Door Mark van Velsen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Hij heeft 't heel druk met opdrachten enzo dus tussendoor als 'ie tijd heeft bewerkt 'ie een beeld voor me na
Vind het echt zulke toffe beelden geworden!
Dus wat dat betreft .. eh ... liever niet
Maar toch bedankt voor 't genereuze aanbod, haha!
Moet zeggen dat m'n figuur hier alsnog niet heel erg duidelijk naar voren komt hoor ...
Not that I mind
Blijft echt een super toffe plaat.
Dertig? Ja dan heb je vast al kinderen gehad( of niet natuurlijk) of krijg je gewoon ouderdomsvet haha
Dus ik vind 't een beetje eng haha. Nu eet ik niet heel erg veel vettig ofzo (1x per maand McDonalds of ander fast food denk ik) en eten we thuis uitsluitend laag vetgehalte enzo gezien er best wel wat problemen met ... bloeddruk? zijn in onze familie, dus veel olijfolie, weinig boter dat soort dingen
Maar ja, je weet 't maar nooit. Ik ben zelf een enorme chips eter en heb liever chips dan snoep en dat soort dingen meer. Maarja, zie 't allemaal wel 

Ben er zo'n nibwad mee, haha. Vanmiddag ook 4 uur aan de edit gezeten voor de foto's van Anniek o.a, Ellen en Iris ook, maar 't is echt zoveel werk!

Ben er zelf ook echt heel erg blij mee

maar zou mij graag verdiepen in fotografie van mensen en vind het intressant hoe modelen alles ervaren banditlove schreef:iemand ervaring met huntmodels?
ik heb vroeger (5/6/7jaar geleden) wel eens shootjes gedaan en wou toen ook serieus model worden, was lang, dun en mensen zeiden vaak dat ik het moest proberen, nou oke. Door een casting-dag bij huntmodels heb ik dit idee direct uit m'n hoofd gewist en nooit meer een shootje gedaan.. Ik was toen 14 denk ik (kan het wel precies voor je opzoeken) en stond daar letterlijk op een vleeskeuring, nou had ik dat wel kunnen verwachten maar dat de 'keurmeester' een dikke rokende arrogante vent op een stoel was die iedereen aan het afkatten was.. Hmm zo had ik het me niet voorgesteld ;P uiteindelijk mocht ik op proef aangemeld worden maar dan moest ik wel een paar honderd euro betalen en dat was een hele mooie kans!! (Terwijl ze daarvoor nog vertelden dat je nooooooit moest betalen voor een modellenbureau) mijn ervaring met huntmodels is dus een beetje vaag, had ik niet verwacht aangezien de site er zo professioneel uitziet!

Ann_moi schreef:Zijn weer gave foto's voorbij gekomen zeg!
Vind het moodboard er leuk uit zien umay, ik ben zo benieuwd
Ik heb de foto's van Courses ook ontvangen, echt vet vind ik ze zelf! (even in link omdat ik anders moet verkleinen)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 6061_n.jpg

Courses schreef:Welkom Gianti, misschien wat meer info over jezelf? Heb je al vaag wel voorbij zien springen in een aantal subfora.
Uhhhm, ik ben 17, fotografeer volgens mij bijna 1,5 jaar wat intensiever. Doe normaal alleen dieren, maar ben nu aan het kijken voor een eigen flitsset, om een klein studiootje te hebben en zo meer te verdiepen in fotografie van mensen. Heb nu 2 momenten mensen op de foto gezet, waarvan een op een studiomeeting van bokt. Vind het echt super leuk en enorm lastig, vooral wat betreft van aansturen van modellen.Emmaa_ schreef:Gianti schreef:Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik mee babbellen, ik heb geen plannen om model te wprden, niet reeelmaar zou mij graag verdiepen in fotografie van mensen en vind het intressant hoe modelen alles ervaren
Hee Gina! Gezellig haha, treffen we elkaar toch nog in een topic