Zit ik hier helemaal blij te doen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

RolingRoos schreef:Jeetje wat vervelend Danielle ! Heeft je instructeur hem gelijk opnieuw aangevraagd? Balen he.. eerste uurtje daarna was voor mij echt even helemaal doorheen. Maar we gaan er nu gewoon weer voor, we kunnen het
) na 2 weken alweer kon afrijden...
Dreamy schreef:Ik wilde het hier eerst niet neerzetten, maar aangezien ik mijn mond toch niet heb kunnen houden en iedereen het zowat toch al weet zet ik het hier ook maar neer
Ik moet dus 2 juli om 9:50 afrijden, word mijn 1e keer (zonder TTT).
Echt spannend
ik wilde het zo graag kwijt aan de mensen
en misschien heeft het wel geholpen want ben wel meteen de 1ste keer geslaagd
) vroeg vandaag waarom ik die niet had gehaald.. Wij dus uitleggen zegt ze opeens: "Nou vandaag doen we maar 1 bijzondere verrichting want denk wel dat jij het gewoon kan."
)
Dat was me bijzondere verrichting. Hehe appeltje eitje

Danielle_ schreef:RolingRoos schreef:Jeetje wat vervelend Danielle ! Heeft je instructeur hem gelijk opnieuw aangevraagd? Balen he.. eerste uurtje daarna was voor mij echt even helemaal doorheen. Maar we gaan er nu gewoon weer voor, we kunnen het
Daarom... Was dit de eerste keer voor jou ?
Ja we gaan als het goed is in Juli het weer doen (wachttijden he..) Dus hopelijk is het dan ook echt klaar.
Maar moet dinsdag lessen en dan hoop ik dat het goed gaat en dat hij hem toch gelijk weer gaat aanvragen wat ik kan het gewoon! Ik hoop voor je dat het dan klaar is!
wanneer moet je nu? 

Phylos schreef:goh dat zijn dus eigenlijk maar hele kleine foutjes zeg, wat iedereen wel eens overkomt...