Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:09

Ja 1e keer. Ben wel trots maar voel me nou toch wel sneu tegenover mensen die zijn gezakt :( Zit ik hier helemaal blij te doen.. :(:)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:12

WoodySan schreef:
Ja 1e keer. Ben wel trots maar voel me nou toch wel sneu tegenover mensen die zijn gezakt :( Zit ik hier helemaal blij te doen.. :(:)

nee zakken is niet leuk..
wees blij dat het jou bespaard is gebleven ;)
en je mag best trots zijn hoor!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:49

RolingRoos schreef:
Jeetje wat vervelend Danielle ! Heeft je instructeur hem gelijk opnieuw aangevraagd? Balen he.. eerste uurtje daarna was voor mij echt even helemaal doorheen. Maar we gaan er nu gewoon weer voor, we kunnen het :D

Daarom... Was dit de eerste keer voor jou ?
Ja we gaan als het goed is in Juli het weer doen (wachttijden he..) Dus hopelijk is het dan ook echt klaar.

Fantabulouss

Re: Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:52

Ik vind het trouwens best raar dat sommige lang moeten wachten op een herexamen terwijl ik laatst iemand hier hoorde zeggen dat hij/zij (weet ff niet meer wie :o ) na 2 weken alweer kon afrijden... :=

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:53

Ik ben ook gezakt vanmorgen.. Paar dingen waarvan ik wist dat dat een struikelblokje zou kunnen zijn (Net te laat met terugschakelen e.d, moest snelweg op, kwam er een sleurhut aan, kon ik nog makkelijk voor, dus geef gas, word dat ding ineens ingehaald door een auto, dus ik vol in de ankers, sta ik bij het einde van de invoegstrook gaat die banketstaaf aan de kant..
toen had ik er al de P in, en vergat ik ook nog een fietsertje voorrang te geven, dus zag de bui al hangen haha.
op naar de volgende..

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:55

Balen joto maar gelukkig weet je zelf waar het aan lag, dat scheelt

ik heb vandaag weer les gehad en de punten van vorige week gingen alweer beter, alleen het gewoon simpelweg vooruit in het parkeervak zetten ging echt nergens over op de 1 of andere manier....heul raar :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:58

Ik wilde het hier eerst niet neerzetten, maar aangezien ik mijn mond toch niet heb kunnen houden en iedereen het zowat toch al weet zet ik het hier ook maar neer :P
Ik moet dus 2 juli om 9:50 afrijden, word mijn 1e keer (zonder TTT).
Echt spannend :7

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:01

Dreamy schreef:
Ik wilde het hier eerst niet neerzetten, maar aangezien ik mijn mond toch niet heb kunnen houden en iedereen het zowat toch al weet zet ik het hier ook maar neer :P
Ik moet dus 2 juli om 9:50 afrijden, word mijn 1e keer (zonder TTT).
Echt spannend :7

hahha dat probleem ken ik, ik wilde ook niet zeggen wanneer ik op moest nou dat heb ik welgeteld 1 dag volgehouden
:o ik wilde het zo graag kwijt aan de mensen :+ en misschien heeft het wel geholpen want ben wel meteen de 1ste keer geslaagd

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:02

oeh dreamy spannend...ik ken dat idd van eerst je mond willen houden zodat zo min mogelijk het weten en je als het nodig is ook zo min mogelijk slecht nieuws hoeft te brengen :P maar uiteindelijk met het er ook gewoon uit :P...

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:02

Ja zag de bui al hangen haha, bijzondere verrichtingen e.d. gingen volgens t boekje, balen maarja, kan niet alles hebben, had liever 2 x over theorie gedaan dan over praktijk. Nu wachten op volgende datum

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:03

ik moet eind juli voor de 2e keer, 25 mei voor het eerst gezakt

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:04

Bij mij ging het invoegen op snelweg ook niet vlekkeloos, want er kwam een dikke bmw aan en kon niet goed inschatten of ik hem nou voor moest laten gaan of zelf toch ff plankgas en er toch voor...koos natuurlijk de verkeerde (de 1e)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:04

Wildgirl schreef:
ik moet eind juli voor de 2e keer, 25 mei voor het eerst gezakt

dan moest je lang wachten..!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:06

nou dat viel wel mee want ik ben van rijschool gewisseld, en oude instructeur deed vervelend met me uit het systeem halen....nu ben ik eruit dus nieuwe instructeur boekt me vanavond in

