Het heeft hier net geregend, en nu is het weer droog, staat ook veel wind. Dat is wel lekker fris.
Anoniem
Geplaatst: 06-09-11 16:05
Deeday schreef:
Ik zit nu ook storm chasers te kijken maar echt zo niks voor meer!! Brr doodeng
Ohhh mijn vriend en ik willen zeker een keer naar tornado alley Lijkt me te gek. En ik hoef dan niet eens een tornado te zien, ik vind die wolkpartijen al fantastisch!
Ik zit nu op het strandpaviljoen te internetten terwijl vriendlief aan het surfen is, ik zou eigenlijk foto,'s gaan maken, maar ja..... Windkracht 8, en gieten! Niet leuk meer.... Paardje heeft weer een dagje vrij.... (die vind die regen een stuk minder erg...)
Wow das een prachtige foto zeg! zoiets zou ik ook graag in RL willen zien. Maar over enkele jaren hebben wij hier in nederland ook tornado's. Hier regent het vanaf een uur of half 2 alweer. Het gaat ook steeds harder waaien,een échte Herfst dag,maar het is niet koud.
Fee_
Geplaatst: 06-09-11 16:36
Hier keiharde wind.. Net een paar onwijze stortbuien. De weergoden waren gelukkig zo lief dat ik droog naar huis kon fietsen, was net op tijd binnen. Maar had wel tegenwind.
Ludique96
Geplaatst: 06-09-11 16:37
Ik zou zoiets ook wel van dichtbij willen zien
MickeyenVici
Geplaatst: 06-09-11 16:37
Ik heb om 18:00 les, ik hoop dat we het een beetje droog houden!
Ik ben een uurtje bij de paarden in de wei geweest! Het is niet normaal wat voor wind er staat! Ik ben bijna de sloot ingefietst... Achteraf denk ik dat ik knettergek ben geweest om daar naar toe te gaan!
Nou hier alles weer eens onder water na de plensbuien van vanmiddag. Het is meer herfst dan zomer! Nu plenst het trouwens nog steeds! Voor morgen de les maar verzet naar het wedstrijdterrein met de meiden. Achterberg banen, dus die zullen hopelijk wel droog zijn.
Citaat: Het is meer herfst dan zomer! Uh het ís Herfst in de Natuur.
Leliaardje
Geplaatst: 06-09-11 18:31
Regen en wind, maar al met al vind ik het nog mee vallen voor wat de verwachtingen zeiden. Maar geloof dat dat vannacht gaat komen? Pony's staan lekker binnen (althans: twee zieltjes moeten buiten blijven , maar die hebben lekker berg kuilgras gekregen).