Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:40

Gerrie"]
[quote="biepp"][quote="Anouk01 schreef:
Amanda, Ik ken wel iemand die bij de politie zit...Misschien kan ik die bellen...??? Als het iig zin heeft..

mijn vader vertelde dat hij op dit moment weinig kan doen
(zit ook bij de politie)
[/quote]

Kun je aan je vader vragen of er van alle bezoekjes die de politie maakt een rapport gemaakt wordt ,waar inzage in is te krijgen??
[/quote]

Mijn vader komt zo naar huis en gaat even rustig van alles hier doorlezen, en eens kijken wat onze mogelijkheden zijn en of ze op dit moment wat kunnen betekennen voor Lotte...

maar verder voel ik me echt zo machteloos..

sjokkemeule

Ja , ik heb telefoon gekregen van de advocaat. Hij wil wel een procede opstarten, maar wil wel een afschrift van de aangifte van vermissing, c.q. (vermeende) ontvoering.

Mmmm, lijkt me niet slim om in dit stadium aangifte te doen, daarmeer het hele nederlandse rechtsstelsel al gealarmeerd is. Ik heb hem wel deze link gegeven. Het is een beetje nu te veel gissen enzo, maar we zitten nu gewoon even klem.

Hij raadde ons wel aan even met "acties" te wachten. De naaste vienden enzo van Lotte moeten haar proberen te bereiken. Mensen die ze kent en vertrowd enzow. Maar wil ze echt weg, en is ze in buitelnad kan ze zelf ook contact opnemen met de locale overheid, zei die advocaat, of een taxi nemen naar de dichtstbijzijnde liefst nederlandse ambassade.

Ik w8 nog op 1 telefoontje, verder ben ik er dooor.....

Juut

Huilen Ik zit een beetje misselijk te worden achter de computer....Lotte is waarschijnlijk mee naar Brazillië? Ik had zo gehoopt dat ze deze week uit huis was gegaan... Als er acties komen; ik wil graag helpen zover ik kan!

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:42

faye"]
[quote="Sypheron"][quote="Charos schreef:
via de site kan een mailtje gestuurd worden, misschien dat hij ons een tip kan geven hoe te handelen. Weet niet of hij iets op aanvraag stil kan houden?

Eerlijk gezegd denk ik dat hij met de zaak gaat lopen en het zelf op wil lossen...en daarna in de publiciteit naar buiten brengt. Vind het nogal een egoistisch manneke.. mijn mening Bloos
[/quote]

Met "eer" verwees ik naar deze posting. Maar des te beter als ik ernaast zit!
[/quote]
Syph bedoelt hier niet mee dat hij zelf de eer wilt, maar wel dat hij bang is dat Peter de Vries enkel naar zijn eigen eer zal kijken en daarom meteen alles in de media zal gooien, ook al kan dit schadelijke gevolgen voor Lotte hebben.
Syph maakt die bedenkingen WEL en wacht net daarom!!!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:42

Ik dnek ook dat we nog even moeten wachten met aangifte doen. Wachten tot we misschien iets van haar horen. En die advoaat zegt dat ze zelf misschien ook naar de locale overheid kan gaan. Misschien heeft ze daar niet eens de kans toe. Weten wij veel waar ze nu ergens is..

christiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:43

ik vraag me idd ook af waar jeannette (flairs) is gebleven....,

PPPeet

goed werk Biepp... (alleen zal je vader wel even bezig zijn met dit door lezen..Knipoog)

missnynke

ik biedt ook mn hulp aan, ben volwassen, heb een auto, en woon niet al te ver van groningen.

Amanda_T

Ik be blij dat Syph naar zulk soort dingen kijkt. Daar had ik zelf namelijk nog nooit aan gedacht..

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:44

leentje"]
[quote="faye"][quote="Sypheron"]
[quote="Charos schreef:
via de site kan een mailtje gestuurd worden, misschien dat hij ons een tip kan geven hoe te handelen. Weet niet of hij iets op aanvraag stil kan houden?

Eerlijk gezegd denk ik dat hij met de zaak gaat lopen en het zelf op wil lossen...en daarna in de publiciteit naar buiten brengt. Vind het nogal een egoistisch manneke.. mijn mening Bloos
[/quote]

[/quote]
Syph bedoelt hier niet mee dat hij zelf de eer wilt, maar wel dat hij bang is dat Peter de Vries enkel naar zijn eigen eer zal kijken en daarom meteen alles in de media zal gooien, ook al kan dit schadelijke gevolgen voor Lotte hebben.
Syph maakt die bedenkingen WEL en wacht net daarom!!!
[/quote]

Daar heb je wel weer heel groot gelijk in, maar nu ben ik echt weg Scheve mond

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:44

sjokkemeule schreef:
Mmmm, lijkt me niet slim om in dit stadium aangifte te doen, daarmeer het hele nederlandse rechtsstelsel al gealarmeerd is.

