Heino schreef:Er gaan nu weer geruchten dat de VVD niet met de PVV wil... Maar misschien is dat wel een gerucht dat de PVV de wereld in geholpen heeft zodat men weer terug naar de PVV gaat
Dat zou wel slim zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Krips schreef:Ik vind het echt heel bijzonder dat Wilders het Eenvandaag debat won terwijl hij amper wat gezegd heeft. Dat is voor mij weer een bevestiging dat de inhoud er totaal niet meer toe doet. Mensen, het zijn geen popsterren. We zitten hier niet naar een soort van geevolueerde X-factors te kijken.
BasiNami schreef:Ik schrik van het aantal PVV stemmers hier..! Vreemd dat zoveel mensen vallen voor het 'durven zeggen van dingen'. Zo kan iedereen wel roepen wat er anders en beter moet.
Ik ga zelf liever voor een politicus die minder 'roept' maar wel een uitgedacht uitvoerbaar plan achter zijn opmerkingen heeft.
Eefske schreef:Maar of je graag een MP wil die bij Berlusconi past..
take_one schreef:Ik denk dat Wilders gewoon wil dat het geen moslimland of iets dergelijks word.
Want zoals het er nu uitziet is het een grote puinhoop, dat is tenminste mijn mening.
Eefske schreef:Wat bedoel je met de andere landen moeten ook gewoon? Als een klein landje als Nederland met wilde plannen komt worden we gewoon omver gelopen hoor.
chevax schreef:8nnemiek schreef:Ach, ik denk dat Wilders zich wel een beetje gedeisd zou houden als ie MP zou wordenDat roepen is meer aandacht trekken, want zeg nou zelf, zonder die uitspraken was hij nooit zo bekend geworden, en kreeg hij dus ook lang niet zo veel stemmen.
Dus weet niemand waar Wilders nu voor staat en wat hij als MP zou gaan doen...
Tallie1979 schreef:chevax schreef:8nnemiek schreef:Ach, ik denk dat Wilders zich wel een beetje gedeisd zou houden als ie MP zou wordenDat roepen is meer aandacht trekken, want zeg nou zelf, zonder die uitspraken was hij nooit zo bekend geworden, en kreeg hij dus ook lang niet zo veel stemmen.
Dus weet niemand waar Wilders nu voor staat en wat hij als MP zou gaan doen...
PVV is toch nooit en te nimmer groot genoeg om 1e te worden??Of ben ik daar nou verkeerd geinformeerd?
Krips schreef:Wat ik me afvraag is waarom mensen Halsema 'verschrikkelijk' vinden. Ik krijg er een beetje Bos visioenen van. Mensen vonden hem verschrikkelijk. Waarom? Alleen omdat hij niet aangenaam over kwam qua uiterlijk ofzo. Vinden jullie Halsema verschrikkelijk als persoon of als politica. Dat maakt nog al een verschil. Ik vind het namelijk geen goed idee om alleen maar te kijken naar in welke mate je een politicus er leuk uit vind zien. Ik ben wel eens bang dat het helemaal niet meer om de inhoud gaat. Lang leve het populisme.
take_one schreef:Het spijt me zeer, maar als het ooit zover mocht komen dat alle buitenlandse mensen ook mogen stemmen.. en er komt een moslimpartij of iets in die trant, dan kunnen we het wel vergeten.
Ik heb totaal niets tegen buitenlandse mensen zoals ik al vaker vermeld heb, mijn vriend heeft veel van dat soort vrienden, maar ze zijn zo verschillend en vaker onbeschoft.Ik kan niet eens normaal door de stad lopen en ik ben het spuugzat, wou dat ze iets meer respect hadden.
En Wilders heeft zelfs niets tegen buitenlanders, hij zet ze alleen het land uit als ze iets fout doen, what's the problem?
take_one schreef:En Wilders heeft zelfs niets tegen buitenlanders, hij zet ze alleen het land uit als ze iets fout doen, what's the problem?
take_one schreef:Het spijt me zeer, maar als het ooit zover mocht komen dat alle buitenlandse mensen ook mogen stemmen.. en er komt een moslimpartij of iets in die trant, dan kunnen we het wel vergeten.
Ik heb totaal niets tegen buitenlandse mensen zoals ik al vaker vermeld heb, mijn vriend heeft veel van dat soort vrienden, maar ze zijn zo verschillend en vaker onbeschoft.
Ik kan niet eens normaal door de stad lopen en ik ben het spuugzat, wou dat ze iets meer respect hadden.
En Wilders heeft zelfs niets tegen buitenlanders, hij zet ze alleen het land uit als ze iets fout doen, what's the problem?
Ik heb totaal niets tegen buitenlandse mensen zoals ik al vaker vermeld heb, mijn vriend heeft veel van dat soort vrienden, maar ze zijn zo verschillend en vaker onbeschoft.
Ik kan niet eens normaal door de stad lopen en ik ben het spuugzat, wou dat ze iets meer respect hadden.
Heino schreef:take_one schreef:En Wilders heeft zelfs niets tegen buitenlanders, hij zet ze alleen het land uit als ze iets fout doen, what's the problem?
Waarom wil hij dan voorkomen dat ze hun geloof kunnen belijden? En dat ze koran lessen kunnen volgen? En dat buitenlanders uit bepaalde landen ons land niet meer in mogen?