Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:11

Ohh, echt, Varekaj, kom hier niet meer bij van het lachen :') _O-

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:28

Suikermeisje/ barbabientje: Mijn ex kende mijn opa nauwelijks, had hem één keer achter zijn krantje zien zitten! Ik vond het huilen nog wel schattig, dacht dat dat medeleven voor mij was, ook al vond ik het ook wat overtrokken bij hem. Hij heeft mij vooral enorm gekwetst door de opmerking, niet door het huilen. Wat jullie deden: Niets dan respect.

Vidya: Eén keer drugs is voor mij idd ook voldoende voor enkele reis naar buiten en niet meer terugkomen! Gelukkig is jouw vriend ook wijzer geworden.

Bij ons is een dikke vrouw geen mokkel, maar een mormel. :+ Een mokkel is bij ons in de omgeving een stuk.

Kwanyin: Ik zou in zo'n geval heel lomp zijn en zijn fototoestel aan diggelen gooien. Daar heb ik een WA verzekering voor toch? :+ Ongelooflijk wat lomp! Bij mijn opa zijn ook foto's gemaakt. Maar dat heeft een tante gedaan en ze heeft er mijn oma heel blij mee gemaakt. Wel jammer dat ze ze overal mee naartoe nam! Werkelijk iedereen móest ze zien. Maar haar kan ik het niet kwalijk nemen. Het was een deel van haar verwerking van verdriet. Mijn opa was ook onherkenbaar. Hij is de laatste dode die ik heb gezien. Ik weet nog dat ik zei: "Houd nu maar op en haal hem tevoorschijn, want dít is 'em niet." Daarna heb ik geen doden meer bekeken.

Fien met recht een ex dus! Wat een oelewapper!

Runasays: En vond jouw ex dat lekker? Zo'n kat heeft een veel gemenere tong toch? Ik ben wel eens over mijn hand gelikt toen de kat zich vergiste in een poot en mijn hand. Dat lijkt wel schuurpapier! Ik had dáár wel raad mee geweten. :P

Varekaj: En dan maakt híj het uit? Tjee, ik had hem niet eens meer binnengelaten! Volgens mij ben jij veel te lief voor deze wereld. :(:) Zo iemand verdient echt geen tweede kans. Dat gemis naar je vader hakt er zo in.

Tara: Tja, het heerst... ;) Ik ken er hier nog 2. Tot nu toe lijkt het alleen de mannen in ons gezin te raken. :Y) Maar ze zijn er echt behoorlijk ziek van. Mijn zoontje van net 4 heeft er enorm moeite mee, want die was juist heel trots, dat ie (eindelijk) helemaal zindelijk is. Hij voelt zich er vreselijk bij. Toch maar een beetje knuffelen. :j

Anne: Whahahaha, da's humor! hihi. En mooie Avatar heb je!

Binky: Ja, leuk hè? Ik heb zo al heel wat geheimen ontfutseld van mijn lief. Hij houdt echt van mij. *\o/* :+

Varekaj: Whahahaha, mijn fantasie is op hol! Ik zie dat bukken en dat 'knoep' zo voor mijn oog gebeuren. _O-
Schitterend!

Ik heb geen verhalen momenteel. Heel saai. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:41

@Merileth: ik ben toen voor het eerst in mijn leven echt onderuit uit de zetel gegleden. Tranen over mijn wangen, ik kon amper nog geluid uitbrengen en wat eruit kwam was, nouja, apart :+ Zo ergens tussen lachen en stikken in diezelfde lachstuip. (heb normaal gezien best normale lach...)
Toppunt was wel dat ik het zo schitterend vond dat ik dus ook applausje weggaf terwijl ik dus in dat lach/stikmoment over de vloer rolde.

