Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siamsmeesje schreef:Welke handschoenmaat heb jij? Ik heb ook mini-handjes en dan ook nog eens korte vingers, dus 9 van de 10 handschoenen passen niet want de vingers altijd te lang. Nu rijd ik met goedkope katoenen handschoentjes, maar ik zou graag eens wat fijnere willen van leer bv
Texas02 schreef:Texas02 schreef:Tot nu toe heb ik:
2 dotibel dekjes (weet niet of dat echt onder Black Friday valt, korting tot het einde van het jaar, maar voor mij valt het wel daar onder)
Equestrian Stockholm Amazonite dekje en Orchid Bloom halster
Kentucky velvet bordeaux halster
Stud muffins
Mineralenbikkels
Valt nog mee. Maar ik twijfel nog over een aankoop bij Kramer, of toch wachten tot de kerstkorting van €10 vanaf €70 is. Maar dan moet er wat bij voor €70 en er zit een trui bij waarvan ik bang ben dat de maat uitverkocht raakt. Dus kan zijn dat ik nog bestel.
En een Monere neusriem had ik graag gehad.. Maar zelfs met korting zo duur..
Er zijn nog 2 frontriemen en het ES Blue Meadow Glimmer dekje bij gekomen
nnicolex schreef:Ik baal super erg want had een fijne softshell rijbroek van montar bij de hypostore besteld met de 30% korting, meerdere broeken van montar in dezelfde maat maar deze broek is echt 3 maten te groot als het er geen 4 zijn.. ik pas er 2x in… zo apart en jammer! Ik ben dus nog opzoek naar een goede aanbieding voor een winter rijbroek vandaag!
Friesfanaat schreef:nnicolex schreef:Ik baal super erg want had een fijne softshell rijbroek van montar bij de hypostore besteld met de 30% korting, meerdere broeken van montar in dezelfde maat maar deze broek is echt 3 maten te groot als het er geen 4 zijn.. ik pas er 2x in… zo apart en jammer! Ik ben dus nog opzoek naar een goede aanbieding voor een winter rijbroek vandaag!
Mijn ervaring met Hypostore is dat je deze prima kunt ruilen voor een andere maat met behoud van de korting. Ik zou gewoon even mailen/bellen met ze
nnicolex schreef:Ik baal super erg want had een fijne softshell rijbroek van montar bij de hypostore besteld met de 30% korting, meerdere broeken van montar in dezelfde maat maar deze broek is echt 3 maten te groot als het er geen 4 zijn.. ik pas er 2x in… zo apart en jammer! Ik ben dus nog opzoek naar een goede aanbieding voor een winter rijbroek vandaag!
manzano schreef:Ipsilonka schreef:Ik heb donderdag besteld bij dochorse maar nog steeds niks gehoord verder. Beetje jammer
Oh wat gek. Heb je wel een bevestiging ontvangen?
Ik heb 2 van mijn bestellingen binnen en de 3e komt vandaag (maar was niet direct op voorraad).