Nou ik vind 75 cent voor de dingen die ik verkoop wel echt teveel
Maar ik verkoop vooral kinderkleren die voor weinig weggaan Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik verkoop vooral kinderkleren die voor weinig weggaan Yonker schreef:Nou ik heb het niet gevraagd er stond alleen dat QR printen geld kost, geen idee of een sticker ook geld kost?? Misschien dat dan niet?? Want die kan je idd niet thuis printen!
Nou ik vind 75 cent voor de dingen die ik verkoop wel echt teveelMaar ik verkoop vooral kinderkleren die voor weinig weggaan
foxy80 schreef:Tancreda4 schreef:Hier een 4 sterren met de tekst; "Mooie snelle afhandeling van de verkoop!" Oke. Wat was een probleem dan voor die laatste ster?
reageert ze niet op een pb? Ik geef anders 4 sterren terug, dan merken ze wel wat voor effect dat heeft

Om welke set gaat het? beert schreef:Vier sterren betekent goed. Vijf sterren betekent perfect. Als iemand het gewoon goed vindt, waarom maken we daar een probleem van? Dat is iemand die er blij mee is, maar misschien iets niet perfect vond. Dat heeft niks met ontevredenheid te maken. Dat bij een 2 of een 1. Drie sterren is ook zelfs nog voldoende.