Margriet_ schreef:Ik ben een clip verloren. Beetje jammer. Durf hem nu helemaal niet meer om.
Ik ben er ook al 2 kwijt... ik hoef geen clips meer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zidore schreef:Margriet_ schreef:Ik ben een clip verloren. Beetje jammer. Durf hem nu helemaal niet meer om.
wat voor clip? je kan ook zo'n extra beveiliging ervoor kopen. dat als hij losschiet je hem niet zomaar kwijt bent.
manzano schreef:Zilver kan je ook zelf poetsen toch? Weet niet wat voor armband je hebt?
Je hebt evt. ook potjes zilver"dip". Daar leg je het in en dan spoel je het af met water........ Dat is met bedels misschien makkelijker omdat je met poetsen lastig tussen de groefjes enzo komt.
NiNa_14 schreef:manzano schreef:Zilver kan je ook zelf poetsen toch? Weet niet wat voor armband je hebt?
Je hebt evt. ook potjes zilver"dip". Daar leg je het in en dan spoel je het af met water........ Dat is met bedels misschien makkelijker omdat je met poetsen lastig tussen de groefjes enzo komt.
ik heb juist gehoord dat die zilverdip potjes echt uit den boze zijn omdat pandora geoxideerd zilver bevat en dat die potjes dit dus weg halen
heb gewoon pandora