Dat lijkt me idd niet slim. Straks blijkt het allemaal wel mee te vallen en dan zitten we met de gebakken peren. Ik denk dat we op dit moment veel geduld moeten hebben.

christiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:45

hopelijk weten we over een kwartier meer... (als de buren zijn gebelt)
in dat kwartier kunnen we toch niks doen

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:46

'helen' heeft voor elke groep een andere betekenis. Omdat de vader het heeft gehad over niet alleen 'negatieve energie' maar ook over dingen die Lotte 'bewust' zou doen (z'n ziel meenemen naar de onderwereld, haar wel opleggen, etc) denk ik dat we ervan uit kunnen gaan dat het helen dat hij ingedachten heeft meer behelst als een hand-op-legginkje.

Nathalie

Ik stel voor dat we eerst eens wachten tot dat Lotte in Brazillië aangekomen is, dat zal ongeveer half 3 vannacht zijn?
Zover ik begreep heeft haar vader haar verteld dat ze daar ook de kans krijgt om te internetten.
Als zij nu morgen niets van zich laat horen kunnen we aangifte doen.
Ze zal namelijk zsm iets laten horen.

Amanda_T

Geduld hebben voor een kwartier.. Ik voel me zo verd*mme machteloos. Verdrietig.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:48

faye"]
[quote="Sypheron"][quote="Charos schreef:

[/quote]

[/quote]

Daar doelde ik niet zo op eer. Ik doelde er gewoon op dat hij de zaak naar buiten brengt en dat we daar niet op zitten te wachten omdat ons werk dan voor niets is geweest en Lotte er waarschijnlijk meer negativiteit van over haar heen krijgt.

Amanda_T

Nathalie, weet ze dat heel zeker? Omdat ze haar vader ook niet 100% vertrouwde? Ik hoop dat we dan wat van haar horen. Of iig dat ze contact opneemt met iemand. En dat er dan misschien stappen ondernomen kunnen worden!

PPPeet

ja maar nathalie wat als ze helemaal niet naar brazillie is gegaan maar nog in frankrijk zit... Dan kunnen we blijven wachten. Geloof niet echt dat ze op zo landgoed in the middle of now where internet hebben...

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:49

Justy"]
[quote="Flower schreef:
Ze zijn toch onder begeleiding van de politie naar Schiphol gegaan Verward

Wat ik uit de reactie van Nathalie begreep is Lotte alleen onder toezicht van de politie in de auto gestapt, er is niks bekend over politie-begeleiding naar Schiphol. Lijkt me ook sterk eigenlijk.
[/quote]

Dat had ik eerder ook begrepen hoor.. en Nathalie deze info had je eerder toch nog niet op bokt gezet Verward

PPPeet

Hoe gaat het trouwens met haar bellen? Is haar foon alwere een keer overgegaan of staat die weer helemaal uit?

Cody

Als haar vader slim is geeft hij Lotte de kans om te laten horen dat het goed met haar gaat. Hij weet van het bestaan van dit topic, en weet dus ook hoe ongerust iedereen zal zijn als hij haar wel meeneemt.

nickyu

Mercury"]
[quote="AnneOmie"][quote="frostwood schreef:
Btw we mogen wel uitkijken, aangezien dit een open forum is, en iedereen mee kan lezen, dus ook die sekte....

Daar zat ik ook al mee in gedachten! Wie weet reageren ze ook nog wel in ons toppic om verder voor verwarring te zorgen Verward misschien leest haar vader zelf ook wel mee Verward
[/quote]
jemig zeg, zaai niet zo'n paniek.
Dit noem je nou massapsychose...
[/quote]

Haar vader heeft toch al meegelezen en wij staan ook op de site van die
groep.......

Sundancer

Nathalie schreef:
Zover ik begreep heeft haar vader haar verteld dat ze daar ook de kans krijgt om te internetten.

Is dat niet alleen om haar mee te krijgen daarheen? Verdrietig

Amanda_T

Ik weet het ook niet. Zeker omdat ze al geen vertrouwen had in haar vader. Waarom zou die dat waar zijn? Ik weet het niet..Ik hoop dat we snel iets horen..

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:50

ja en ik wil geen onrust zaaien maar het kan ook dat Lotte helemaal niet zelf post.. als ze post....