Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:48

Hmm.. ik verheug me weer op morgen in de trein Haha!

* Even offtopic * iemand heeft mijn werk op YT gejat.. gewoon precies hetzelfde, alleen een ander plaatje erop.. maar wel MIJN muziekcompilatie..
Dames, ik heb even hulp nodig.. ik heb iemand gevonden die mijn werk gejat heeft op Youtube..
http://www.youtube.com/watch?v=Rt6kGv-3xNc dit is mijn video, goed naar de muziek luisteren.

http://www.youtube.com/watch?v=sBHJNiEhXEo dit is precies hetzelfde.. en ik ben het niet die dit geupload heeft..

Zouden jullie daar ook een bericht achter kunnen laten? Want ik vind dit echt niet grappig, in mijn video heeft qua muziekcompositie veel tijd gezeten, alles goed erin passen etc..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:50

ik koop ook nog wel regelmatig wat bij de ah to go..
maar dat komt omdat ik een beetje slecht ben in inschatten met hoeveel brood ik sochtends mee moet nemen (of weer eens veel te laat ben en t hele brood-smeer-gebeuren maar achterwege laat)..
als ik dan smiddags weer terug naar huis ga heb ik vaak de keuze: of op de uni een broodje kopen (die vaak al op zijn op die tijdstippen maargoed) en mn trein missen, of snel naar de metro en trein en mn trein nog halen. maarja..dan heb ik dus wel flinke honger..dus als ik nog een paar minuutjes overheb race ik naar de ah to go.
als ik dat namelijk niet doe en ik zit een uur in de trein, val ik daarna zowat van mn stokkie als ik naar huis fiets.
en ja, tis belachelijk duur!!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:51

Bij AH to go hebben ze wel lekkere bolletjes met kaas.. (krentenbollen met kaas mjammie)
Na het werk wil ik wel eens een broodje halen.. (zelfde probleem als jij; inschattingsfout wat de hoeveelheid brood betreft)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:52

Ik eet daarom altijd maar gewoon brood op mn stage Sigaar van de AH Ja

Die broodjes van C'est du Pain op het station zijn wel erg lekker Vingers aflikken

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:55

Jaa, vooral die mozarella en gewoon eenvoudig broodje kaas.. mjam.. of kip tandoori..
Wel balen dat ze in Utrecht het hebben vervangen door broodjeszaak.. die is echt heel erg duur en niet eens lekkerder dan du pain.

Zwitsal

ja die broodjes van du pain zijn goddelijk (een witte ciabatta met kiptandori (L) love it).. maar die zijn echt nog veel duurder.
je betaald echt zo 3.50 voor zo'n broodje!

MarrieLeen

Op Utrecht zit helaas alleen nog maar de Broodjeszaak, voor zover ik weet.
Edit: MoonChloe zei het al. Tong uitsteken Maar vind er idd weinig aan. Dan nog liever de Burger King. Vork

Had op Den Bosch laatst bij La Place eeecht een überlekker broodje zalm. Vingers aflikken
Laatst bijgewerkt door MarrieLeen op 18-11-08 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:56

Zwitsal schreef:
ja die broodjes van du pain zijn goddelijk (een witte ciabatta met kiptandori (L) love it).. maar die zijn echt nog veel duurder.

op Utrecht CS betaal je 5,35 o.i.d voor een broodje mozarella..

Inoterry

Unwritten schreef:
Die broodjes van C'est du Pain op het station zijn wel erg lekker Vingers aflikken

Als ze vers zijn wel. Ik had van het weekend een broodje ham/kaas, en het was net kauwgom.

Anoniem

Uhuh, c'est is zo lekker, ook de broodjes zalm ja Vingers aflikken

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 22:57

MoonChloe schreef:
Zwitsal schreef:

op Utrecht CS betaal je 5,35 o.i.d voor een broodje mozarella..

Wow!

Dan ga ik liever naar de Mac, voor dat geld heb je bijna een heel menu Tong uitsteken

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:58

Iewlll bah mac..
Is wel goedkoop maar ik frituur dan liever zelf mijn eigen patatje.

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:59

xMendy schreef:
Mijn treinen reden vandaag netjes op tijd. Zelfs in de spits. Negen van de tien keer is de intercity van Amsterdam CS naar Enkhuizen die ik heb van 17:22 te laat. En dan gewoon 10 minuten te laat.

