Primark deel 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Primark

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:51

Ooo ik hou van de women @ work, daar ga ik ook altijd naartoe. En ik draag heel veel replay en new yorker haha. :')

Bjorn Borg is bagger kwaliteit, nooooit meer. :=

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:38

Ik heb bb boxers voor 't paardrijden :') Maar gewoon draag ik ze nooit :=

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:50

Ik vind eigenlijk BB boxers de enige die fijn zitten. :o Draag niet zoveel boxers, maar als ik er aan heb wel 1 van BB. Niet omdat ik het zo leuk vind dat het merkje er opstaat, maar omdat dat bij mij de enige is die goed blijft zitten.

Zelf wissel ik het heel erg af, de ene dag heb ik wat van de Primark aan en de volgende dag loop ik in bv G-star of Tommy Hilfiger ofzo.
Broeken koop ik ook niet bij de primark, omdat het er dan naar mijn mening misschien wel goedkoop uit gaat zien. Daarom combineer ik zelf vaak merkloos met merk. Maar dat is wat ik zelf fijn vind. :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:10

Ik ga vanavond eens foto;s maken van mijn nieuwe aankopen!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:57

Ik ben vanochtend om half 9 al naar de Primark gegaan en dat is echt goed te doen! Was heel rustig en ben goed geslaagd, had alleen dingen gezien die ik graag wilde maar die waren er niet meer!

Ik heb gevonden;
- Bodycon jurkje
- T-shirt
- Vestje
- Tregging
- Kort broekje
- Zonnebril
- Heeeel veel sokken :')
- Panties
- Hele lieve slippertjes
- Schoentjes

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 15:52

Foto's! :D
Wat is een bodycon jurkje? :)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:10

Heel strak jurkje, Zien!! :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 17:59

ja ik kan even geen foto's maken hihi! maar hij is heel leuk, horizontaal gestreept en gewoon zwart wit. en het is een heel fijne stof :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 21:08

MarcoBorsato schreef:
Nee maar ik vind persoonlijk dat primark er ook goedkoop uitziet. En dan loop ik er al minder graag mee.

Bovendien wissel ik liever mijn garderobe wat minder vaak af met goed uitziende kledingstukken.

Maar dat is (gelukkig) voor mij geen issue, ik koop graag en redelijk vaak bij WoMen @ Work

Ik vind dat je echt de goede dingen eruit moet pikken bij Primark.. Je hebt van die hele goedkope dingen, maar ze hebben er ook mooie dingen die wel langer meegaan :j Bijvoorbeeld mijn zwarte broek.. Die heb ik al snel weer een half jaar en er zit nog geen vale plek in, hij is al 100x in de was geweest, ik draag hem superveel, hij zit mooi en hij is nergens kapot :) Verder ben ik het wel met je eens dat sommige dingen echt kwalitatief prut zijn.. Gelukkig pas ik de meeste schoenen van daar niet :D

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 22:19

Ik heb vorig week echt twee super leuke zomerjurkjes gekocht. Of de kwaliteit goed is, ja of nee. Het is lekker voor de zomer en natuurlijk voor op het strand!
Als je het over kwaliteit hebt, moet je ook er wel overna denken dat je er bijna geen dingen koopt voor meer dan 15 á 20 euro. Als je ze dan 10 keer draagt en wast, is het geld er al goed uitgehaald!
Ook heb ik t-shirtjes en broeken die ik echt al bijna een jaar heb en er nog steeds heel netjes uitzien. De schoenen gaan wel snel stuk, maar wat wil je voor 3 euro?!

Heerlijke winkel:)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 22:34

Met een beetje geluk ben ik er zondag. Heeft iemand voor mij via pb de makkelijkste uitleg om met trein vanaf deventer[of eventueel r'dam centraal] bij alexandrium te komen? :) Via ns.nl / 9292ov.nl kwam ik er niet echt uit.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 22:35

Met de trein naar Rotterdam Alexander, uitstappen, het Alexandrium doorlopen en je bent er. :D

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 22:38

vanaf centraal? of ligt alexander ervoor? :o [sorry nooit eerder geweest _O- ]

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 22:51

Ben er vandaag geweest, net de efteling, 2 uur in de rij, ik heb mijn spullen maar teruggelegd en ben weggegaan, wat een gekkenhuis..

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 23:03

Ellee schreef:
vanaf centraal? of ligt alexander ervoor? :o [sorry nooit eerder geweest _O- ]

je stapt op centraal uit, dan neem je op spoor 12/13 of 14(moet je even opzoeken, weet t niet zeker) de trein naar alexander, dat zijn 1 of 2 haltes. daar stap je uit en loop je het winkelcentrum door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 23:05

Nee, vanuit Deventer stap je gewoon op de intercity naar Rotterdam, en die stopt op Rotterdam Alexander. Wordt gewoon omgeroepen :)

Op Alexander ga je onder het spoor door, en loop je de roltrappen van het winkelcentrum op. Rechts aanhouden, bij McDonalds het centrum uit. En dan links op het plein :)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 23:05

Oke dus eerst centraal en dan alexander :) thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 23:08

Nee!

Niet eerst centraal, dan Alexander. Alexander ligt vanaf Deventer gezien toch echt voor Centraal :)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 23:11

Zie nu pas je edit in post boven mijne :))

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 23:40

oh, ja ik had het verkeerd gezegd, ik heb zelf altijd de trein vanaf de andere kant vandaar!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 23:52

Olijkje schreef:
Ben er vandaag geweest, net de efteling, 2 uur in de rij, ik heb mijn spullen maar teruggelegd en ben weggegaan, wat een gekkenhuis..

Je moet echt 's ochtends vroeg gaan hoor! Ik was er vanochtend en dat was echt superrustig, gewoon om half 9 gaan, is een opoffering want je moet vroeg je bed uit, maar je krijgt er veel rust voor :Y)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:14

Morgen is 't pas vanaf 12 uur open anders was ik er ook wel vroeger geweest :))

Oh unwritten: Nog bedankt voor je uitleg! Gaat zeker van pas komen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:55

Naja ik zou liever doordeweeks gaan hoor, morgen word je geplet :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:57

Euh mensen die met de trein morgen naar de Primark willen. Er zijn werkzaamheden tussen Gouda en Rotterdam Centraal. Er rijden geen treinen, maar bussen. Dus houdt rekening met extra reistijd.
Zie natuurlijk ook www.ns.nl ;)

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:19

Drunksheep schreef:
Olijkje schreef:

Je moet echt 's ochtends vroeg gaan hoor! Ik was er vanochtend en dat was echt superrustig, gewoon om half 9 gaan, is een opoffering want je moet vroeg je bed uit, maar je krijgt er veel rust voor :Y)

haha sja, we kwamen van best een eind.. Maar idd ik denk wel dat er rustigere momenten waren maar toch..