Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alet74

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:05

Afhankelijk van het voortraject (warm nest enzo) zal het met de kofferbakseks wel wat meevallen.
Opvoeden is grenzen stellen, ik vind dat je ook aan 15-jarigen nog wel iets kunt (proberen te) verbieden. Als ze 18 zijn, kun je ze wettelijk gezien niet meer iets verbieden, maar als ouder mag je altijd blijven sturen natuurlijk voor zover mogelijk. Altijd lastig om dat subtiel te doen denk ik, je moet je kind ook niet van je af stoten.

De schuur van Kim gaat overigens al bijna een eigen leven leiden ... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:05

KiWiKo schreef:
[ Lachen dat durft HIJ namelijk niet meer Haha! Haha! Haha!

Ik hoop maar voor jou dat je dochter dan met een 25 jarige enorme slapjanus thuiskomt, want anders zou je met dat "hij durft niet meer" weleens eens raar op kunnen kijken.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:06

Boze moeders kunnen angstaanjagend zijn hoor!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:08

anneliesdj schreef:
KiWiKo schreef:
nee hoor Lachen Lachen dat durft HIJ namelijk niet meer Haha! Haha! Haha!

Sanne zou het wel doen zou ik het gewoonweg verbieden Lachen

Denk je dat jij daar nog achter komt als je vriendlief hebt lopen bedreigen? Slapen

zij komt er zowizo nooit achter..........

en ach, wat is bedreigen......... hij kan mijn kind loslaten of morgen op het pliesieburo zitten........

kiest hij geen eieren voor zijn geld......... dan komt pappa in beeld, en dan krijgen we wel een ander verhaal vrees ik

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:09

Alet74 schreef:
De schuur van Kim gaat overigens al bijna een eigen leven leiden ... Knipoog

Volgens mij wordt daar een hakblok en bijl klaargezet op de 15e verjaardag van dochterlief.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:22

hihihihi ik ga hem volgend jaar maar eens opruimen Lachen Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:25

Pipo schreef:
KiWiKo schreef:
[ Lachen dat durft HIJ namelijk niet meer Haha! Haha! Haha!

Ik hoop maar voor jou dat je dochter dan met een 25 jarige enorme slapjanus thuiskomt, want anders zou je met dat "hij durft niet meer" weleens eens raar op kunnen kijken.

ik denk dat je je lelijk vergist.......... ik ben een heel lief mens....... maar wat mijn dochter betreft een pitbull.....

en nogmaals, lukt het mij niet, dan is pappa ook snel ter plaatse.............. en pappa is.......... naja, laten we zeggen "anders" Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:25

Ik zeg ook niet dat je geen lief mens bent, en zeg ook niet dat je geen pitbull bent.

Ik geef alleen mijn mening en vind dat je nogal sterk je idee profileert hier en probeer even de andere kant van de zaak te belichten en daarbij dat het misschien niet zo makkelijk gaat als jij hier schetst.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:30

Pipo........... geloof me.......... ik weet dat het niet zo makkelijk gaat worden als ik hier hoop Lachen

Mijn kind is een kruising amor x jazz...........

en echt ik krijg er een hoop mee te stellen straks........... ik kan alleen maar hopen dat ik haar een redelijk gefundeerd leven heb kunnen geven......... en dat ze de juiste keuzes maakt.....

Maar hoe dan ook, er gaat geen 25 jarige kwijlende knul sex hebben met mijn 15 jarige..........

en aan de ander kant misschien ook wel, als het een goede vent is............

maar makkelijk krijgen met mijn kind in de pubertijd............. dat kan ik wel vergeten......... en ik hoop dat ik van haar maar een kwart krijg van hoe ik zelf was........ dan is het nog niet makkelijk.........

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:34

Zal mijn man tegen die tijd ook vragen de schuur op te ruimen en evt. een windbuks aan te schaffen Knipoog gelukkig duurt het nog tien jaar voor dochterlief 15 wordt. Hoop dat ze een beetje op mij lijkt en dan nog erg braaf is..

