Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tammiebels

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 22:39

Hier de verzendbevestiging gehad gisteren

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 23:04

Siamsmeesje schreef:
Welke handschoenmaat heb jij? Ik heb ook mini-handjes en dan ook nog eens korte vingers, dus 9 van de 10 handschoenen passen niet want de vingers altijd te lang. Nu rijd ik met goedkope katoenen handschoentjes, maar ik zou graag eens wat fijnere willen van leer bv :o

Ik heb kleine handen maar juist best lange vingers in verhouding :+ Maar 6,5 van roeckl

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 23:17

Ik heb 2 bestellingen gedaan bij Kentucky. Van 1 van de 2 kreeg ik vanavond een verzendbevestiging.

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 23:41

Ik heb vrijdagochtend vroeg besteld bij Kentucky maar nog geen verzendbevestiging. Maar van vorig jaar weten we wel dat ze zich niet houden aan de volgorde van binnenkomst orders :=

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 00:18

ik heb ook 2 orders bij Kentucky en nog niks gehoord.

zo'n tapijt reiniger staat ook al langer op mijn lijstje, morgen maar eens kijken bij de lidl.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 00:28

Texas02 schreef:
Texas02 schreef:
Tot nu toe heb ik:

2 dotibel dekjes (weet niet of dat echt onder Black Friday valt, korting tot het einde van het jaar, maar voor mij valt het wel daar onder)

Equestrian Stockholm Amazonite dekje en Orchid Bloom halster

Kentucky velvet bordeaux halster
Stud muffins

Mineralenbikkels

Valt nog mee. Maar ik twijfel nog over een aankoop bij Kramer, of toch wachten tot de kerstkorting van €10 vanaf €70 is. Maar dan moet er wat bij voor €70 en er zit een trui bij waarvan ik bang ben dat de maat uitverkocht raakt. Dus kan zijn dat ik nog bestel.

En een Monere neusriem had ik graag gehad.. Maar zelfs met korting zo duur..

Er zijn nog 2 frontriemen en het ES Blue Meadow Glimmer dekje bij gekomen :+

Het is nog verder uit de hand gelopen, ik heb nog een frontriem en HKM Davos bij Hypostore besteld, sieraden (4 armbandjes, een ring en nog een armbandje als kerstcadeau voor iemand) en een Red Bull Racing pet als kerstcadeau voor iemand besteld.. Nu mag ik niet eens meer kijken van mezelf _O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 06:20

Gaan jullie vandaag ook nog kijken of er aanbiedingen tussen zitten die de moeite waard zijn?
Ik heb van 1 winkel een mailtje ontvangen over cyber monday. Verder nog niks eigenlijk.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 08:42

Ik niet, ik heb nu wel een keer genoeg uitgegeven _O-

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 08:45

Hier inmiddels 18 mails over Cyber Monday. En allemaal met laatste kans, jaja.

Ik heb zelf vorige week gekocht: een vriezer, 2 paar enkellaarsjes, een luchtje als kado, kattenvoer, Kruidvat bestelling, 2 spijkerbroeken, 1 lang vest, lipstick, concealer, een thermokoffiemok en dat was het wel zo’n beetje.
Niets paardgerelateerds dus. En twijfel nu nog over een vakantie, haha.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 08:48

Ik wacht nog steeds op een iPhone aanbieding maar die komt maar niet.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 08:50

Ik baal super erg want had een fijne softshell rijbroek van montar bij de hypostore besteld met de 30% korting, meerdere broeken van montar in dezelfde maat maar deze broek is echt 3 maten te groot als het er geen 4 zijn.. ik pas er 2x in… zo apart en jammer! Ik ben dus nog opzoek naar een goede aanbieding voor een winter rijbroek vandaag!

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 08:59

nnicolex schreef:
Ik baal super erg want had een fijne softshell rijbroek van montar bij de hypostore besteld met de 30% korting, meerdere broeken van montar in dezelfde maat maar deze broek is echt 3 maten te groot als het er geen 4 zijn.. ik pas er 2x in… zo apart en jammer! Ik ben dus nog opzoek naar een goede aanbieding voor een winter rijbroek vandaag!

