Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
weet iemand misschien welke je moet hebben? nr 1/2/3 of 4 ?
zorro schreef:Als ik het goed begrijp krijg je toch een brief waarin staat hoeveel je terug krijgt?? Ik was te laat met aangifte doen, is het dan normaal dat ik nog geen brief heb gehad? Ik vraag me af of er misschien iets fout is gegaan..
zorro schreef:Ik had namelijk geen digid, en die moest ik eerst aanvragen. Dat heb ik gedaan en dan kirijg je gelijk een tijdelijke, en dan kan je de echte later activeren. Dat heb ik dus gedaan, maar er stond met de tijdelijke al wel dat mijn aangifte verstuurd was.. (geloof ik, ik twijfel er aan omdat ik nog nergens bericht van heb gehad)
Iemand die hier iets van weet?
chesty schreef:ik heb ook nog geen brief gehad en geen geld.. ik probeerde net te bellen maar ik kwam er niet uit met dat keuze menu ksnap er niks vanweet iemand misschien welke je moet hebben? nr 1/2/3 of 4 ?
loveyoutoo schreef:chesty schreef:ik heb ook nog geen brief gehad en geen geld.. ik probeerde net te bellen maar ik kwam er niet uit met dat keuze menu ksnap er niks vanweet iemand misschien welke je moet hebben? nr 1/2/3 of 4 ?
Er zijn toch maar 3 opties als je 0800-0543 belt?
Dan moet je optie 3 hebben, overige vragen.
Want je hebt geen vraag over toeslagen en je bent geen ondernemer.
dankjewel

.
...het klopt precies...en nu maar hopen dat de centjes gauw op de bank staan
.
!!! Ons geduld raakt nu wel op
. Het geduld van onze boekhouder is al helemaal op na al die honderden telefoontjes, tientallen brieven en een hoop bezwaarschriften.
Mistic schreef:Als het goed is rond de BD altijd op de euro af. Als het goed is staat het op je formulier.
PhiaBink schreef:Hier weer een up-date over de belasting ellende bij ons.
We zijn nu weer een week of 5 verder en nog steeds is er nog niks goed. Dus fout op fout op fout op fout op fout enz enz enz.
Ach, we zijn pas 2 jaar bezig om bekend te worden bij de afdeling uitbetalen toeslagen en voorlopige toeslagen. Oja, de afdeling BTW betalen ken ons heel goed. Een dag of 2 te laat en je heb meteen een boete aan je kont hangen.
Het bedrag loopt aardig op zo! Elke dag dat ze niet hebben uitbetaald zijn rente dagen in het nadeel van de BD.
Het zijn echt een stel sukkels in Roermond en Heerlen!!! Ons geduld raakt nu wel op
. Het geduld van onze boekhouder is al helemaal op na al die honderden telefoontjes, tientallen brieven en een hoop bezwaarschriften.