Bij ons gaat het altijd richting het dal van Steenwijk.
Overigens had ik voor het eten nog even een kat in de ren gedaan, omdat het zo heerlijk weer was. Helemaal vergeten naar binnen te halen toen het zo tekeer ging. Die heeft wel een afdakje, maar fijn vond hij het niet.
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 08-06-10 19:48
Bren79 schreef:
trekpaardluf schreef:
Waar woon je?
Annen vlakbij Zuidlaren
daar tuf ik elkedag met de bus langs... ik denk dat jullie wel wat krijgen hoor!
Wij hadden een super dag vandaag de hele dat in tshirt buiten gelopen.. en tis pas eigenlijk om 18.00 2 drupjes gaan regenen en nu word het echt wat donkerder...
Ik ben gek om onweer, begrijp mij niet verkeerd maar wat er net naar beneden kwam. Was op stal samen met stalgenootje, zij rijden ik longeren. Het begon wat te regenen, nouwja zo wat.
Toen begon het te zeiken van de regen, en onweer, niet te geloven. Zij is afgestapt, ik pony op stal gezet. Ik nog naar ander stalgenootje gebeld of haar paard naar binnen moest, maar ze wou helaas niet komen (paardje bedoel ik). Inmiddels was het zicht ook niet meer dan een meter en het land begon aardig een moeras te worden.
Dus thuisgebracht door de pa van stalgenootje en nu klaart het dus weer op.
Zal me zo douchen en dan nog wat huiswerk maken.
Hopelijk knalt het vannacht ook nog lekker, dit was best gaaf onweer. (leek net een trechter te ontstaan maar dan zonder de wind zegmaar)
Het is hier nu weer droog, vanaf half 8 tot nu zegmaar wel een paar harde plensbuien gehad en wat gerommel en geflits in de lucht maar meer ook niet, sowieso de afgelopen dagen nog geen regen gezien bijna. Nouja niet dat het erg is ofzo . Wel goed voor de tuin natuurlijk. Het is al mooi wat afgekoeld, de laatste dagen was het zo benauwd!