He wat jammer dat hij weer een terug slag heeft. Hoop dat dit snel stopt. Maar wat is het toch een lekker ventje zeg, is toch onbegrijpelijk dat hij toch zo vrolijk is, en dit terwijl hij al zoveel ellende heeft meegemaakt. Het is een ventje met karakter. Geef hem maar een dikke kus en knuffel van mij.
ruben is gisteravond naar het ziekenhuis geweest voor een zwaardere clisma dan wij in huis hebben, hij zou na 3 uur al ontlasting moeten hebben maar dat had hij niet
hij was erg aan het spugen gisteren en vandaag. de clisma heeft niet gewerkt.. alles zit verstopt, en elke voeding komt er dubbel dwars weer uit, dus ook zijn medicijnen krijgt hij niet binnen.. nu is mijn mama dus weer met hem naar het ziekenhuis en zal daar weer opgenomen worden.. dus helaas weer een opname maar ik hoop van korte duur.
vuurneon
Geplaatst: 01-12-09 14:01
Ach, wat sneu! Arm ventje
Beterschap voor hem en hopelijk breken snel weer gezondere tijden aan voor hem!
He nee, wat is het toch jammer dat het telkens weer mis gaat. Waarom krijgt dit lieve kleine mannetje nou niet eens geluk in zijn nog zo'n korte leventje. Gelukkig is het een vrolijk en strijdlustig ventje. Hoop dat ze nu eens echt een goeie oplossing voor Ruben vinden. Ga voor hem duimen. Sterkte weer.
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-09 14:54
ja, echter heb ik niet de hoop dat dit gaat stoppen.. helaas
Laatst bijgewerkt door Winxz_Bas op 01-12-09 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt
het duurt al zo lang al met al Je moet de kracht halen uit de stukjes dat hij zich goed voelt... maar zwaar hoor. Hel veel sterkte maar weer met hem. we blijven duimen hoor!
Esmeralda
Geplaatst: 01-12-09 19:20
ach arm ventje toch het ging zo goed zoveel sterkte gewenst en idd we duimen weer volop mee
dankjullie wel allemaal vandaag word hij doorgespoeld, omdat verder niks helpt cvannacht in het ziekenhuis heeft hij alles ondergespuugd en heeft 3 aanvallen gehad, helaas. maar we blijven hopen op vooruitgang
Ruben is gisteren uit het Ziekenhuis ontslagen daar zijn we heel blij mee, nu is hij thuis en heeft extra medicijnen gekregen (alsof hij nog geen medicijnen had)