Vanmorgen onweer en dikke regen waardoor ik even dacht dat we beter niet naar concour konden maar gelukkig klaarde het op wat maakte dat pony en ik 1ste en 2de werden tussen de paarden.
En mijn onderschrift blijft gewoon staan............GRRRRRR weer geen regen hier!!!!!! Elke keer gaat het rakelings langs ons heen! (een paar druppels net maar stelde niets voor)
Gohya ik las je bericht net , ging het zo belachelijk hard?
gohya
Geplaatst: 05-06-11 20:57
Ben me dood geschrokken toen ik die knal hoorde buiten en het hier binnen knetterde. Gelukkig dat de stop vanzelf uitspringt anders was er ook nog brand geweest denk ik. Het ging hier ook echt heel erg tekeer,om bang van te worden.
Inderdaad das niet grappig. Had ik de vorige keer. Ik was proberen om een foto van een flits te maken maar Canon werkt niet mee, dus ik ging filmen met mijn telefoon. Ik hing iets met mn hoofd uit het raam flitsen kwamen van de zijkanten en van voor. En ineens ik ging net met mijn hoofd naar binnen raakt er 1 de schuur En een klapper NIET normaal!
Thnx ben echt blij
Cyntje
Geplaatst: 05-06-11 21:32
Rienn schreef:
Heb gewoon hoofdpijn door dit weer.
Ik ook al zo
S_uus
He bah, nu heb ik foto's gezien van een Shelf cloud uit Friesland van de bui die mij op een paar km schampte (en helaas) dus niks van gekregen heb. Jammer!
Tis hier nu 14 graden, zo goed als windstil en vandaar ook gevoelstemp 14 graden. Lucht doet wat 'dreigend' aan, maar buienradar zegt niets (klopt niet altijd) en het zal toch alleen lichte regen worden.
Het is grijs buiten, maar niet dreigend. Sta nu in een tshirt met vestje op de trein te wachten, is ook niet koud of fris. Dus ik vind deze temperatuur prima .
Nou....hier weer bijna niets gevallen, al zit ik ook niet op dat noodweer te wachten hoor! Iemand nog die auto gezien die onder dat viaduct vast zat met die 3 vrouwen erin? Getver, die moeten wel behoorlijk bang zijn geweest! Hier is het bewolk, maar ik denk dat de zon zo wel door gaat breken.
Hier is het heel benauwd, en als ik buienradar zie dan krijgen we vanmidag nog wel wat.. Gister op teletekst al een waarschuwing voor het oosten voor onweer, wateroverlast, hagel en winstoten etc.