Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een mokkel is bij ons in de omgeving een stuk.
Ongelooflijk wat lomp! Bij mijn opa zijn ook foto's gemaakt. Maar dat heeft een tante gedaan en ze heeft er mijn oma heel blij mee gemaakt. Wel jammer dat ze ze overal mee naartoe nam! Werkelijk iedereen móest ze zien. Maar haar kan ik het niet kwalijk nemen. Het was een deel van haar verwerking van verdriet. Mijn opa was ook onherkenbaar. Hij is de laatste dode die ik heb gezien. Ik weet nog dat ik zei: "Houd nu maar op en haal hem tevoorschijn, want dít is 'em niet." Daarna heb ik geen doden meer bekeken.
Zo iemand verdient echt geen tweede kans. Dat gemis naar je vader hakt er zo in.
Ik ken er hier nog 2. Tot nu toe lijkt het alleen de mannen in ons gezin te raken.
Maar ze zijn er echt behoorlijk ziek van. Mijn zoontje van net 4 heeft er enorm moeite mee, want die was juist heel trots, dat ie (eindelijk) helemaal zindelijk is. Hij voelt zich er vreselijk bij. Toch maar een beetje knuffelen.

Zo ergens tussen lachen en stikken in diezelfde lachstuip. (heb normaal gezien best normale lach...)

Maar vriendlief vind 'mokkel' schattig. Net als 'pindaatje' * heb ik hem overigens snel afgeleerd *
.
). Op een gegeven moment moest hij enorm lachen om iets wat ik deed, volgens mij verslikte ik me in m'n tandpasta ofzo, ik weet niet meer wat het was. Door de druk kwam er een heel scheetorkest uit, op het ritme van z'n lachbui. Het ging echt zo: ha *prrt* ha *prrt* ha *prrt*
Het waren er echt een stuk of 15. Gevolg was dat ik buikpijn had van het lachen en hij NOG harder moest lachen! Echt, dat geluid.. Ik had het eigenlijk op moeten nemen.

naja als je al best wel lang bij elkaar bent is het wel minder genant, zou het bij mezelf heeel erg genant vinden, als mijn vriend het doet boeit het me niet zoveel, zolang het niet zo ruikt xD
suikermeisje schreef:omg das best wel erg, ha-scheet-ha-scheetnaja als je al best wel lang bij elkaar bent is het wel minder genant, zou het bij mezelf heeel erg genant vinden, als mijn vriend het doet boeit het me niet zoveel, zolang het niet zo ruikt xD
Altijd grappig. Degene die achter me moest rijden had wel last van de geur..
(bijna nooit stank gelukkig).
(Ook om andere redenen hoor) foxy80 schreef:Mijn ex vroeg me ten huwelijk op de Malediven (tot zover het goede nieuws)
- in zijn onderbroek
- op het hotelbed
- 10.000 km van huis en dan niet snappen dat ik naar huis wilde bellen om het te vertellen
- net aan het begin van 10 dagen vakantie (als je dan nee zegt, is de vakantie naar de maan)
- tijdens het telefoontje met mijn ouders ostentatief op zijn klok staan wijzen hoe hoog de rekening wel niet opliep