Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 23:27

Oh dat licht |( Ik had daar wel heel graag een fotopas voor gehad. Maar helaas.

Maar ik heb Michael Poulsen van heel dichtbij gezien. <3

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 02:28

Ugh...Klaarwakker en m'n wekker gaat over 5 uur..

(Aan het piekeren om iets stoms)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 07:28

Slecht geslapen...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 07:58

En poging gedaan om normaal te eten gisteren een beetje.

Resultaat heb vannacht op de wc gezeten voor een hele poos inclusief darmkrampen.

Mijn broertje die geen enkele reactie geeft op een poging tot overleg, maar wel belangrijk. Wie volgende week boodschappen gaat doen met mijn oom, want mijn ouders zijn op vakantie. |o

En mijn oom die nog steeds geen geldige id meer heeft en niemand die actie onderneemt. |o

Wordt ook nog steeds slechter door zijn dementie. Per weken geleden zijn mijn ouders gebeld dat mijn oom liep te sjouwen midden in de nacht. Nog steeds overtuigd dat ze hem kwamen ophalen voor gedwongen opname. -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 08:31

Ik stel een bericht op over een offerte aanvraag staldeuren.
Onderteken dat met beide onze namen.
En wat krijg ik terug,

Beste man.... Niet beste man en vrouw, nee man.

Want staldeuren daar bemoeid de vrouw zich niet mee of zo?

Heb 'm net maar even gebeld, niet daarom hoor :+ maar om een afspraak in te plannen en ik wist dat hij nu dus op kantoor zat.
Weet hij meteen dat ik me ook bemoei :P

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 08:47

Ohh DP vreselijk is dat hé!! Laatst een hovenier hier gehad die mij vroeg of ik dat wel zo mocht beslissen zonder mijn man. }:0

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 09:00

Doorgeschakelde rookmelders en de buurvrouw die om kwart voor twaalf vannacht dr midnight snack liet aanbranden. Goedemorgen :O

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 09:35

Stemmen is zo stressvol :') ik weet wel welke hoofdpunten voor mij belangrijk zijn en dat nooit het hele programma overeen gaat komen maar ik kan zo hard twijfelen. Maarja. Heb mn rondje ingekleurd dus kan niet meer terug :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 09:39

Kana schreef:
Ohh DP vreselijk is dat hé!! Laatst een hovenier hier gehad die mij vroeg of ik dat wel zo mocht beslissen zonder mijn man. }:0

Ja ik heb ooit een verkoop makelaar in mijn huis gehad die vragen stelde aan mijn vader over MIJN huis.

Nou die makelaar is het niet geworden.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 09:58

Hier bij een trailer verkoper: sprak alleen tegen mijn man, tot hij door had wie de rekening zou gaan betalen }>

Ook in mijn werk kom ik het soms nog tegen, vooral als het over technische zaken gaat, tot ze door hebben dat ik er wel degelijk verstand van heb, dan ben ik ineens wel volwaardig gesprekspartner.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 10:12

hier kwam laatst een vertegenwoordiger het erf op, die vroeg 'waar is de directeur' ... ik heb hem maar duidelijk gemaakt dat ik dat ben. we hebben geen zaken gedaan.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 10:17

Ik heb dit ooit gehad met de aankoop van mijn huidige auto. Mijn (inmiddels ex) man en ik kwamen bij de showroom aan en ik legde uit waar ik naar op zoek was etc. Begint hij alles over de auto’s uit te leggen aan hem, super raar dus nogmaals uitgelegd dat de auto voor mij was en hij er al een had. Uiteindelijk auto gekocht, zelf ondertekend en mijn gegevens ingevuld. Maar ook voor het geval ik niet te bereiken was, mijn ex zijn gegevens ingevuld. Krijgt hij dus elk telefoontje en e-mailtje binnen ipv dat ik deze krijg. Toen heb ik via de e-mail aangegeven hier niet zo blij mee te zijn omdat het mijn auto is. Hierna bleef het gewoon door gaan. Toen heb ik zijn supervisor gebeld en het nogmaals aangegeven. Deze vond het heel vervelend en zou de beste meneer aanspreken. Belt uiteindelijk die verkoper mijn ex-man op en hem zijn excuses aan te bieden! En of hij het aan mij wilde doorgeven, gelukkig reageerde deze heel adequaat dat hij mij dan maar even moest bellen want dit ging niet over hem maar over mij. Heeft die eikel dit gewoon niet gedaan, hij weigerde gewoon met mij te communiceren. Nogmaals een klacht ingediend en toen een aantal extra’s cadeau gekregen maar wat voelde dit vrouw onvriendelijk zeg.
Ik voel nog steeds de frustratie als ik eraan terug denk en ik weigerde hierna nog met hem te communiceren.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 10:33

Net voor een afspraak bij de tandarts,zit ik bij de verkeerde praktijk.Ik kom al jaren bij de andere praktijk.Hoe?Nu denk ik gelijk dat ik dement word als mijn moeder en pieker daar weer over.

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 10:34

denisesilver schreef:
Gefeliciteerd met je verjaardag, boyca!

