Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soof89 schreef:Helemaal foutloos? Wow, knap hoor Sassieja! Was het je eerste keer?
MSQuincyTE schreef:Heleen06 was het anders als een gewone examen?
_Daniella schreef:ik heb ook iets voor de zenuwen waardoor mn hardslag iets langzamer gaat want voor dingen tegen ze zenuwen word je snel duf en dat is dus niet goed dus bij dokter iets voor langzame hardslag gehaald dus...
Horsesandme schreef:_Daniella schreef:ik heb ook iets voor de zenuwen waardoor mn hardslag iets langzamer gaat want voor dingen tegen ze zenuwen word je snel duf en dat is dus niet goed dus bij dokter iets voor langzame hardslag gehaald dus...
jaja dat middeltje heb ik nu dus ook gehaald bij de dokter. Hierdoor moet me hartslag rustiger gaan en word ik dus rustiger van maar niet duf. Dus zit niet zeg maar stoned achter t stuur
Hopen dat dat werkt
Mijn 2e examen zijn ze ook aan de kant gaan staan![]()
Suusjwah schreef:Je moet je echt niet druk zitten maken om dagen of tijdstippen hoor.. je zou op elke dag en elk tijdstip gewoon horen slagen als je kan rijden
MSQuincyTE schreef:Sassieja gefeliciteerd met je rijbewijs
Soof89 schreef:Wat voor een pilletje? Misschien is dat namelijk ook wel wat voor mij.
Roelke_ schreef:Mag ik me hier ook melden?Ik moet a.s. maandag afrijden, heb een snelcursus gedaan. Poeh, echt bloed, zweet en tranen hoor... Ik zie het somber in, vandaag laatste 2 uur lessen.. Maargoed dan kan het altijd meevallen
Medea schreef:Soof89 schreef:Wat voor een pilletje? Misschien is dat namelijk ook wel wat voor mij.
Iets om je hartslag in bedwang te houden. Is alleen op doktersrecept te halen, maar het werkt echt super!
patjelisa schreef:Roelke_ schreef:Mag ik me hier ook melden?Ik moet a.s. maandag afrijden, heb een snelcursus gedaan. Poeh, echt bloed, zweet en tranen hoor... Ik zie het somber in, vandaag laatste 2 uur lessen.. Maargoed dan kan het altijd meevallen
Ik ga voor je duimen meis!