Mijn gepimpte meubels zijn nu klaar haha! Komt alleen nog een traprenovatie. Dat zal ook leuk voor en na foto's geven tzt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Gebruik je specifieke verf bella? Ik zou het ook weleens willen proberen maar kwaliteit verf als Sikkens is dan wel prijzig
8nnemiek schreef:Wat gaaf, grondwater in huis! Hoe vaak vervang je zo’n filter?
Brr, die Aziatische hoornaars zijn griezels!
Little_Gift schreef:Filter van de waterpomp installatie vervangen om regenwater en grondwater te filteren.
Dit pareltje bespaart me liters water en massa's veel geld per jaar want praktisch alles is op grondwater aangesloten hier (wc, wasmachine, water voor de paarden, water voor de tuin, kranen in de berging etc etc).
Eigenlijk is enkel de badkamer en de kraan in de keuken en vaatwasser op leidingwater waardoor we afgelopen jaar slechts 10 kuub stadswater verbruikt hebben.
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
YvonneV schreef:Little_Gift schreef:Filter van de waterpomp installatie vervangen om regenwater en grondwater te filteren.
Dit pareltje bespaart me liters water en massa's veel geld per jaar want praktisch alles is op grondwater aangesloten hier (wc, wasmachine, water voor de paarden, water voor de tuin, kranen in de berging etc etc).
Eigenlijk is enkel de badkamer en de kraan in de keuken en vaatwasser op leidingwater waardoor we afgelopen jaar slechts 10 kuub stadswater verbruikt hebben.
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Wij hebben een grondwaterpomp. Het water wat ik oppompen bevat veel ijzer, ik zou dat niet voor mijn was durven te gebruiken. Haalt zo'n filter dat er uit dan?