Wat gaat het toch hard de tijd. Het voelt. Nog als gisteren dat ik gebeld werd met het nieuws. Vorig jaar waren we op vakantie in de buurt en hebben we nog een mandje met bloemen op haar graf gezet. Lieve nicole, je word nog door vele gemist lieverd xxxx
Lieve Nic..... vandaag alweer 5 jaar geleden dat Janet (Tienus63) me belde met het verschrikkelijke nieuws....vanmorgen nog over gehad met me collegaatje die erbij was.... We denken aan je !!!
Jellie
Geplaatst: 17-11-15 14:24
Ik steek vanavond een kaarsje voor je aan Sterkte voor iedereen die Nic mist!
Al weer vijf jaar. En zo mooi dat ze nog zo voortleeft bij iedereen die haar lief had. En zo vaak in gedachten aanwezig is. Een mooie dierbare herinnering.
Het gemis is nog steeds net zo groot. Soms zelfs groter. Gelukkig heeft ze ontelbare herinneringen achtergelaten en is ze altijd in mijn gedachten. Op de meest onverwachte momenten, is ze gespreksonderwerp of komt er weer een foto, liedje, gedachte voorbij die ervoor zorgen dat het verdriet inmiddels omrand wordt met een glimlach en onbetaalbare herinneringen.
Als ik in iets rustiger vaarwater zit dan spam ik weer foto's hor (FB is wat dat betreft "simpeler")
Spetter
Geplaatst: 19-11-15 22:17
Ja daar kun je niet omheen. En fizz natuurlijk ook! Wil er ook niet omheen. Het voelt nog steeds soms raar dat ik degene ben die hem vertroetelt ipv nicole. En weet je wat zo fijn is aan bokt... haar berichten zijn er nog. Als ik een vraag heb over kit dan zoek ik die via de zoekfunctie en krijg bijna altijd antwoord. Op stal valt haar naam met regelmaat. Vooral als kit of fizz weer eens wat uitspookt. Dan horen we haar bijna lachen.
Jaaaa vergeet ik helemaal Maki, zo'n lieverd die mijn ouders hebben overgenomen! Ze doet hrt zo leuk voor de kar alsof ze dat al jaren doet!
Ves
Geplaatst: 19-11-15 23:31
Jaaaa vergeet ik helemaal Maki, zo'n lieverd die mijn ouders hebben overgenomen! Ze doet hrt zo leuk voor de kar alsof ze dat al jaren doet!
Spetter
Geplaatst: 20-11-15 08:57
Wauw leuk zeg vesta! Sta je niet meer bij bert en bea met bombari?
Fizz is onze gezamenlijke pony. We delen de kosten zeg maar. Soms heeft ie een vd kids op de rug maar verder kom je niet met hem. Hij loopt nogal traag en stijfjes. Behalve als ie op ondeugdpad is. Dan sjeest ie heel hard. Hij is ook altijd verliefd op merries en denkt dat ie heel groot is hihi. Maar hij is vooral heel lief en knuffelig.
Van de kleintjes weet ik niet eens dat ze bi jullie zijn gekomen, daar had ik niet zoveel mee ( sorry) Light weet ik nog dat ze haar kocht en alles wat daarna gebeurde... Kit ben ik zelfs gaan bekijken met haar en heb ik ook opgehaald voor haard, meerdere keren vervoert en geschoren ( pffff die eerste keer....) En Bommetje is natuurlijk gewoon leuk. Ben blij dat jullie de dieren hebben overgenomen en er zo gelukkig mee zijn !!!
Ja Bo'tje komt van t voorjaar weer richting Bert en Bea, vanwege mijn zwangerschap en herstel keizersnede etc staat hij nog bij m'n ouders in Overijssel/ Drenthe de trainer is dan ook iets dichterbij voor de les..
De enige waar we niet van weten waar hij is, is Wik... Wel jammer..
Light en Show natuurlijk nog steeds bij Bert en Bea en ingeschreven Paardekamp dus die mogen over een x aantal jaar met pensioen (niet dat ze nu veel 'moeten' hihi)
Leuk om Maki voor de kar te zien!!! Klein geboefte fizz staat in de winter bij mij thuis samen met Bram, Sjakie en Indy.
Koko staat nu in Biddinghuizen bij onze oude stalgenoot die koko toen heeft gekregen voor haar dochter. Heeft zelf een kleinschalige pensionstalling nu aan huis. Ja jammer dat we niks van Wik meer weten. Maar de rest op goede plekjes!!! En als ze Kit voor een weekendje logeren al meenam naar ons weet ik zeker dat ze erg blij zal zijn dat Kit en Fizz hier staat.
Ik weet zeker dat ook Wik goed terecht is gekomen, zorgt ze wel voor
Hij is inderdaad goed gegroeid haha, ik moet hem voor de gein een keer meten... laat geruind, 'laat' ingereden, kortom alle tijd gehad om mooi uit te groeien en de perfecte trainer voor hem gehad... Daarna een half jaar helemaal paard zijn/ niks getraind, dat heeft hem ook super goed gedaan... Toen zadel er weer op en liep alsof hij 2 dagen ervoor nog had gereden, echt zo'n topper, niks geen heethoofd gedrag oid