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:09

Wildgirl schreef:
nou dat viel wel mee want ik ben van rijschool gewisseld, en oude instructeur deed vervelend met me uit het systeem halen....nu ben ik eruit dus nieuwe instructeur boekt me vanavond in

oh zo ;) ik dacht dat je hem eind mei meteen gepland had ;)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:25

Oja, zoals meeste al weten heb ik me TTT niet gehaald om eigenlijk niks he.. Examinatresse ( :D ) vroeg vandaag waarom ik die niet had gehaald.. Wij dus uitleggen zegt ze opeens: "Nou vandaag doen we maar 1 bijzondere verrichting want denk wel dat jij het gewoon kan."

Dus ik reed daar heel leuk zegt ze: "Zometeen komen we langs een hotel en daar ligt een parkeerplaats bij, daar moet je gaan parkeren zodat ik even een tukkie kan doen want ik ben moe (toen moest ze lachen om der eigen grap :P )
Dus ik kom op dat parkeerplaats en zie heel leuk een vak , ik denk ik ga niet moeilijk doen en zet hem er gewoon in zijn vooruit erin.
Nou was goed :) Dat was me bijzondere verrichting. Hehe appeltje eitje ;)

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:04

WoodySan schreef:

Nee joh, je hoort toch blij te zijn?! Is alleen maar fijn en mooi :)

We zouden allemaal maar gezakt zijn, zou een treurige bedoeling worden }:0 haha.

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 20:50

Danielle_ schreef:
RolingRoos schreef:
Jeetje wat vervelend Danielle ! Heeft je instructeur hem gelijk opnieuw aangevraagd? Balen he.. eerste uurtje daarna was voor mij echt even helemaal doorheen. Maar we gaan er nu gewoon weer voor, we kunnen het :D

Daarom... Was dit de eerste keer voor jou ?
Ja we gaan als het goed is in Juli het weer doen (wachttijden he..) Dus hopelijk is het dan ook echt klaar.

Ja was voor mij de eerste keer. Hij zei vandaag dat hij het niet gelijk wilde aanvragen maar wilde er niet tegen in gaan.. kon wel janken :o Maar moet dinsdag lessen en dan hoop ik dat het goed gaat en dat hij hem toch gelijk weer gaat aanvragen wat ik kan het gewoon! Ik hoop voor je dat het dan klaar is!
@ Joto.. jammer -O- wanneer moet je nu?

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 20:56

Ja, dat is balen. maar inderdaad bekijk het dinsdag (niet morgen neem ik aan?)
Mijn rijinstructeur die snapte er geen bal van. beide keren wist hij zeker dat ik het ging halen. En nu ging het ook goed voor het examen. Maar ach, ik leg me er bij neer. Het is jammer maar je doet er niets aan. Volgende keer beter, dan haal ik hem gewoon. (hoop ik)

En jij ook! :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 20:58

Waar heeft ze je op laten zakken dan danielle?

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:37

ik laat mijn koppeling te snel ingedrukt. Ik stond ergens tussen een fietspad en weg (hele tijd ervoor, maar het was best druk dat ik dacht, het is beter dat ik er al sta, dan kan ik ook sneller oversteken) maar het paste niet helemaal. en ik reed een keer te dicht langs een auto heen.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:54

goh dat zijn dus eigenlijk maar hele kleine foutjes zeg, wat iedereen wel eens overkomt...

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:09

Balen voor de gezakte !!

Gefeliciteerd voor de geslaagden! :D

Ik had net mijn rij-instructeur aan de lijn en ik mag over 2 weken weer afrijden.. moet dan staatsexamen doen, ben benieuwd!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:11

oeh spannend missbonny

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:17

Phylos schreef:
goh dat zijn dus eigenlijk maar hele kleine foutjes zeg, wat iedereen wel eens overkomt...

Ja klopt, vond het dus ook wel erg jammer. Maar ja. ALs het nu al zo gaat moet het de volgende keer lukken neem ik aan!

Staatsexamen schijnt heel erg fijn te zijn, langer rijden zodat je meer van jezelf laat zien. Ook zien zij meer door de vingers. (ken een paar mensen die dit hadden.)