Toch wel leuk al die trekjes die iedereen in de auto heeft Ik praat ook heel vaak tegen het verkeer buiten de auro.. alsof die me kunnen horen Dan steekt er iemand als een kip zonder kop over ofzo.. alle kanten opkijken behalve die waar jij net aan komt rijden en dan ga ik: VOOR je kijken JOEHOE Mijn instructrice wil dan ook nog wel eens wat vreemd kijken
joke20
Geplaatst: 25-05-09 11:54
Ik mag zo ook weer
SuperLiesje
Geplaatst: 25-05-09 11:58
Ik heb trouwens alle byzondere verrichtingen al een keer geoefend (heb 10 lessen gehad )
Ik praat ook altijd tege de auto.. Als we stil staan bij stoplicht en het is groen dan zeg ik altijd: kom jonge.. gaan we weer
Het spiegelen is mij vanaf les 1 al aangeleerd. Want dat is gewoon heel belangrijk.
Heb volgende week tussentijdse en over 3 weke praktijk examen. Het enige waar ik nog mee worstel is het optrekken. Ik trek TE vlot op. Dat is ook weer niet goed. Heb nog net geen piepende wielen Maand geleden wat het nog te sloom optrekken en nu TE vlot. Haha het is ook nooit goed.
Oh, ik praat ook echt super veel in de auto, roepen naar andere automobilisten als ze niet doorrijden of als ze mij inhalen enzo. Instructeur moet altijd wel lachen..
ik heb woensdag mijn eerste, dus iedereen die in drenthe woont tussen 10 en 12 van de weg als je leven je lief is
volgens mij gaat het namelijk niet zo'n groot succes worden, als ik op de tractor al 10 km per uur ga dan wordt ik al panisch en ga snel opzoek naar de rem