Had de advertentie al een tijdje op het oog, maar zat heel erg te twijfelen of ik wel wilde en blablabla... Toch maar gedaan, ben benieuwd!
Jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
.
. Bovendien is het handig om aan het niveau te wennen want dat ligt toch wel wat hoger en ook de entourage is wat indrukwekkender (grote zalen) dan bij de Brado. Mede daarom vind ik de WDC wedstrijden ook zo leuk, grote zalen, veel deelnemers (zijn al 199 ingeschreven voor zondag). Een groot deel is toch ook jezelf goed kunnen presenteren en dat leer je alleen maar door veel te doen. Ik zie je dan in ieder geval wel in Wijchen óf in Tilburg (belachelijk duur daar trouwens, waar dat dan weer goed voor is :S). Doen jullie wel mee aan het NK in Almere in maart van de NADB? 
.
.
.
.
.
.
.
.
. Daarbij kun je er ook niet altijd iets aan doen en ben ik de laatste die oordeelt dat iemand te 'dik' is om te dansen
.
. Even iets anders delen, ik ben zo blij! Vandaag is ons nieuwe paard goedgekeurd!! 10-jarige bruine stekelharige ruin (Oscar x cabochon). Hij heet Vivant:)
. Als Max straks weer wedstrijd gaat rijden dan zal het idd passen en meten worden, maar kunnen mijn man en ik altijd nog opsplitsen als de kids op zelfde dag wedstrijd zouden hebben. Het is hier altijd vrij hectisch, want Sem danst zo'n 6x in de week en ook het paard staat niet op fiets afstand dus ik speel regelmatig taxi haha eva1969 schreef:Thanks, we hebben nog een 3 jarige merrie (jazz x monaco). Zij staat bij Kathleen van Winden die haar straks ook uit gaat brengen. De nieuwe aanwinst is voor mijn oudste zoon van 16, Max. Meer kids heb ik niet. Als Max straks weer wedstrijd gaat rijden dan zal het idd passen en meten worden, maar kunnen mijn man en ik altijd nog opsplitsen als de kids op zelfde dag wedstrijd zouden hebben. Het is hier altijd vrij hectisch, want Sem danst zo'n 6x in de week en ook het paard staat niet op fiets afstand dus ik speel regelmatig taxi haha