Komt ie binnen, knarood hoofd "waar lach jij nou mee, je lijkt wel een debiele zeehond". Was het hek helemaal van de dam natuurlijk :')
Gelukkig lag ie vlak erna ook mee in een deuk ;)

@Idefix: Het is intussen al een aantal jaar geleden, en nu heeft hij de ernst wel ingezien. Wat ik toen, en heel lang erna trouwens niet wou toegeven, is dat ik hem ook wel nooit heb toegelaten tot mijn verdriet. Ik moest me voor iedereen sterk houden, alles alleen regelen omdat de familie het niet kon en die automatische piloot is ook deels oorzaak dat het is mis gegaan. Hij had inderdaad beter doorgezet, maar ik had me ook niet zo immens mogen afsluiten en hem zelfs wegduwen.
het is niet dat we nu supermaatjes zijn, maar oppervlakkig hebben we wel lol en kunnen we weer samen door 1 deur zeg maar.

Mijn andere ex (die van de onderbroekenlol haha) heeft wél de kans gehad om me te steunen in dat verdriet (heeft paps nooit gekend) en met hem heb ik nog een ontzettend goeie band :)

suikermeisje

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:48

haha echt waar die onderbroek
ik heb de onderbroek van mijn ex kapot getrokken
hij was heel erg mager en bukte en toen stak die erboven uit, dus ik trok hem omhoog en toen lag die in twee stukken, vond hij niet zo leuk :o

@Idefix: Bommerlerwaard ligt volgens mij niet zo heel ver hier vandaan (woon naast Tiel) weet niet zeker hoor, aardrijkskunde was niet mijn beste vak eigenlijk. Maar ik denk dat iedereen mokkel anders bedoeld, niet echt goed woordje om te gebruiken bij mij, blijf maar aan dik/lelijk wijf denken :+

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:55

Nou ik vind mokkel ook niet het meest charmante benaming. Denk dat aan een dom wicht met grote tieten die graag voorover buigt. ;) Maar vriendlief vind 'mokkel' schattig. Net als 'pindaatje' * heb ik hem overigens snel afgeleerd *

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:09

Hahaha, ik denk bij mokkel ook aan een dame die graag met zeer weinig stof rondloopt waardoor het lijkt alsof haar onnatuurlijk grote voorgevel er op elk moment kan uitfloepen . Een soort van overdreven lustobject eigenlijk, heel opwindend maar weinig hersens. Ik zou er ook niet mee opgezet zijn als mijn vriend me mokkel zou noemen :D .

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:00

@kwanyin Heel opwindent is het ook niet voor iedereen. :+

Ik wordt door heel veel mensen pinda genoemd maar meer omdat ik van indonesiche afkomst ben :P

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:25

Ik ken het woord 'mokkel' niet, maar voor mij klinkt het eerder negatief in de oren dan positief :)

Ik ben mijn hoofd nog aan het breken op het vinden van blunders van mijn ex. Er waren er zoveel, dat ik er nu op geen enkele kan komen :D Eigenlijk was hij op zich gewoon de grootste blunder!

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:48

hier ook een stille meelezer vanaf t begin :)

mijn ex had wel een schattige blunder.
die wou mij op m'n verjaardag heel lief wakkerbellen om half 8 's morgens.
alleen ik stond al lang en breed op stal :+

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:46

Ik heb ook nog een leuke van m'n vriend..

Voordat we gingen slapen, stond ik in de badkamer m'n tanden te poetsen. Vriendje ging naar de wc in de badkamer, die moest nog even een grote boodschap. Dat doet ie gewoon waar ik bij ben, boeit hem niks (gelukkig stinkt ie nooit :+). Op een gegeven moment moest hij enorm lachen om iets wat ik deed, volgens mij verslikte ik me in m'n tandpasta ofzo, ik weet niet meer wat het was. Door de druk kwam er een heel scheetorkest uit, op het ritme van z'n lachbui. Het ging echt zo: ha *prrt* ha *prrt* ha *prrt* :)) Het waren er echt een stuk of 15. Gevolg was dat ik buikpijn had van het lachen en hij NOG harder moest lachen! Echt, dat geluid.. Ik had het eigenlijk op moeten nemen.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:54

Dat heeft de vriend van een vriendin van mijn een keer gehad tijdens de seks, op het moment hea... bij elke spiertrekking kwam er een scheet vrij....

