? Opzich een vette plaat, vind het alleen persoonlijk zonde dat hij zo donker in de (voor de kijker) linkerhelft van je gezicht is, maar dat is vast bewust gedaan :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 10:02

Huntmodels; http://www.vergelijkmodellenbureaus.nl/ ... nt-models/
Daarnaast staat er in de OP een stukje over modellenbureau's, wellicht kun je dat even doorlezen banditlove ;)

Thanks Merel :)

Welkom Gianti, misschien wat meer info over jezelf? Heb je al vaag wel voorbij zien springen in een aantal subfora.

Anniek, misschien kan je je inspiratie foto er even bij zetten dan snappen ze waarvan 't idee kwam :)
Laatst bijgewerkt door Courses op 04-03-13 10:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 10:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 17:49

Gianti schreef:

Hee Gina! Gezellig haha, treffen we elkaar toch nog in een topic

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:55

Courses schreef:
Welkom Gianti, misschien wat meer info over jezelf? Heb je al vaag wel voorbij zien springen in een aantal subfora.

Dank je! ja zou best kunnen, ben zo nu en dan actief op het fotografie deel :) Uhhhm, ik ben 17, fotografeer volgens mij bijna 1,5 jaar wat intensiever. Doe normaal alleen dieren, maar ben nu aan het kijken voor een eigen flitsset, om een klein studiootje te hebben en zo meer te verdiepen in fotografie van mensen. Heb nu 2 momenten mensen op de foto gezet, waarvan een op een studiomeeting van bokt. Vind het echt super leuk en enorm lastig, vooral wat betreft van aansturen van modellen.

Emmaa_ schreef:
Gianti schreef:

Hee Gina! Gezellig haha, treffen we elkaar toch nog in een topic

Heee! wat leuk om jou weer eens te spreken! Jij woont nu toch op jezelf? hoe is het met je?

Zag al een moodboard voorbij komen, mt het meeting heb ik ook echt er mee gewerkt en vind het echt enorm fijn, zeker iets waar ik mee door ga, maar denk ook meer een papieren versie zou willen, dus ben al op zoek naar een dummie