Sheran schreef:Wow interessant!
Vraag over AirBnB. We hadden laatst voor het eerst een AirBnB geboekt en achteraf moet je dan reviewen. Het was een leuk huisje, heel leuk ingericht. Werd als heel rustig geadverteerd, rustige omgeving, veel stilte, en dit lazen we ook in de reviews. Wij hebben echter heel slecht geslapen omdat het boerenbedrijf naast de deur tot 10u 's avonds en al vanaf half 7 in de ochtend in de weer was met trekkers en andere zware machines. Er waren ook nog wat andere dingen die ons wakker hielden in het huisje maar dit was het belangrijkst.
We hebben na afloop even contact opgenomen met de eigenaresse hierover. Ze deed geen compensatievoorstellen of wat dan ook.
Anyway, daarna moet je dus een review schrijven. Het was onze eerste keer dus we dachten gewoon een eerlijke review te geven met een aantal sterren dat ons goeddunkte. We hadden uiteindelijk een vrij positief verhaaltje over het huis, dat het leuk was en mooi en compleet enzo, maar dat wij ook het nadeel hadden die nacht dat er zware machines naast de deur aan het werk waren. Hadden wij zeg maar ook wel willen weten, als dat soms gebeurde. 3/5 sterren gegeven.
Maar nu was de eigenaresse daar wel kwaad over. Blijkbaar is 3 sterren een slechte review op AirBnB? Wij dachten: het is een voldoende, drie sterren is prima. Is dit inderdaad zo?
Ja ik snap je review wel.
Maar dit zijn wel normale tijden waarop boeren / loonwerkers werken in oogsttijd. Ik vind 10uur stoppen eigenlijk nog heel schappelijk.
Maar het zou netjes zijn als dat in de beschrijving stond. Want als je niet op het platteland woont weet je dit vaak niet.