Hihi, doet me denken aan een incidentje vorig jaar ergens. Sneltrein was 10 minuten te laat, ik ga in die trein zitten en de trein blijft staan waar 'ie staat. Na een minuut of 10 komt er een stem over de intercom: 'Dames en heren, zoals u gewend bent hebben we ook vandaag weer problemen met dit fán-tástische apparaat. Wat wil je ook anders met zo'n zootje afbraak. De deuren van deze hoop schroot willen niet dicht, dus ik ga maar eens eventjes de storingsdienst bellen. Dit gaat nog wel even duren, dus neem die andere trein maar, bent u op tijd thuis voor het eten.' ROFL Volgens mij was 'ie er een beetje klaar mee Huilen van het lachen

Tegenwoordig reis ik van Hoorn naar Zwolle en weer terug. Gelukkig niet elke dag Clown Gaat ook regelmatig van alles mis. Laatst 2 keer in 2 weken tijd een aanrijding met een persoon bij Nunspeet ergens. Scheve mond Ik zou als machinist dat traject echt niet meer willen doen, bah!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:59

Ik doe lekker goedkoop en gezond. Zelf mijn brood van tevoren klaar maken of gewoon zorgen dat ik geen honger heb als ik op het staion ben. Haha!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 23:00

Tsja smaken verschillen he.. nou doe mij maar zo'n kleffe hamburger hoor, heerlijk *LOL* Maargoed, kom niet vaker dan eens per maand bij de Mac dus dat scheelt Tong uitsteken

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:00

Kikka schreef:
xMendy schreef:
Mijn treinen reden vandaag netjes op tijd. Zelfs in de spits. Negen van de tien keer is de intercity van Amsterdam CS naar Enkhuizen die ik heb van 17:22 te laat. En dan gewoon 10 minuten te laat.

Hihi, doet me denken aan een incidentje vorig jaar ergens. Sneltrein was 10 minuten te laat, ik ga in die trein zitten en de trein blijft staan waar 'ie staat. Na een minuut of 10 komt er een stem over de intercom: 'Dames en heren, zoals u gewend bent hebben we ook vandaag weer problemen met dit fán-tástische apparaat. Wat wil je ook anders met zo'n zootje afbraak. De deuren van deze hoop schroot willen niet dicht, dus ik ga maar eens eventjes de storingsdienst bellen. Dit gaat nog wel even duren, dus neem die andere trein maar, bent u op tijd thuis voor het eten.' ROFL Volgens mij was 'ie er een beetje klaar mee Huilen van het lachen

Tegenwoordig reis ik van Hoorn naar Zwolle en weer terug. Gelukkig niet elke dag Clown Gaat ook regelmatig van alles mis. Laatst 2 keer in 2 weken tijd een aanrijding met een persoon bij Nunspeet ergens. Scheve mond Ik zou als machinist dat traject echt niet meer willen doen, bah!

Arme conducteur/machinist Ach gut
Maar super verhaal Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:06

Hahahaha geweldig verhaal ROFL idd arme conducteur en machinist Huilen van het lachen
Wat voor trein was het? Clown

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 23:06

Kikka schreef:
xMendy schreef:

Ge-wel-dig. Had ik wel bij willen zijn. *LOL*
Maar even serieus, die sneltrein is echt standaard te laat. Het is gewoon een uitzondering als ie op tijd is. Kan ook gewoon rustig aan doen als ik om 17:20 de tram uitstap terwijl ik normaal gesproken zou moeten rennen naar spoor 7a. Om 17:25 staat ie er namelijk nog steeds niet. Dromen

Anyway, ik ga slapen ladies. Tong uitsteken Morgenvroeg weer de trein van 07:13. Doei!

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:08

Unwritten schreef:
Hahahaha geweldig verhaal ROFL idd arme conducteur en machinist Huilen van het lachen
Wat voor trein was het? Clown

Volgens mij was het er een met rode stoelen, zo'n oud, vies ding Clown

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:10

xMendy schreef:
Anyway, ik ga slapen ladies. Tong uitsteken Morgenvroeg weer de trein van 07:13. Doei!

Slaap lekker!!
Gelukkig kan ik morgen met de bus. Nu alleen even afwachten of die ook weer eens een keer op tijd gaat Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:12

Ouwe roodbankige dubbeldekker of een niet dubbeldekker - citypendel *LOL*

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:15

Vroeger hadden die oude gele stoptreinen van die rode banken. Nou ja vroeger,ongeveer 4 jaar geleden nog voor het laatst ongeveer Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:16

Die dikneuzen? Nagelbijten / Gniffelen

Ik weet wel dat de oude sprinters rode banken hadden Ja voordat ze citypendel werden en omgebouwd werden tot vlaflip Clown

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:18

Unwritten schreef:
Die dikneuzen? Nagelbijten / Gniffelen

Ik weet wel dat de oude sprinters rode banken hadden Ja voordat ze citypendel werden en omgebouwd werden tot vlaflip Clown

Ja die hondenkoppen zoals ze genoemd werden Knipoog

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:18

Unwritten schreef:
Ouwe roodbankige dubbeldekker of een niet dubbeldekker - citypendel *LOL*

Ik heb geen idee, zit al druk te Wikipedia'en over wat het geweest kan zijn Clown En nu wil ik ook nog weten wat die oude Duitse treinen zijn die tussen Amersfoort en Amsterdam rijden, je hebt me aangestoken Haha!

edit: waarschijnlijk is het een dubbeldekker geweest, dat zijn het eigenlijk altijd daar Clown
Laatst bijgewerkt door Kikka op 18-11-08 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt