Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 13:11

Shenavallie schreef:
Ik vind het stom dat alles tegenwoordig maar digitaal gaat en niet meer via de post. Ik raak het overzicht volledig kwijt en ben al geen fan van mailtjes (tenzij het een track & trace code van een bestelling is :') ).

Ik vind het juist ideaal. Scheelt me en hoop papier. En bij de post raakt het vrij regelmatig zoek.

purny

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 16:30

Volwassen persoon die een kinderachtige streek heeft uitgehaald met mij blijkbaar.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 16:51

Stom: mensen die op de stoep parkeren. In sommige straten kan het niet anders, maar als je er moet lopen is het stom.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 17:52

JudithGigi schreef:
Stom: mensen die op de stoep parkeren. In sommige straten kan het niet anders, maar als je er moet lopen is het stom.

Jij kan er nog omheen gaan maar in een scootmobiel of rolstoel gaat dat niet.

Ook stom, een jong iemand met botox lippen die haar auto op een invalide parkeerplaats knalt en luid bellend naar de winkel gaat. Op de andere stond ik, met kaart, en ik kwam net voorbij met mijn kruk. Echt, de schaamte voorbij.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 17:57

M'n wederhelft, gisteravond zeiken, vanmorgen zeiken en net toen ik thuis kwam weer zeiken, nog niks normaal gevraagd of gezegd tegen mij.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 18:13

fjordjes schreef:
M'n wederhelft, gisteravond zeiken, vanmorgen zeiken en net toen ik thuis kwam weer zeiken, nog niks normaal gevraagd of gezegd tegen mij.

Vraag of ie blaasontsteking heeft... :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 18:31

Percy schreef:
JudithGigi schreef:

Jij kan er nog omheen gaan maar in een scootmobiel of rolstoel gaat dat niet.

Ja inderdaad, daar had ik nog niet eens bij stil gestaan.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 18:36

purny schreef:
fjordjes schreef:

Vraag of ie blaasontsteking heeft... :+

:+ krijg ik weer een zeik antwoord :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 19:07

fjordjes schreef:

En dat op Valentijn... Da's nog éxtra stom :knuffel:

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 21:49

Lekkage in onze b&b

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 22:21

MizzMontana schreef:
Lekkage in onze b&b

Heb ik eens midden in de nacht in een Van der Valk gehad := . Ik heb er de kunststof prullenbak onder gezet en weer gaan slapen, had geen zin in verhuizen om 3 uur 's nachts :D

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 14:17

Afbeelding
Deze kaarten aan klanten mee moeten geven. Ik heb ze maar tussen bestellingen verstopt anders is het mega ongemakkelijk :=

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 14:20

Oh my...

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 15:37

prompter schreef:
MizzMontana schreef:
Lekkage in onze b&b

Heb ik eens midden in de nacht in een Van der Valk gehad := . Ik heb er de kunststof prullenbak onder gezet en weer gaan slapen, had geen zin in verhuizen om 3 uur 's nachts :D

Haha lekker praktisch opgelost :D

Dit was alleen iets te veel voor een emmer. Kwam nog al veel water onder uit een keukenkastje. Het was een lekkende boiler. Dus die hebben we er tussenuit gesloopt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 17:12

Picopico schreef:
[ Afbeelding ]
Deze kaarten aan klanten mee moeten geven. Ik heb ze maar tussen bestellingen verstopt anders is het mega ongemakkelijk :=

Plaatsvervangende schaamte hier :D

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 20:08

Dat iemand een groepsapp aanmaakt en mij ongevraagd toevoegt. Of is dat gebruikelijk?

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 20:10

Ligt aan het doel van de groepsapp.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 20:15

Persoon heeft een kitten gekocht en wil de eerste periode graag delen met haar beste vriendinnen en naaste familie.
Het is een lieve vriendin, maar ik heb niks met haar familie en andere vriendinnen

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 20:27

Mensen in een groepsapp zetten om foto’s van je kitten te delen.. ik dacht dat ik veel deelde maar het kan dus eerder.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 20:25

dat mijn oudste een werkstuk moet maken (zit in groep 7) op een computer met afbeeldingen en al. Ten eerste heeft hij geen flauw idee hoe hij een werkstuk moet maken? Wij kregen vroeger op de basisschool op school zelf begeleiding in de les. Hij krijgt een papiertje mee dit verwachten we en succes. Is speciaal onderwijs. Ten tweede werkt mijn laptop, of eigenlijk chromebook niet mee. Ik wil gewoon simpel een afbeelding kopieren via internet en dan plakken in document. Dat wil dat stomme ding al niet eens. Ik ben er gewoon chagerijnig van, en zo kan ik het ook niet uitleggen aan mijn kind. Even helemaal gefrustreerd eigenlijk en dat vind ik ook stom...

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 21:10

Eerst de plaatjes opslaan in je documenten. En dan kan je ze in het werkstuk bestand plaatsen.

Je kan tegenwoordig veel hulp krijgen via internet zelf, zo kan je in https://www.perplexity.ai/ gratis alle vragen stellen (ook gewoon in het Nederlands) die je maar hebt, die legt dan uit hoe je het kan doen.

Zelf vraag ik perplexity rekening te houden met autisme, en hop, de manier van reageren wordt er op een prettige manier op aangepast.
Ik vind het een heel fijne tool (en niks wat je typt of vraagt wordt opgeslagen).

Stom: eeuwige verkoudheid.

Shimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 22:27

Stom dat de gebroeders Tate op een privejet naar Amerika onderweg zijn.
Stom dat Trump en Musk zoveel chaos veroorzaken en ik daardoor vrees dat we aan de vooravond staan van grote verschuivingen.
Stom er voor mijn gevoel momenteel nauwelijks geregeerd wordt en we met brood en spelen en vage discussies over stikstof stil gehouden worden en er plots hier Nederland een dictatoriaal extreem rechts bewind wordt gevoerd. Ik quote maar even van het vivaforum als dat mag :

“ quote=oudebaas post_id=35763642 time=1740672323 user_id=207944]
Ook binnen de letter van de Grondwet kun je een staatsgreep uitvoeren. Dat kan zoals Hitler deed door politieke tegenstanders gewelddadig neer te slaan. Het kan zoals Trump nu doet, door een zeer grote chaos te scheppen, competente mensen te vervangen door loyalisten en de randen van de wet te verschuiven. Het kan zoals Orban en Morawiecki deden, door de rechterlijke macht te verzwakken en het kiesstelsel te manipuleren.
En Wilders vertrouw ik ook voor geen cent. Hij zet de ijskast net iets te vaak op een kier.
[/quote]”

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 00:29

Dit is toch geen politiek topic??

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 01:40

Stom dat mijn koptelefoon het op dag 1 van mijn vakantie heeft begeven. En vanochtend was de stroom uitgevallen waardoor ik alles in het half donker moest doen :\

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 06:59

Little_Gift schreef:
Dit is toch geen politiek topic??

Het is een topic waar je aan mag geven wat je stom vindt toch? En als Shimar dat stom vindt, mag ze dat posten. Dan verzand het toch niet in een politiek topic?
Ik ben het zeer zeker met haar eens, ook ik vind het heel erg stom.