Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lasorda schreef:Dit is een goedgekeurd schaduwaccount.
Mijn man heeft het erg moeilijk op dit moment.
Hij heeft een enorm moeilijke jeugd gehad, is opgegroeid in een kindertehuis en een pleeggezin.
Met behulp van af en toe een psycholoog heeft hij alles een plaatsje kunnen geven
en normaal merk je niets aan hem; een vrolijke sterke vent.
Maar af en toe gaat de beerput toch weer een stukje open. Kort geleden ook weer.
Ook met zijn pleegmoeder gaat het wat minder goed en hij is bang dat hij haar kwijtraakt.
Natuurlijk helpt het niet mee dat zijn eigen bedrijf in zwaar weer zit.
Alles bij elkaar is het hem nu teveel geworden.
Vorige week donderdag vertelde hij me dat hij op is, en dat hij al een aantal weken rondliep
met het gevoel dat het genoeg was zo, dat hij vaak met zelfmoordgedachtes worstelde.
Hij wil het zelf niet, we hebben een zoontje van bijna 5 waar hij gek op is.
Voor hem wil hij door, maar het gevoel wordt steeds sterker om er uit te stappen.
En hij is bang dat het gevoel gaat winnen.
Nu is hij mensen die hij vertrouwt aan het inlichten er over.
Ik laat hem ook niet meer alleen, en laat hem ook geen auto meer rijden.
Vandaag gaat hij praten met een psycholoog gelukkig.
Gisteren zijn we naar de huisarts geweest en heeft hij tegen zijn zin in medicijnen gekregen.
Maar de huisarts liet hem weinig keuze; of die pillen of het crisisteam met mogelijk een gedwongen opname.
Hij heeft het zo moeilijk, hij is zo moe, zo moe van het leven.
En ik ben zo bang dat hij er niet meer uit komt, dat het te laat is.
Hij heeft me beloofd dat als hij het doet dat ons zoontje nooit degene kan zijn die hem vindt.
Hij zit nu even op zijn werk om wat afleiding te zoeken en wordt daar ook in de gaten gehouden.
Dit hoort een leuke week te zijn met een hoop verjaardagen; die kleine heeft woensdag zijn eerste kinderpartijtje.
Och ik zie er zo tegenop maar wil het voor hem gewoon door laten gaan, hij kijkt er zo naar uit.
Gelukkig ben ik daardoor de hele week vrij, hoef op mijn werk nog even niets te vertellen
en kan gewoon de hele tijd bij m'n man blijven.
Ik wil hem echt nog niet laten gaan, god wat zal ik hem missen....
maXcomX schreef:Waarom zet je zoiets op internet?
Volgens mij kun je beter een hulpverlener voor jezelf inschakelen.
Valina schreef:maXcomX schreef:Waarom zet je zoiets op internet?
Volgens mij kun je beter een hulpverlener voor jezelf inschakelen.
Wat ben jij voor een raar persoon om zoiets hier neer te zetten zeg?!!!!
Ga lekker een ander lastig vallen!
Lees eerst even voordat je oordeelt.
Getver, van mensen zoals jij word ik altijd zo moe en misselijk,...
Ik hoop dat jij óóit je verhaal aan iemand kwijt wilt en dat er dan ook zo gereageerd word.
Misschien dat je dán eens na gaat denken.
Succes met jezelf.
Bah bah.
Peanutbutter schreef:Jildau schreef:En volgens mij kan jij beter een hulpverlener zoeken om je sociaal gedrag aan te leren.
Idd...beetje triest vind je zelf ook niet !!!