Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:Hmm, heb nu ook zoiets: heb een paar Adidas gympen te koop staan en erbij gezet: bieden vanaf 35 euro. Is het eerste bod meteen 55 euro. Ik vertrouw dat nooit zo. Wie biedt er nou twintig euro meer dan er gevraagd wordt? Wat vinden jullie hiervan?
Mo_86 schreef:Heb net een reactie, met de vraag of ik een filmpje wil maken dat ik met de schoenen in het gras sta en dan het gras sta te vertrappen. Omdat ze ze daar ook voor gaat gebruiken. Goed, das dus iemand die zich verveelt...
![]()
Dat ga ik dus niet doen
@ Enzino: Maar als iemand 35 euro vraagt ben je toch een dief van je eigen portemonnee als je 20 euro hoger dan dat gaat bieden? Heb even rondgekeken en 35 euro is wel een realistische prijs.
nientje78 schreef:Nooit mee gereden,roest is er zo vanaf te vegen
Kentaro schreef:(heb je die nog van 28-7-73?? M'n geboortedag.....)
nientje78 schreef:@Dav;
net zoiets als dit dus (even gepikt van het miniforum) http://link.marktplaats.nl/527960537
Nooit mee gereden,roest is er zo vanaf te vegen![]()
Leukste is....voor 230 euro heb je een nieuwe
lageveld schreef:Mri schreef:Mijn mailtje van die rare man heft nog een staartje gekregen
meneer heeft aangifte gedaan bij de politie (zegt die, hij had immers ook mn adres...)
....
Dat kan niet eens want, zelfs al zou hij gelijk hebben, dan nog heeft de politie hier niets mee te maken.