Dank je wel!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 10:53

Ik sta al een uur in de laadstraat....
Storing hier storing daar.
Nog 4 vakken moeten vol.
En de planning denkt dat ik nog een ritje vandaag ga doen. Dacht t niet

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 11:41

Eindeloos wachten bij het mechanisatiebedrijf tot een belangrijk onderdeel gerepareerd is. Zodat we weer verder kunnen maaien. Pech lijkt ons te te achtervolgen. Gister ook al de V-snaar gebroken.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 12:26

Kaakchirurg. Behoeft geen verdere uitleg denk ik ‍ -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 12:40

Mijn ergernis: alle tegenstrijdige tips die ik inmiddels van verschillende mensen om mij heen krijg over hoe om te gaan met peesplaatontsteking. De ene zegt tapen, de ander zegt oefeningen doen en koelen, nog weer een ander zegt dat ik moet tapen èn mijn inlegzolen samen moet dragen (doet enorm veel pijn), dan weer iemand die zegt dat je juist helemaal niet moet tapen, niet moet koelen, geen inlegzolen of 'bouncing' schoenen moet dragen en juist blootsvoets moet lopen. Dit laatste doe ik sowieso thuis al, maar kan ik moeilijk op mijn werk doen. Wordt er moedeloos van... Inmiddels sporttape erom, wat wel goed blijft zitten, maar de pijn wordt niet minder. En de pijn is hels met inlegzolen erbij. Met gewone zolen is het ook niet je van het. Zo dadelijk weer werken, maar ben bang dat ik er weer een krukje bij pak. Na een dag lopen zakt mijn enkel als gesmolten ijs over mijn schoen en is twee keer zo dik. Ik heb van mijzelf geen dikke enkels, dus het valt direct op. Stilzitten is echt niet te doen (was gisteren vrij en zó verveeld en vervelend), daar ben ik te onrustig voor. Dus ja... lekker cirkeltje...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 12:51

fleurtjeuh schreef:
Slecht geslapen...

+1 werd om iets voor 3 weer wakker %)

Edit: DP dat is ook zo met de schijtbelasting. Ik en mijn zus kunnen niets voor elkaar krijgen, omdat alleen mijn zwager wordt aangesproken. Bizar.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-24 12:58

Woordenlimieten.

Ze willen dat je ALLES in dat hoofddocument propt, maar het past niet.

Ik heb maar 4500 woorden en een tabel mag je niet plakken als plaatje -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 13:14

Vervelende oprit die nog even moeilijker gemaakt word -O-
Normaal is de oprit al best krap.
Het lukt maar je moet goed opletten.
Nu hebben ze op t einde nog een bult zand liggen.
Daar kwam je nog net omheen...
En nu net stond er ook nog een personenauto....
Het js gelukt.
Maar vraag niet hoe.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 13:17

Kaakchirurg die dus al meer dan 45 minuten uitloopt. Waarom moet je überhaupt nog een afspraak maken *zucht*

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 13:53

Justme_Lisaa schreef:
Kaakchirurg die dus al meer dan 45 minuten uitloopt. Waarom moet je überhaupt nog een afspraak maken *zucht*

Ik had het laatst bij de tandarts, was al meer dan een half uur uitgelopen (om 10 uur) ben naar de balie gelopen en gevraagd of ze een nieuwe afspraak wilde inplannen. Mijn tijd is ook geld en ik heb ook andere afspraken en die dreigden in de soep te lopen. Week later nieuwe afspraak en die ging goed.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 13:57

Ik heb mij vandaag geërgerd aan mensen die achter elke zin een smiley moeten doen. Ik vind dat zou storend.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 14:41

Ik woon nog thuis en voel me nu best geïrriteerd en slecht eigenlijk, samen met ouder en een puber. Zelf 23.
Ik ben zelf iemand die van een opgeruimd huis houd. Mijn ouder en de puber in huis het tegenovergestelde.
Ze hebben ook huishoudelijk hulp en telkens schaam ik me er voor wat een bende het is.
In het weekend is het huis voor mij alleen omdat iedereen dan weg is.
Ik heb soms het puf niet om alles nog in mijn eentje op te ruimen voor mijn vriend komt. Ik weet dat hij zich er ook erg aan ergert dat heel veel op mij af komt.

Ik mag niet zeuren. Ik heb een dak boven mijn hoofd.
Maar ik wordt er verdrietig van dat ik het telkens te horen krijg als het zo'n bende in huis is, dat ouder blij is dat ik er ben om diegene hieronder te ondersteunen, en ik wordt er verdrietig van dat die puber niet achter haar telefoon weggetrokken wordt en maar gewoon blijft zitten kijken en helemaal niet mee helpt ..
Wordt boos als je iets vraagt. Ouder die helemaal niks vraagt. Terwijl de puber daadwerkelijk wel op leeftijd is om ook iets mee te helpen .. (16/17..)
Nu al de sinds de ochtend bezig geweest. Terwijl er iemand op de telefoon zit toe te kijken..

Nu is mijn pauze.. mijn lichaam doet wat zeer.