Jolynn schreef:Toen ik klein was had ik eens een soort lieveheersbeestje gevonden, maar hij was geel van kleur.
Toen zei ik, die is nog niet rijp!!!
Ik moet echt goed me best doen hier op me werk om niet in lachen uit te barsten

Geweldig!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoezi schreef:Vandaag had mijn 3 jarige dochter ook een leuke opmerking.
Het lievelingsnichtje heet Sanne. Haar Shetje moest ook perse Sanne heten.
Nu zei ze deze morgen: De Sanne die kan praten heeft ook zo'n jas als jou mama. Niet Sanne het paard.
Ik heb er smakelijk om moeten lachen.
En over mijn borsten: ik stond een keer een beetje voorover gebukt. Kijk mama je borsten, die hangen!
Whahaha
En mama, oma heeft wel een lelijke buik, jij niet he?........oeps......
En tegen mij: mama, papa heeft wel altijd zijn broek uit op de bank he?Oeps, papa en mama waren een paar keer aan het "knuffelen" op de bank toen Natasha riep. Ja wat doe je dan? Gewoon in onderbroek naar boven
EN mama, jij lacht precies een paardDie was minder geslaagd, hahaha
Niffie schreef:Mijn omaatje is pas overleden. Mijn zus wilde dat op een beetje vriendelijke manier aan haar zoontje vertellen, dus zegt ze:
Super-oma is naar de sterren. Waarop neefje lief zegt: Oh cool, is ze met een raket?
Alet74 schreef:Mijn dochter van vijf eet de laatste tijd braaf alle groentes op (lang leve de groente-cd!). Zo aten we maandag op haar verzoek spruitjes. Ze at er keurig vijf stuks op! Mijn man en ik waren erg trots op haar.
Woensdag kwam ze hierop terug en zei tegen ons dat ze nu wel volwassen kon worden, want ze lustte tenslotte spruitjes!