Lekker romantisch ook :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:58

Pascal schreef:
Dat heeft de vriend van een vriendin van mijn een keer gehad tijdens de seks, op het moment hea... bij elke spiertrekking kwam er een scheet vrij....

Volgens mij is de zin dan direct weg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:15

Wij hebben het wel eens met lucht ertussen, nou dan kan je me ook oprapen hoor.. :+
Of op de moterkap, dat de rug vacuüm gezogen wordt op de auto, echt, ik kan er nu nog om grinniken!

Met mn vriendje, gereserveerd voor de film, wij dus bij de kassa om de kaartjes op te halen en betalen, heeft hij zijn pinpas niet bij en ik mocht hem thuis laten want hij zou betalen..
Hij heeft zijn pinpas ALTIJD op zak, alleen toen niet.. Als we nu naar de film gaan vraag ik altijd 100x of hij zn pas bij zich heeft :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-01-11 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:17

_O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:35

Cchanny schreef:
Pascal schreef:

Volgens mij is de zin dan direct weg :')

Hij was toch al klaar.... :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:51

omg das best wel erg, ha-scheet-ha-scheet :+ naja als je al best wel lang bij elkaar bent is het wel minder genant, zou het bij mezelf heeel erg genant vinden, als mijn vriend het doet boeit het me niet zoveel, zolang het niet zo ruikt xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:32

Mijn ex (de onderbroekenvent) heeft er wel meerdere op zijn naam hoor.

Denken dat ie een stille scheet gaat laten, heb je een knaller van jewelste (en net altijd is het dan plots stil). Of een ontzettende stinker.

Ook een oudje:
zijn zus had die week zijn auto nodig, ik had vakantie, dus ik zou hem naar zijn werk brengen. Hele weekend was hij bloedserieus dat hij de vroege shift had, dus dat staat gelijk aan half 4 opstaan. ben al niet zo'n ochtendmens... Maar voor je schatje heb je wel wat over (er rijdt op dat uur nog geen openbaar vervoer en het was barslecht weer)..
Dus op maandag beiden uit bed, auto in, snor naar zijn werk, zet ik hem af. Ik zag geen enkele auto van zijn ploegmaten, dus toch maar gevraagd "ben je wel zeker", hij was zeker. Goed drop hem af, snor weer naar huis, ben iets over halfweg gaat de gsm. Of ik hem even wilde komen oppikken... Blijkbaar was het die dag de eerste dag van jaarlijkse sluiting van 2 weken in het bedrijf, alleen was hij vergeten dat het dat jaar al half juli inging ipv de laatste week van juli... }:0

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 01:34

suikermeisje schreef:
omg das best wel erg, ha-scheet-ha-scheet :+ naja als je al best wel lang bij elkaar bent is het wel minder genant, zou het bij mezelf heeel erg genant vinden, als mijn vriend het doet boeit het me niet zoveel, zolang het niet zo ruikt xD

Dit doet me denken aan een manegepony van vroeger! Altijd in draf, als ik ging zitten in het zadel, liet die een scheet :D Altijd grappig. Degene die achter me moest rijden had wel last van de geur..

Ontopic:
Mijn ex dacht altijd dat ik niet doorhad als hij een scheet liet.. Dus als ik er iets van zei, was het nooit waar. Soms stonk het echt super hard, maar neen, meneer had geen scheet gelaten. Dat maak je mij niet wijs hoor! (Zelfs over zo'n dingen moest ie liegen..)

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 02:18

@ suikermeisje: we zijn idd al een tijdje bij elkaar en dan maakt het je niet meer zoveel uit. Hij heeft er letterlijk schijt aan om gewoon te gaan zitten poepen waar ik bij sta, inclusief geluiden :+ (bijna nooit stank gelukkig).

