Nou, ik heb mijn examen biologie in ieder geval ook gehaald. Ik mocht een 4,6 halen en heb tussen de 4,7 en de 6,7 dus nouja, die is ook binnen
heb hem uiteindelijk niet liggend hoeven maken, het was wel uit te houden met mijn rug
inmiddels is de pijn helemaal weggetrokken; ik mocht stoppen met het medicijn (neupogen) dat die rugpijn veroorzaakte.
Helaas was afgelopen vrijdag nogsteeds het uitslag van mijn beenmerg niet binnen, dus weer afwachten. Als het goed is hoor ik het nu morgen, dan wordt ik namelijk weer opgenomen. Vrijdag bleek namelijk dat mijn bloed weer helemaal hersteld is en ik dus alweer klaar ben voor de volgende kuur. Ik word nu dinsdag opgenomen voor MTX en mag dan, als alles meezit (is weer afhankelijk van een bloedspiegel) vrijdag weer naar huis voor een weekje ofzo
!
@ messica : Super! Heb er geen woorden voor
! Dat van die stamcellen bij jonge donoren klopt! In principe geld; hoe jonger hoe beter. Maar dat betekend zeker niet dat 'oudere' onbruikbaar zijn! Donoren tot 45 jaar kunnen zich als stamceldonor opgeven en zijn dan ook gewoon goed bruikbaar

@ Imaginary : Ik heb al een erg leuke wens bedacht, het is alleen nog even afwachten of het mogelijk is dus voor ik mezelf te enthousiast maak wacht ik daar even op.. mijn 'wenshaler' (zie website doeeenwens.nl) komt binnen nu en anderhalve week dus dan weet ik ongetwijfeld iets meer! 
Verder niets nieuws te melden. Rustig weekend gehad, veel botpijn gehad en tig keer tegen koorts aangezeten maar ik heb het weekend overleefd en ben zelfs weer even langs Perdy geweest
nu weer een beetje aan het leren want morgen heb ik examen Engels! eigenlijk hoef ik daar niet voor te leren, maar ach.. het gaat om het idee
!
Nog een leukig foto'tje van mij & Splash_ die hier Donderdag de hele avond was met haar moeder en broertje. Gezellig de hele avond in de hut buiten gezeten die mijn TNT-collega's voor me gebouwd hebben

Liefs!