Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En dan morgen op STRENG!
Maar moet echt afvallen o.a. vanwege risico later op allerlei klachten. Ga er dus in 2011 weer flink tegenaan. Heb gister flink ge-Wiid (zwaard vechten show-down van het Resort... wordt je best moe van.... ben op level 12 inmiddels) en heb nu lichte spierpijn
)
Dus een fikse fietsrit.. Daarbij had ik een vriendje die precies 5km de andere kant op woonde dus fietste ik al gauw zo'n 20km per dag op fiks tempo.

baantjes trekken en mezelf doelen stellen, m'n techniek is goed en het zwembad dichtbij dus dat moet niet heel veel problemen opleveren denk ik...
Grootste probleem is dat het vooral in m'n bovenbenen en kont is gaan zitten en dat m'n buikspieren dus verdwenen zijn (eigenlijk zou ik weer moeten gaan paardrijden en veel doorzitten, dat deed wonderen!
)
is denk ik om de week...
Yunomi schreef:Ik heb vandaag echt een verschrikkelijke dag, maar het mag nog even voor maandag ...
Ik heb echt al 3 puntjes boterkoek, een eierkoek en een halve krakeling op.
Verder soep, een tosti met kaas, een kiwi en een rijstwafel. Opzich is dat wel netjes, maar die vreeterij.
Vooral het gehalte aan verzadigd vet.
Rienn schreef:ninajojo schreef:Ok ik ga nu een beetje de verkeerde kant op...
Na een 2,5 jaar lange relatie (waarvan 3 maanden samenwonen) is het uit met mijn vriend.. Ik heb nog nooit een depressie weg proberen te eten, maar merk dat dit nu wel het geval is..
Iemand tips?
Heel veel sterkte. Probeer er zo min mogelijk aan te denken, maarja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer veel bezig te zijn met van alles en nog wat, dat wil nog wel eens helpen..
Ben afgelopen 4 maanden aan t emo-eten geweest, daarnaast nogal passief geweest; nergens zin in. Vandaag met hulp van zo'n miniflesje redbull toch mn heel huisje schoon (stel je hier niet teveel bij voor; zijn 2 kamers en een keuken
) Ik wil 3 x in de week s'avonds gaan sporten, mocht dit niet zelf lukken na werk, dan wordt het vaker de energydrank uitproberen renate85 schreef:jullie zitten mij allemaal lekker te maken met koeken,boterkoek,tosties enz enz.
Ik leef voor de 2de dag op chinese thee, crackers, appel, en rijst met kip![]()
10.00 cracker met kaas,ham of kipfilet. 2 kopjes chinese thee
12.30 2 crackers met het bovenstaande 2 kopjes chinese thee
Rond 15.00 een appel of een sinaasappel
18.30 avondeten. vanavond rijst met schnitzel en worteltjes.
En dan heel fout rond 21.00 nog een cracker anders kan ik echt niet slapen van de honger
Natasja91 schreef:Bereken eens wat je nodig hebt, alleen al om je lijf te laten draaien..
http://www.giantpt.com/voeding-gewicht/ ... oefte.html
Staan 3 rekentabelletjes in, de derde is het beste maar dan moet je wel je vetpercentage weten.
En op http://www.caloriechecker.nl invoeren wat je eet op een dag.