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:57

Kan het zo zijn dat je pas merkt wie de ware is als hij overleden is? Of zou je dan eerder merken dat er meer speelde dan alleen vriendschap en iets meer?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:59

die snap ik niet natural............ graag nog een keer in jip en janneke taal

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:04

Stel iemand overlijdt en je hebt dan pas het idee hoeveel je om diegene gaf.. Op een andere manier als vriendschappelijk, kan dat betekenen dat het meer was ervoor!?!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:07

Snap het nog steeds niet......... en zeker niet in context met dit topic

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:12

En wat als je zoon met een veel jonger meisje aanpapt? Zouden jullie er dan wat aan doen?
Ik hoef me niet druk te maken of mijn dochter wordt afgekwijld door een veel oudere vent, ik heb een zoontje dus die zou tzt mss wel die vent kunnen zijn...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:19

ik heb geen zoon.......... dus daar kan ik niet over meepraten

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:22

Maar als, wat zou je doen?

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:22

ik kruip zo weer lekker tegen mn 18 jaar oudere vent aan. en niemand die mij tegen houdt!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:27

Hoe oud ben jij Suuzepuus?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 08:24

Zonen zijn weer heel anders Lachen weinig loverboys zullen het voorzien hebben op jouw zoon Haha! Haha! Als die een paar dagen met een boos hoofd de kuierlatten neemt loopt hij ook gevaar, maar minder en anders dan een meisje van 15........ en ja als mijn zoon van 25 aan zou pappen met een meisje van 15 zou ik daar zeker een bak ellende over maken..........

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:25

Moeder van zoon meld zich..
Nee ook zoonlief heb ik bijgebracht dat er normen en waarden zijn en leeftijdgrenzen.
Best een knappe vent om te zien, maar heeft de standaardregel van moe goed doorgvoerd hij is nu 24 en als er een te jong ding bij hem komt sjansen zegt hij ook, hier heb je een euro en ga een ijsje kopen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:27

hihihi mijn broer zei altijd....... hier meis, heb je een kwartje en bel me over een jaar of 10 maar eens Lachen Lachen

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:29

KiWiKo schreef:
hihihi mijn broer zei altijd....... hier meis, heb je een kwartje en bel me over een jaar of 10 maar eens Lachen Lachen

Tijden veranderen dus he..
En wees eerlijk Kiwiko jij weet waarom ze in massa's erachteraan gaan.
Ben ik dan blij dat hij er niet aan toegeeft

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:33

Ik kom dit topic nu net tegen maar bij mij op mn werk is er een manager (30) die met een meisje van 16 gaat. Mn baas mag het niet weten want dan is hij zn werk kwijt , ik hou dan ook mn mond omdat ik vind dat het niet mijn probleem is. Maar dat mijn moeder het hoorde werd ze best wel een beetje panisch omdat ik heel goed met hem omga (ik ben 15) Hoe zouden jullie doen als het een manager bij je dochter op eht werk was?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:06

KiWiKo schreef:
Zonen zijn weer heel anders Lachen weinig loverboys zullen het voorzien hebben op jouw zoon Haha! Haha! .

Die loverboys zijn wel de zoon van een moeder.

Verder Kim, als jouw dochter kíest voor een lief, kan je dan niet beter met háár praten?
Jij roept nu gelijk 25 jarige kwijlende vent, maar aangezien jouw dochter niet dom is, is het waarschijnlijk een leuke knul die zijn leven netjes op de rit heeft.
Jij kan dan met de wet zwaaiend dat lief van haar uiteraard achter haar rug weg jagen. Ja, je hebt het recht jouw dochter dat aan te doen: zo zal zíj dat zien en dat is met de boterberg op jouw hoofd .... onslim.

Als mijn 16-jarige zoon bij een 32 jarige vrouw in zou wil trekken dan is dat niet mijn ideaal, maar ten eerste komt dat niet uit de lucht vallen (is opvoeding een procés), ten tweede niet altijd alleen maar slecht en tot slot niet per definitie een kwijlend wijf dat achter tralies hoort.

hc