Maar dit is allemaal wel gewoon heel verrot.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kosseh schreef:Ik heb mij deze week al 3 keer verslapen. Vandaag zelfs met 2 uur!
M'n wekker is toch echt 6x afgegaan, maar ik heb het niet meegekregen.
Probeer nu uit te zoeken hoe ik het de komende tijd kan voorkomen.
Denk dat het een opstapelen is van medicijnen die een slaperig effect hebben, maandag weer gestart met sporten na minimaal een jaar en vorige week op kamp zij geweest waar je toch minder slaapt.
Dit weekend dus maar wat extra slapen, om de vermoeidheid zo wat op te vangen.
denisesilver schreef:Ik wil gewoon vier keer per dag een halfuur werken, maar ik heb gewoon echt die anderhalf uur slaap nodig in de middag. Frustrerend.
denisesilver schreef:Maar ik verveel me zo![]()
Nee, ik zal me braaf gedragen, en doorbrieven aan HR dat anderhalf uur per dag momenteel de max is.
chanicha schreef:
Jolliegirl schreef:denisesilver schreef:Maar ik verveel me zo![]()
Nee, ik zal me braaf gedragen, en doorbrieven aan HR dat anderhalf uur per dag momenteel de max is.
De max?
Teveel...
Hier ga je echt gezeik mee krijgen. Je kunt oprecht NAH overhouden als je niet onwijs voorzichtig bent...
Familielid ligt in revalidatie vanwege zoiets... Echt niet best...
black_kelpie schreef:chanicha schreef:
Als je niet weet wat cornage is dan ga je dat toch uitzoeken op zo'n moment? Het eerste resultaat op Google als je zoekt op "cornage paard" legt het precies uit en ook de gradaties. Of je vraagt je dierenarts, op z'n minst, voordat je 12.000 euro op tafel legt. Echt ontzettend dom, ik snap niet dat de rechter hier in meegaat.
imaudy schreef:Ik vind de rechteruitspraak juist. Je mag uitgaan van wat de verkoper je verteld.
Kan ook zijn dat het paard in een nieuwe omgeving wat tegenviel en ze hem daarom terug wilde doen.
imaudy schreef:black_kelpie schreef:
Als je niet weet wat cornage is dan ga je dat toch uitzoeken op zo'n moment? Het eerste resultaat op Google als je zoekt op "cornage paard" legt het precies uit en ook de gradaties. Of je vraagt je dierenarts, op z'n minst, voordat je 12.000 euro op tafel legt. Echt ontzettend dom, ik snap niet dat de rechter hier in meegaat.
Ik vind de rechteruitspraak juist. Je mag uitgaan van wat de verkoper je verteld.
Kan ook zijn dat het paard in een nieuwe omgeving wat tegenviel en ze hem daarom terug wilde doen.