Met oud&nieuw waren we samen uit met vrienden. We stonden op de dansvloer en ineens een lucht joh.. Ik dacht nog: diegene is echt rot van binnen. Vriendje beweerde geen scheet te hebben gelaten en dat geloofde ik ook wel, want hij stinkt bijna nooit en als ie stinkt, ruikt het altijd hetzelfde zeg maar.

Nou, na uitgaan lagen we in bed.. 3 keer raden wat ik ruik. Toen moest ie wel toegeven :P

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 03:08

Mijn tante had laatst een mooie. Met haar huidige vriend trouwens wel mag ook wel toch. Ze had namelijk leuk nieuws voor hen beide en besloot daarom om een leuk romantisch avondje thuis te doen. Dus ze zorgt voor lekker eten, ruimt op, en zet een bos rode roze op tafel. Komt die man thuis zegt ie alleen: Van wie heb je die bloemen??!! (op niet zo vriendelijke toon). Mijn tante doet nu niet meer romantisch dus :Y)

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 14:51

Zet ik hier ook maar de blunder van een ex neer...

Hij had mij ten huwelijk gevraagd, heel romantisch op zijn zolderkamer bij zijn ouders thuis, terwijl ik heel charmant mijn motorkleding nog aanhad. Vraagt een paar weken later een vriend aan hem waarom hij mij ten huwelijk had gevraagd. Antwoord: omdat zij dat zo graag wilde...

Nou geloof me, we zijn dus niet getrouwd :+ (Ook om andere redenen hoor)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 15:05

Mijn ex vroeg me ten huwelijk op de Malediven (tot zover het goede nieuws)
- in zijn onderbroek
- op het hotelbed
- 10.000 km van huis en dan niet snappen dat ik naar huis wilde bellen om het te vertellen
- net aan het begin van 10 dagen vakantie (als je dan nee zegt, is de vakantie naar de maan)
- tijdens het telefoontje met mijn ouders ostentatief op zijn klok staan wijzen hoe hoog de rekening wel niet opliep

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:46

foxy80 schreef:
Mijn ex vroeg me ten huwelijk op de Malediven (tot zover het goede nieuws)
- in zijn onderbroek
- op het hotelbed
- 10.000 km van huis en dan niet snappen dat ik naar huis wilde bellen om het te vertellen
- net aan het begin van 10 dagen vakantie (als je dan nee zegt, is de vakantie naar de maan)
- tijdens het telefoontje met mijn ouders ostentatief op zijn klok staan wijzen hoe hoog de rekening wel niet opliep

En, is het wat geworden? :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:49

ja, het is haar ex geworden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:57

De onderbroekenvent heeft er vandaag weer eentje weten te presteren :')
Hij is goed op dreef laatste tijd...

Het ging over bananen en vrouwen tijdens een korte pauze op een vergadering met een buurtgroep waarbij we wel vaker helpen met bomen hakken en klieven.
Wat de meest sensuele manier was om een vrouw een banaan te laten eten. (Met de bijbehorende dubbelzinnige ondertoon natuurlijk).
Hij ging even naar toilet, gesprek komt helemaal op dreef en ging toen echt wel gewoon verder over sex. Hij komt terug en pikt gelijk in met een hele lange uitleg hoe je voorzichtig de schil eraf moet halen zodat je de banaan uitpakt, met het topje moet beginnen, niet teveel je tanden gebruiken maar je lippen om een stukje eraf te krijgen, hoe je de banaan moest vasthouden... En dat allemaal met een doodserieus uitgestreken gezicht.
Natuurlijk ging de fantasie van de rest al helemal met ze op de loop... Vraagt er eentje "el vent, je legt het zo goed uit, heb je er zoveel ervaring mee dan?"

Zegt ie heel serieus "Ja tuurlijk, doe ik dagelijks! Heel erg gezond ook, met al die vitamines.... (en toen zag ie de rod hoofden en pretlichtjes bij alle luisteraars) oooooh... DIE ervaring bedoel je...." :')