Mijn ervaring met Hypostore is dat je deze prima kunt ruilen voor een andere maat met behoud van de korting. Ik zou gewoon even mailen/bellen met ze :)

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 09:02

Friesfanaat schreef:
nnicolex schreef:

Mijn ervaring met Hypostore is dat je deze prima kunt ruilen voor een andere maat met behoud van de korting. Ik zou gewoon even mailen/bellen met ze :)

Ja ik heb gemaild! Thanks voor de tip! :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 09:31

nnicolex schreef:

Heeft Zaczess niet nog aanbieding? Vind ik echt een heerlijke!

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 09:41

Zijn die niet heel dik?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 10:03

Ik hoopte dat met Cyber Monday de shokz oortjes die ik graag wilde in de aanbieding zouden komen, maar helaas.
Nou heb ik ook al een klein maandsalaris uitgegeven aan de paarden, dus prima :=

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 10:14

Ik heb echt te veel gekocht.
Sommige dingen twijfelde ik nog dus vanmorgen alsnog besteld haha. Oh oh..

Ik heb:
25kg psyllium en 1,6kg paardenbloem met een fikse korting kunnen kopen bij Horseflex
Getracht een robotstofzuiger te kopen maar de vraag is of het is gelukt. Wel betaald middels Klarna maar geen ontvangstbevestiging
2 dekens bij hypostore (was nodig echt gewacht tot donderdag) 1 deken moet een maatje groter worden
2x mestboy 1 kleine en 1 grote
Hoofdstelhaken
Zadelbok
Bij de EJ net nog een Kaptoom van Greetje, nu in het zwart. Met m’n kudde uitbreiding en 2 kids die willen rijden was een 2e wel fijn.
Bij de Hunkemöller nog 4x BH

En uhm, gisteren bij Bol nog speelgoed, sloffen.

En m’n man had ook wat aankopen gedaan begin november al bij HBM.

Volgend jaar iets meer sparen op voorhand haha

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 12:33

Ik heb donderdag besteld bij dochorse maar nog steeds niks gehoord verder. Beetje jammer -O-

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 12:35

Hier uiteindelijk besteld bij ESN (wordt nu eindelijk verzonden ruim een week later)
Bij Kruidvat tandpasta gehaald
Bij AH wasverzachter
En uiteindelijk bij Morgen is nu nog shampoo en conditioner. Die is nooit ergens in de aanbieding behalve daar op BF en was er nu doorheen dus weer voor een jaar aangevuld.

Ik heb geen paard meer dus dit was het eerste jaar dat ik op BF niks voor paardlief heb gekocht.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 12:43

Ipsilonka schreef:
Ik heb donderdag besteld bij dochorse maar nog steeds niks gehoord verder. Beetje jammer -O-

Oh wat gek. Heb je wel een bevestiging ontvangen?
Ik heb 2 van mijn bestellingen binnen en de 3e komt vandaag (maar was niet direct op voorraad).

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 12:51

Ipsilonka schreef:

Hier hetzelfde, maar ik snap echt de drukte hoor.
Ondanks dat, wel vandaag gemaild of ik het ene kleine bestelde artikel deze week wel ga ontvangen :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 13:05

Bestelling agradi al binnen. :oo

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 13:31

Hypostore netjes gister al binnen gekregen, ik had een Amigo XL hals besteld, een tocsen crash sensor, antiklitgel en 6 himalaya likstenen.
Ook nog bij Joseph Joseph besteld, wat handige dingetjes voor in de keuken en wat nieuw bakvormen, eindelijk hopelijk eens goed kwaliteit, die lang goed blijft.
Laatst bijgewerkt door Cemlys op 02-12-24 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 13:31

manzano schreef:
Ipsilonka schreef:

Oh wat gek. Heb je wel een bevestiging ontvangen?
Ik heb 2 van mijn bestellingen binnen en de 3e komt vandaag (maar was niet direct op voorraad).

Ja, wel de bevestiging gewoon gehad en op moment van bestellen stonden alle artikelen op voorraad.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 14:18

Ipsilonka schreef:

Dat is inderdaad wel gek, ik had vrijdag besteld en zaterdag al in huis.